Wat jij wil, cioran.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:10 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Nee dus, kwalificaties voor eigen gebruik, of voor gebruik in de maatschappij.
RTL Boulevard is één van de zeer weinige TV-programma' s waar ik nog naar kijk. Inderdaad, omdat het mij boeit. Het boeiende aan dat programma vind ik en vele anderen de cabareteske wijze waarop gevestigde reputaties besmeurd worden. Voor mij is het een eigentijdse vorm van cabaret, vallend in de categorie podiumkunsten.quote:Op zondag 29 mei 2005 02:57 schreef cioran63 het volgende:
Nee hoor, dat zijn kwalificaties. Eindoordelen, na kijken en vergelijken. Dat iets de mensen boeit hoeft niet te betekenen dat het goede kunst is. RTL Boulevard boeit erg veel mensen.
Ja, was ook een slecht voorbeeld, pardon, niet boeiend voorbeeld, ik kijk er ook met plezier naar als het toevallig voorbij komt. Laten we dan zeggen dat de schilderijen van Bob Ross ook veel mensen boeien. Maar goed, we komen hier nooit uit, gelukkig.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:21 schreef Gajus het volgende:
[..]
RTL Boulevard is één van de zeer weinige TV-programma' s waar ik nog naar kijk. Inderdaad, omdat het mij boeit. Het boeiende aan dat programma vind ik en vele anderen de cabareteske wijze waarop gevestigde reputaties besmeurd worden. Voor mij is het een eigentijdse vorm van cabaret, vallend in de categorie podiumkunsten.![]()
Ja, dat is oersaai, want ik vind bijvoorbeeld al dat alles wat als kunst bedoeld is, kunst mag heten, alleen gaat het om het onderscheid goede boeiende kunst en slechte kunst. Maar die discussie heeft hier en elders al een enorme vieze soepbaard.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:26 schreef Otherside het volgende:
Ik vind de hele discussie over wat wel of niet voor kunst mag doorgaan ronduit saai, eerlijk gezegd...
Nee, niet echt,quote:Op zondag 29 mei 2005 03:24 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Overigens ben ik wel benieuwd naar het eigen werk van Do2, of is dat geheim?
Dus geen website, wil je dat ook helemaal niet? Wel regelmatig tentoonstellingen, of wil je dat ook helemaal niet?quote:Op zondag 29 mei 2005 03:28 schreef Otherside het volgende:
[..]
Nee, niet echt,
maar telkens als ik mensen beloof om iets op te sturen, vergeet ik het.
Ik beloof dus liever niets meer...
Geen website waar ik trots op ben.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:33 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Dus geen website, wil je dat ook helemaal niet? Wel regelmatig tentoonstellingen, of wil je dat ook helemaal niet?
Ja, als je er maar vrolijk onder blijft. Maar het is wel zo, blijkbaar, dat reacties van buitenaf invloed hebben op produktie. Als die kar stilvalt, dat je er dan steeds minder mee bezig bent. Maar je was dus wel op weg. Hoelang geleden ben je van de academie gekomen? ( Ik ben ergerlijk nieuwsgierig, negeer de vragen maar als je er geen trek in hebt}quote:Op zondag 29 mei 2005 03:41 schreef Otherside het volgende:
[..]
Geen website waar ik trots op ben.
En "tentoonstellingen" behoren inmiddels ook tot een ver verleden...
Ben er de laatste tijd niet zo veel mee bezig...
Komt vast wel weer...
O, gelukkig, dan is er geen man overboord.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:55 schreef Otherside het volgende:
Oh, maar ik produceer nog wel, hoor.
De afdeling verkoop ligt hier momenteel gewoon even stil,.
Ik heb 't op de academie niet lang vol gehouden;
werd mij te veel geluld en te weinig geschilderd...
Ik ken je emailadres, dus wie weet stuur ik nog eens wat op...
Volgens mij wacht Gajus ook nog steeds op een mailtje...quote:Op zondag 29 mei 2005 04:02 schreef cioran63 het volgende:
[..]
O, gelukkig, dan is er geen man overboord.
Maar graag, als je wat opstuurt, al is dat geloof ik ijdele hoop, gezien je eerdere opmerking.
quote:Op zondag 29 mei 2005 04:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo, hier ben ik weer vanuit mijn eigen home onder mijn vertrouwde nick.
quote:
Wiens broer?quote:Op zondag 29 mei 2005 04:07 schreef Otherside het volgende:
Je hebt trouwens de groeten van broer, AE...
O ja, dat kun je natuurlijk instellen enzo.quote:Op zondag 29 mei 2005 04:09 schreef Otherside het volgende:
Ik zit hier pas op pagina 3...
Nee, meid, jij kent 'm...quote:Op zondag 29 mei 2005 04:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ken je die?
hihi it's a small world
Doe hem de groeten maar terug!
Wat ben je toch een misselijke trut...quote:Op zondag 29 mei 2005 04:15 schreef Otherside het volgende:
[..]
Nee, meid, jij kent 'm...
Ik heb verder geen idee wie het is...
Maar ik zal ze terugdoen!
Even kijken of ik 't topic nog kan vinden,...
Ik ook van jou...quote:Op zondag 29 mei 2005 04:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat ben je toch een misselijke trut...
Hehe, dat bespaart mij een hoop penissen.quote:Op zondag 29 mei 2005 04:18 schreef Gajus het volgende:
Eindelijk gevonden ... Joe Gould van Alice Neel (1900-1984).![]()
Goed! Zeg ik ten overvloede. U kunt nu naar bed, als u wilt.quote:Op zondag 29 mei 2005 04:18 schreef Gajus het volgende:
Eindelijk gevonden ... Joe Gould van Alice Neel (1900-1984).![]()
[afbeelding]
de ongecensureerde versie
Deze keer geef ik ze de kans niet, ze worden overstemd door de stereo.quote:Op zondag 29 mei 2005 04:22 schreef Otherside het volgende:
Hé, ik hoor de vogeltjes!
Dat zou best kunnen, mevrouw Neel was toen nog op haar best. Later werd het iets minder, maar wel eerlijk geschilderd.quote:Op zondag 29 mei 2005 04:26 schreef Gajus het volgende:
Volgens mij hebben die Alice Neel en Joe Gould zich bijzonder vermaakt tijdens de totstandkoming van dit werk. kijkend naar zijn pretoogjes denk ik dat de maakster ook schaars gekleed was.![]()
Ole!quote:Op zondag 29 mei 2005 04:39 schreef Ole het volgende:
Sowwy os... ben niet zo geinspireerd op dit moment..
Ja, zoiets viel me ook al op. Het is haar beste schilderij, vind ik. Zeker achteraf gezien. Tragisch leven, inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2005 04:39 schreef Gajus het volgende:
Ik heb net haar website bekeken en biografie gelezen. Toch wel een tragisch leven, zelfdodingspogingen incluis.
opvallend dat in het overzicht van haar werken die Joe Gould ontbreekt
Waar verontschuldig je je voor?quote:Op zondag 29 mei 2005 04:39 schreef Ole het volgende:
Sowwy os... ben niet zo geinspireerd op dit moment..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |