Een engel met op haar linkerschouder een duif. Een vredesduif?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:51 schreef Augustina het volgende:
Ik zie, ik zie planeten en een engel.
Ik zou dat graag willen bevestigen ... maar waar en wanneer kan ik het lezen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:53 schreef JAM het volgende:
Mijn verhaal is af. Het is werkelijk een prachtig verhaal geworden.
Jij weet het antwoord van de opgave?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:10 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Gevonden! Dus een schaamteloze tvp.
November. Overal waar je wil. Het komt in een tijdschrift met een handig formaatje om het mee te nemen en te lezen waar je maar wilt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik zou dat graag willen bevestigen ... maar waar en wanneer kan ik het lezen?
Dit is een eigentijds werk, maar niet uit ons eigen vaderland.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:03 schreef Gajus het volgende:
[..]
Een engel met op haar linkerschouder een duif. Een vredesduif?
Is dit eigentijdse, vaderlandse kunst?
AE, enige aanwijzingen zijn welkom!
Dankzij de vele trefwoorden ben ik uitgekomen op Jean Mason.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het gaat om een Amerikaanse kunstenares.
Ze werd in 1960 geboren in Japan, maar is geen Japanse. (haar vader zat bij de luchtmacht)
Ze groeide verder grotendeels op in verschillende delen van Amerika, studeerde af in Kansas en woont tegenwoordig in Omaha.
Deze kunstenares heeft veel schilderijen gemaakt met als thema "Soul, Blues en Jazz artiesten".
Doet mij denken aan een song van Chuck Berry.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:16 schreef Augustina het volgende:
Go Gajus, go Gajus!
Big Bangquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:01 schreef Gajus het volgende:
Ik heb de site van Jean Mason nageplozen, maar dat ene werk niet kunnen ontdekken. Misschien dat het iemand anders wel lukt: http://www.jeanmason.com/paintings.html . Good luck.![]()
Geef eens een indicatie qua thema: een alledaagse sfeertekening, een anecdotisch voorval, een maatschappelijke kwestie, een diepzinnige overpeinzing, een persoonlijk ontboezeming o.i.d. .quote:Op zondag 29 mei 2005 01:03 schreef JAM het volgende:
Nu ga ik aan een nieuw verhaal beginnen. ...
Onbegrijpelijk, zelfs gebruikmakend van de titel krijg ik het niet te pakken.quote:
Ik heb gewoon op de site gekeken, en he-le-maal doorgeklikt naar pagina 2, alwaar ( een afbeelding van ) het gezochte schilderij in haar volledigheid te zien is...quote:Op zondag 29 mei 2005 01:59 schreef Gajus het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, zelfs gebruikmakend van de titel krijg ik het niet te pakken.![]()
Hoe luidde jou zoekopdracht precies?![]()
Bedrieglijk en Gevaarlijk!quote:Op zondag 29 mei 2005 02:09 schreef Otherside het volgende:
Laat me je verleiden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |