Mijn kostbare tijd! Wat doe je?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:50 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Naar mijn idee ging het over een 23" monitor
Waar gaat het volgens jou over dan!? Hier is het echt om begonnenquote:
tjah die gebeurtenis is vanochtend ook meerdere keren langsgekomen hierquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah die gebeurtenis is vanochtend ook meerdere keren langsgekomen hier
Waar het uiteindelijk om gaat is nog altijd hetzelfde of de insteek nu mtp is of een 23" monitor.. we blijven hier niet alles herhalen, als je iets niet weet teruglezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:51 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Waar gaat het volgens jou over dan!? Hier is het echt om begonnen
Natuurlijk wel. Jij kent mijn opmerking duidelijk niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:52 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Je weet dus echt niet waar het om ging!!
Welk deel vanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:52 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Je weet dus echt niet waar het om ging!!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
Waar het uiteindelijk om gaat is nog altijd hetzelfde of de insteek nu mtp is of een 23" monitor.. we blijven hier niet alles herhalen, als je iets niet weet teruglezen
Eigenlijk wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Jij kent mijn opmerking duidelijk niet.
Je denkt toch niet dat ik met een discussie bezig ben, zonder de oorzaak te onthouden?
Je hoeft het mij niet uit te leggen, maar misschien is het handig voor jouw informatie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:54 schreef achterdeur het volgende:
achterdeur achterdeur - vrijdag 27 mei 2005 @ 09:23
Ober bier voor de hele kroeg!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is weggedoken achter z'n geile 23 inch monitor
Hmm met zo'n scherm... dan zoekt die vast zijn muisaanwijzer..
Jaja hier ging het om Lees pagina 3 maar halverwege
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |