Dat de vraag MTP niet door mij gesteld is!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Zo, ik zal me er eens mee bemoeien!!!
Waar gaat het over?![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je bent de zwakste schakel. Tot ziens, u mag dit pand verlaten via de achterdeur.![]()
Het is FB he, zet ook wat nuttigs in je post, ook al is het lastigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
graag gedaan ik denk maak 't ff duidelijk voor 'm....
oke jij was het niet, maar dan komt het nog op 't zelfde neer.. waar maak jij jezelf druk om als wij vinden dat je maar moet teruglezen als je iets niet weet wat wij al 100 keer hebben moeten uitleggen aan newbiesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij even terug lezen... ik heb geen vraag gesteld over die MTP van jullie
De helft hier bemoeit zich ermee terwijl ze allemaal egen idee hebben waar het over gaat beetje jammer hoor
Is dit volgens jou de kern van de discussie?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Dat de vraag MTP niet door mij gesteld is!
Wij - GMTA toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We kunnen maar beter duidelijk zijn naar elkaar toe, voordat er miscommunicatie ontstaat
Volgens mij was jij degene die als eerste de fout heeft gemaakt...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je bent de zwakste schakel. Tot ziens, u mag dit pand verlaten via de achterdeur.![]()
och.. ff m'n postaantal opkrikkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Het is FB he, zet ook wat nuttigs in je post, ook al is het lastig![]()
Wat een belachelijke opmerking; zorg eens dat je informatie correct is voordat je begint te blatenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:38 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die als eerste de fout heeft gemaakt...
volgende maand pasquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
pas maar op
straks komt calvobbes je halen![]()
Met pek en verenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
pas maar op
straks komt calvobbes je halen![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:38 schreef JaWi het volgende:
30 graden en bijna 600 posts, het is maar goed dat dit soort gekken binnen zitten.
Kan je eht allemaal wel bijhouden...? Voordat je wat zegt zorg dan dat je alles hebt gelezen... makkelijk he bal terug spelenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een belachelijke opmerking; zorg eens dat je informatie correct is voordat je begint te blaten
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:41 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Kan je eht allemaal wel bijhouden...? Voordat je wat zegt zorg dan dat je alles hebt gelezen... makkelijk he bal terug spelen
en wat bijlerenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik wil ervaringen uitwisselen met medestagiairs![]()
Niks tegen Bal hequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:41 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Kan je eht allemaal wel bijhouden...? Voordat je wat zegt zorg dan dat je alles hebt gelezen... makkelijk he bal terug spelen
Om maar even over iets anders te beginnen..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:41 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Meldt! Kheb ook alles gelezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om maar even over iets anders te beginnen..
Ja, ik kan het prima bijhouden. En ja, ik lees altijd alles.
Heb tegen niemand wat... maar ik moet mezelf verdedigen voor dingen die ik niet eens vraag!quote:
me2... maar of ik daar nou zo vrolijk van moet wezenquote:
Da's beter dan jezelf niet verdedigen voor de dingen die je wel vraagt, hier leer je nog wat vanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Heb tegen niemand wat... maar ik moet mezelf verdedigen voor dingen die ik niet eens vraag!![]()
Is dit het hele discussiepunt?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Heb tegen niemand wat... maar ik moet mezelf verdedigen voor dingen die ik niet eens vraag!![]()
en we weten waar de dagcijfers staan enzoquote:
Dus jij zou nu nog kunnen vertellen waarom ik moest terug lezen...? Dan mag ej dat doen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om maar even over iets anders te beginnen..
Ja, ik kan het prima bijhouden. En ja, ik lees altijd alles.
Vanwaar uw vraag?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Da's beter dan jezelf niet verdedigen voor de dingen die je wel vraagt
tjah ik weet het ook niet meer hoor... 't gaat zoals altijd nergens overquote:
en de top 1000quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
en we weten waar de dagcijfers staan enzo
Omdat je een newb bentquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Dus jij zou nu nog kunnen vertellen waarom ik moest terug lezen...? Dan mag ej dat doen!
Nou moet ik gaan zorgen, dat jouw informatie correct en volledig is?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Dus jij zou nu nog kunnen vertellen waarom ik moest terug lezen...? Dan mag ej dat doen!
werkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga je schamen als je dit op je werk doet.
nog 1 maand jitz.. dan zit 't eropquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou moet ik gaan zorgen, dat jouw informatie correct en volledig is?![]()
De newbies van tegenwoordig..![]()
Mijn kostbare tijd, wat doe je?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah ik weet het ook niet meer hoor... 't gaat zoals altijd nergens over
Jij weet toch waar het over gaat? Dan kan je het vast uitleggen! Dan snapt de rest het hier ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou moet ik gaan zorgen, dat jouw informatie correct en volledig is?![]()
De newbies van tegenwoordig..![]()
Iedereen snapt het hier, behalve jijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:46 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Jij weet toch waar het over gaat? Dan kan je het vast uitleggen! Dan snapt de rest het hier ook
Ga maar lezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:47 schreef achterdeur het volgende:
[..]
niet...?? Hmm kan ik een les bij je volgen
Ze denken allemaal dat het over die MTP gaat...quote:
Misschien moet je gewoon je mond houden, dat is het beste voor iedereen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:48 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat het over die MTP gaat...
Dus ze snappen het niet kan ik hier uit opmaken
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Goeie reactie... discreet uitlurellen ...![]()
![]()
![]()
Leg jij het dan eens uitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:48 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat het over die MTP gaat...
Dus ze snappen het niet kan ik hier uit opmaken
Misschien wel... ik doe het alleen nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon je mond houden, dat is het beste voor iedereen.
En waarom niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:49 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Misschien wel... ik doe het alleen niet
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:50 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Naar mijn idee ging het over een 23" monitor
Mijn kostbare tijd! Wat doe je?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:50 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Naar mijn idee ging het over een 23" monitor
Waar gaat het volgens jou over dan!? Hier is het echt om begonnenquote:
tjah die gebeurtenis is vanochtend ook meerdere keren langsgekomen hierquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah die gebeurtenis is vanochtend ook meerdere keren langsgekomen hier
Waar het uiteindelijk om gaat is nog altijd hetzelfde of de insteek nu mtp is of een 23" monitor.. we blijven hier niet alles herhalen, als je iets niet weet teruglezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:51 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Waar gaat het volgens jou over dan!? Hier is het echt om begonnen
Natuurlijk wel. Jij kent mijn opmerking duidelijk niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:52 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Je weet dus echt niet waar het om ging!!
Welk deel vanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:52 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Je weet dus echt niet waar het om ging!!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
Waar het uiteindelijk om gaat is nog altijd hetzelfde of de insteek nu mtp is of een 23" monitor.. we blijven hier niet alles herhalen, als je iets niet weet teruglezen
Eigenlijk wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Jij kent mijn opmerking duidelijk niet.
Je denkt toch niet dat ik met een discussie bezig ben, zonder de oorzaak te onthouden?
Je hoeft het mij niet uit te leggen, maar misschien is het handig voor jouw informatie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:54 schreef achterdeur het volgende:
achterdeur achterdeur - vrijdag 27 mei 2005 @ 09:23
Ober bier voor de hele kroeg!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is weggedoken achter z'n geile 23 inch monitor
Hmm met zo'n scherm... dan zoekt die vast zijn muisaanwijzer..
Jaja hier ging het om Lees pagina 3 maar halverwege
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |