Dat mag dan toch ook niet? Dan kun je de boel later nog beinvloeden. Niet dat 't me wat uitmaakt ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:57 schreef babette21 het volgende:
mijn tegenstemmen volgen later....
Yasmin en Sanne hebben meer kans om in de top 10 te komen dan Pascale en Lotus. Zeg maar de Foppelemanstactiek.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:33 schreef babette21 het volgende:
EDIT: Yasmine en Sanne dus [verrassende wisseling!! motivatie??]
ja daar 's over nagedacht he...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Yasmin en Sanne hebben meer kans om in de top 10 te komen dan Pascale en Lotus. Zeg maar de Foppelemanstactiek.![]()
één tegenstem per persoon per soap... even kiezen dus, anders tellen ze allebei niet mee!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:12 schreef digispeed het volgende:
TEGENSTEM: Daniel Daniel (Wim Zomer) + Pascale Berings (Maria Kooistra)
TEGENSTEM: Hillard Kroon (Christiaan Montanus) + Elif Özal (Evrim Akyigit )
Sinds wanneer heeft Luciel Werner in ONM gespeeld?????quote:ONM:
07 - 04 Luciel Werner (Chris Jolles)
Hahaha ik wíst gewoon dat je je kans zou grijpenquote:
Even voor de zekerheid: Julia Brancka [van nu] of Julia Fontaine [1996-1997] ??quote:
Ach, veel nut zal het niet hebben denk ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:33 schreef babette21 het volgende:
Hahaha ik wíst gewoon dat je je kans zou grijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door babette21 op 28-05-2005 16:30:29 ]
Heb het de afgelopen dagen paar keer gezien vond het wel grappig hoe die Joost voor schut werd gezet.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:58 schreef Svensational het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen speelt de rol van Julia Branca.
En wat is er zo leuk aan die Ron Raven
Die kerel die altijd achter die bar staat ik dacht dat ze naam TK wasquote:Op maandag 30 mei 2005 11:19 schreef Svensational het volgende:
En wat bedoel je met TK?
TK JP ik ben ook maar een onm leekquote:
Ik heb al gestemdquote:Op maandag 30 mei 2005 14:16 schreef babette21 het volgende:
je bent lekker bezig Sven
volgens mij kunnen we jou stemmen pas op 30 juni verwachten....!?!?
De rest interesseert me nietquote:
Nee, want dan kan Claire dus bovenaan staanquote:Op maandag 30 mei 2005 15:43 schreef babette21 het volgende:
stelt 't je gerust als ik zeg dat beide lijsten tot nu toe totaal verschillen met die van vorig jaar?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, geen stemmen betekent ook minder concurrentie enzo![]()
van Paskwal en Ruby kan ik het me voorstellen dat je daar niet goed van wordt, maar Benjamin was cooliewoolie en Lucille was zoooo liefquote:Op maandag 30 mei 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
I know.... al kan ik 't me zo ontzettend níet voorstellen.....
maar ik zeg verder niks, heb me voorgenomen geen stemmen af te zeiken![]()
wat verdomde moeilijk is wanneer mensen op Benjamin en Pascale en Ruby stemmen...
Dat kan toch niet waar zijn!!!!! Dat was het grootste soapdrama van de vorige eeuw, samen met het L-ding!!!!!! Kan die naam al niet eens meer uit mijn strot krijgen, één keer was al er genoeg, was een must voor mijn tegenstem!!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
wat verdomde moeilijk is wanneer mensen op Ruby stemmen...
Benjamin was irritant en ongeloofwaardig, en Lucille het meest slaapverwerkende figuur uit ONM...quote:Op maandag 30 mei 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
maar Benjamin was cooliewoolie en Lucille was zoooo lief
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
* Babette trekt 'n sprintje naar de abortuskliniek....
A. Doe eens even gezond.....en hou je hormonen onder controle en denk aan het feit dat ik Babette en Cor en Claire in mijn lijst heb staan!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Benjamin was irritant en ongeloofwaardig, en Lucille het meest slaapverwerkende figuur uit ONM...
* Babette trekt 'n sprintje naar de abortuskliniek....
Dat worden er dus straks 12 wijfiequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:40 schreef babette21 het volgende:
oh God, gaan we 'n anti-Babette lijst krijgen....
* Babette noteert: 1 punt voor Foppele
En ik heb alleen maar een Top 1 geplaatstquote:Wanneer een top 10 gepost is mag je hem NIET meer veranderen!!! Hiermee maak je jouw gehele lijst ongeldig!
jaa doei, dan loop heel m'n administratie in de soap eh... soep dus.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, ik mag em nog veranderenWant dit staat in de regels
:
En ik heb alleen maar een Top 1 geplaatst
Okee, ik ga wel even m'n echte top 10 plaatsen dan nuquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaa doei, dan loop heel m'n administratie in de soap eh... soep dus.....
oh God, heb ineens 'n flashback naar 't wiv-lijstje van vorig jaar....quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Tara op 2
Ruby op 3
Suzy op 4
Shit, nu moet ik oppassen, zometeen staat m'n hele top10 er wel ineens
Hoe durf je!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:00 schreef Svensational het volgende:
1. Arthur van Walsum
2. Cor de Zeeuw
3. Sid Porter
4. Serge van Mieghem
5. Babette Couwenberg
6. Hillard Kroon
7. Lizzy Vehmeier 1
8. Rutger Helligers
9. Victor Couwenberg
10. Olaf Zwart
Tegenstem: Claire Simons
Nou, dit wordt em danIk ga er niet te lang over nadenken, want dan ga ik toch alles maar steeds weer veranderen
haha wat een afgang, ik bedoelde idd luciel starrenburg. / chris jollesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
één tegenstem per persoon per soap... even kiezen dus, anders tellen ze allebei niet mee!!
shit he, moet ik nu al streng gaan doen??
[..]
Sinds wanneer heeft Luciel Werner in ONM gespeeld?????
ik neem maar aan dat je Starrenburg bedoelt, al kan ik 't me niet voorstellen...
Ja hallleu, Hillard is toch wel even van een andere orde dan Claire he...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee Claire een tegenstem geven, da's lekker........![]()
![]()
Heb ik ook nog aan gedacht, maar Joost is net wat walgelijker.quote:
Joost is toch die viespeuk die geen brood kan eten en eergister allemaal boter op ze gezicht had ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ik ook nog aan gedacht, maar Joost is net wat walgelijker.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ik ook nog aan gedacht, maar Joost is net wat walgelijker.
Ik denk dat je bedoeld Tracy Gold toch?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:37 schreef Falco het volgende:
GTST
10) Robin (die mongool)
Tegenstem:
Tracy Visser
da's wel wat ik ervan gemaakt heb, meer Tracy's hebben we volgens mij niet gehad...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat je bedoeld Tracy Gold toch?
quote:En Robin is geen Mongool, hij is achterstallig of zo iets..
Hoe noem je zo een persoon ook al weerquote:
Ooh jah... wacht nee... Een authist is niet iemand die 30 is en gedraagt alsof ie 10 isquote:
Die is gewoon achter in de ontwikkeling.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh jah... wacht nee... Een authist is niet iemand die 30 is en gedraagt alsof ie 10 is
En dat zonder naar GTST te kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef babette21 het volgende:
heb je dat joch wel 's zien flippen als ie z'n zin niet krijgt?!
zo authistisch als 't maar zijn kan [incl. ontwikkelingsachterstand, heel goed soapie...]
nietus... Downsyndromers zijn van die Corky's [god hoe heet die serie ook alweer?!] met zo'n half naar buiten hangende tong enzo... van die Jostiband figuren... Mongolen dus... die zijn tofquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef Svensational het volgende:
Hij is een patient met het Syndroom van Down![]()
ach ja, Life goes on.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
[god hoe heet die serie ook alweer?!]
Het blijft GTST he. En Robin is dus wel een Downsyndromerquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
nietus... Downsyndromers zijn van die Corky's [god hoe heet die serie ook alweer?!] met zo'n half naar buiten hangende tong enzo... van die Jostiband figuren... Mongolen dus... die zijn tof![]()
Robin is niet tof
ik doelde op Joyce 2 en Margot 2quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
Joyce is net zo iets als Dian, da's vragen naar de bekende weg: 't is altijd nr.2
bij Margot kan 't allebei, ligt net aan de stemmer...
Tracey Peters (de moeder van Arthur Peters)quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
da's wel wat ik ervan gemaakt heb, meer Tracy's hebben we volgens mij niet gehad...
Ik snap het ook niet Sven... Wat kunnen mensen nou tegen deze hunk hebben?!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef Svensational het volgende:Wat is er niet leuk aan Hillard dan?
Hij zorgt juist voor dat ene beetje spanning in ONM
!
Ja, maar daarentegen heeft hij ons wel weer van Claire verlostquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Het enige minpuntje is dat hij Iris van een mooie dood heeft gered.![]()
Hij heeft Claire van ONM verlost.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar daarentegen heeft hij ons wel weer van Claire verlost
Ga jij maar zo door....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daarentegen heeft hij ons wel weer van Claire verlost
quote:
Hoe kan je Claire nou als tegenstem gebruikenquote:
Bij Ruby heeft een tegenstem ook echt ontzettend veel nut.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kan je Claire nou als tegenstem gebruiken
Ben je soms Ruby vergeten? Kon je die niet beter kiezen?
Ja, alsof er iemand op Ruby gaat stemmenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kan je Claire nou als tegenstem gebruiken
Ben je soms Ruby vergeten? Kon je die niet beter kiezen?
En daar was Originial toch zo fan vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, al die tegenstemmen op Joost hebben ook weinig nut
Whehe, het is uit hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
Schop!!!
Heb jij de link van het vorige tournement nog?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:29 schreef babette21 het volgende:
"verlept" lijkt me een prima woordkeus
enorme zwaai terugquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:43 schreef Wup het volgende:
plus enorme zwaai naar babette
die doen we volgende keerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:43 schreef Wup het volgende:
* Wup denkt dat ze minder moeite had gehad me een tegenstem top 10:)
En een bitchslap voor Claire op #1quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
enorme zwaai terug
+ kus voor Miss Dekker-stem
+ aai over je bol voor anti-Ludo [met zelfde redenatie!!] -stem
Inderdaad, wij zijn gewoon vrienden die toevallig samen een kind hebbenquote:
ze had 't nodig hoor, die tegenstem van jou was bijna fataal.....quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:28 schreef mark_03 het volgende:
Wanneer is de uitslag?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:28 schreef babette21 het volgende:
De stembus blijft open tot het eind van het soapseizoen [1 juli], kort hierop zal de uitslag volgen:
een rijtje ONM-ers en een rijtje GTST-ers met daarbij natuurlijk de échte favorieten bovenaan!!
tja 't is geen top13 he.... btw: welke Lizzy???quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:02 schreef Airelle het volgende:
Shit.. ik ben Sid, Chris en Joyce vergeten.
Vivienne van Assem dan maarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja 't is geen top13 he.... btw: welke Lizzy???
de come-back is begonnen, met 24 punten op 1 dagquote:
1 of 2???????quote:6. Joyce Couwenberg
8. Margot Reitsema
Allebei 2quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
de come-back is begonnen, met 24 punten op 1 dag
[..]
1 of 2???????
[moviequote] Did I ever tell you that I love you?? [/moviequote]quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:49 schreef Markie-Mark het volgende:
1. Linda Dekker
ONM tegenstem: Ruby Moretquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
[moviequote] Did I ever tell you that I love you?? [/moviequote]
thank god........quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef Lisanne18 het volgende:
shit ik ben Bram de Boei vergeten nouja jammer dan
oke dat dacht ik wel [Suzanne Balk, 't idee!!!], maar je weet 't nooit... Betje Koolhaas dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:53 schreef miki het volgende:
Niet Suzanne Balk in ieder geval..ik bedoel de Suzanne die er nu inzit
wrom dan ik mag toch die mensen leuk vinden die ik wil ? ik kijk onm nog niet zo heel lang 5 jaar ofzo dus van heel vroeger weet ik niks.. dus ken de spelers ook niet.. maarja oke..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
thank god........
tip, nav je onm-lijst: blijf maar weg van 't onm-topic
welke van de drie??????quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:32 schreef Magics het volgende:
1.Morris Fisher
Yeps! Was haar naam even kwijt, en ook haar achternaam in GTST (Jacobs dus..)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke dat dacht ik wel [Suzanne Balk, 't idee!!!], maar je weet 't nooit... Betje Koolhaas dus
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:02 schreef pberends het volgende:
Heet Rosa Gonzales van der achternaam?.
quote:
Duuuuuuuuude.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:00 schreef mark_03 het volgende:
Wanneer is de uitslag?
Whaha, ik had 't ook al een keer gevraagd zag ik netquote:
je zit te popelen he.....quote:Op maandag 20 juni 2005 09:23 schreef mark_03 het volgende:
Whaha, ik had 't ook al een keer gevraagd zag ik net
alle puntjes helpenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef LeBeau het volgende:
09. Linda Dekker
verstandigquote:ONM laat ik maar achterwegen, omdat ik het dit seizoen pas voor het eerst kijk en alleen maar voornamen weet.
Wat the fuck is mis met jou??quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:32 schreef Magics het volgende:
1.Morris Fisher
2.Annette van Tijn
3.Suzanne Balk
4.Roos Alberts
5.Cleo de Wolf
6.Roxy Bellafonte
7.Bowien Galema
8.Charlie (Aukje)
9.Kim Verduin
10.Sylvia Merx
Tegenstem: Ludo Sanders
Ja maar Morris op 1????quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef babette21 het volgende:
er zitten wel meer debielen lijstjes tussen hoor...
maar ja, vrijheid van meningsuiting enzo he....
GTST #140 ~ Dian Alberts: Back in town?!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
GETVER .. Laura heeft het met haar eigen zoon gedaan! ( Dennis )![]()
Het is Wendela van Houten!!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
Niet teveel over nadenken maar weer.
1. Guusje Nederhorst .... Roos Alberts-de Jager (1992-2000, 2001)
2. Victoria Koblenko .... Isabella Kortenaer (2000-2005)
3. Aukje van Ginneken .... Charlotte 'Charlie' Fischer (#1) (1999-2003)
4. Sabine Koning .... Anita de Jong-Dendermonde (1992-2003,2004)
5. Reinout Oerlemans .... Arnie Alberts (1990-1996)
6. Angela Schijf .... Kim Azalaia-Verduyn (1996-1999)
7. Georgina Verbaan .... Hedwig Harmsen (1997-2000)
8. Chris Comvalius .... Dorothea Grantsaan (2004-)
9. Wik Jongsma .... Govert Harmsen (1991-)
10. Inge Schrama .... Wendy Hafkamp (aka Sjors Langeveld) (#2) (2003-) (2003-)
Tegenstem: Erik de Vogel .... Ludo Sanders (1995-)
Dit maakt IMDB er van Dies.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is Wendela van Houten!!
En Meneer Harmsen zit in de serie al vanaf seizoen 3 hoor
Valt mee.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef BVO het volgende:
Wat een dramatische lijst heb jij zeg.
Niet eens Dian, Chris Jolles erinquote:Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef BVO het volgende:
Wat een dramatische lijst heb jij zeg.
Ja sorry, maar die ken ik nietquote:
haha wat 'n lollig antwoord.... ergens met je 't er dus wel mee eens?quote:
Hij bedoeld natuurlijk niet de Baby maar de "volwassen" Sjorsquote:
quote:
Nee dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:28 schreef babette21 het volgende:Wanneer een top 10 gepost is mag je hem NIET meer veranderen!!! Hiermee maak je jouw gehele lijst ongeldig!
Ja gewoon Sjors dusquote:
wat hij zegt......quote:
Ja maar ik ben speciaalquote:Op maandag 27 juni 2005 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat hij zegt......
anders had ik mijn tegenstem wel omgezet naar Stefano
Edit: stemmen zijn trouwens ook allang verwerkt....
Je bedoeld de gelegenheid om "iemand" te misbruiken? Nee hoor, mag dan wel een macho gast zijn, maar ik gebruik vrouwen niet! Vrouwen hoor je te verwennen en lief voor te zijnquote:Op maandag 27 juni 2005 13:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
"je moet je kansen benutten wanneer je ze krijgt......"![]()
Nee he.. niet ALWEER Ludo Sandersquote:Op maandag 27 juni 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
alle stemmen tot nu toe zijn verwerkt:
GTST is erg spannend, kan nog alle kanten op [op de #1 na denk ik]
Ik vind het geen probleem dat Ludo in de Top10 staat.quote:
Top10 niet, maar hij staat op 1quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem dat Ludo in de Top10 staat.
Alleen het is zo voorspelbaar en saai enzo.
Volgens mij niet, door de verschillende tegenstemmen die hij heeft gehad. Net even voor 2 mensen geteld (omdat ik toch niks te doen hebquote:
Isabella??????quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij niet, door de verschillende tegenstemmen die hij heeft gehad. Net even voor 2 mensen geteld (omdat ik toch niks te doen heb), en ik kan er volgens mij 1 dame noemen die in ieder geval nog boven Ludo staat met 1 punt verschil.
![]()
Om de spanning erin te houden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend heh?
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Die heeft sowieso al 3 tegenstemmenquote:
Dat kan niet. En waarom geef je Ludo een tegenstem met die anderequote:Op woensdag 29 juni 2005 08:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik verander mijn nummer 1 van mijn lijstje (A)
Nick op 1 en
Ludo op 3![]()
Omdat Nick moet winnenquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kan niet. En waarom geef je Ludo een tegenstem met die andere?
Dan had je maar niet zo snel je lijstje moeten posten.quote:
Ja iddquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan had je maar niet zo snel je lijstje moeten posten.
Dan moet je ook vooral Ludo nog een tegenstem geven, en niet degene die zelfs met een tegenstem of 7 nog bovenaan zou staan.quote:
Staat deze wel genoteerd?quote:
ja hoor, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:21 schreef Svensational het volgende:
Staat deze wel genoteerd?
ja hoor, de stembus sluit om 24.00 uur.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:05 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik hoop dat mijn stem nog mee telt Babette
en in hoeverre ben je daarin omkoopbaar?!??!?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:06 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat ik de ONM lijst toch maar overhoop ga gooien met mijn gelimiteerde kennis van ONM die niet verder strekt dan dit seizoen en enkele gezichten uit vorige seizoenen.![]()
Arthur van Walsum ken je toch wel?! (nr. 1)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:06 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat ik de ONM lijst toch maar overhoop ga gooien met mijn gelimiteerde kennis van ONM die niet verder strekt dan dit seizoen en enkele gezichten uit vorige seizoenen.![]()
Je bedoeld Victorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Arthur van Walsum ken je toch wel?! (nr. 1)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
Victor heeft door de stemmen van Rodney nog 'n lullig eindsprintje getrokken, zelfde geldt voor LudoIk WIL CLAIRESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Nieuwe topicquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:02 schreef babette21 het volgende:
===================== STEMBUS GESLOTEN =====================
aub even niet teveel SC-en voor plaatsing van de uitslag, anders is er geen ruimte meer voor evaluatie...
Maar we willen over het Tournament kunnen discusserenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:09 schreef babette21 het volgende:
ach wel nee, da's niet nodig, als iedereen van af nu even braaf z'n mond houdt [uitslag komt morgen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |