Foutje kan ik wijs je er alleen op...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:31 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Foutje moet kunnen. En anders gaan we gewoon rellen, vind ik ook best.
Dat jij je moet gaan inlezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:32 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Weet je nog wel waar dit over gaat?
dat jij niet weet wat mtp'en is en dat wij vinden dat je maar moet zoeken...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:32 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Weet je nog wel waar dit over gaat?
dank voor uw steun aan mijn pleidooiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat jij niet weet wat mtp'en is en dat wij vinden dat je maar moet zoeken...
wij worden er moe van om steeds maar uit te leggen wat we bedoelen, zorg eerst dat je voldoende informatie hebt voordat je ergens aan begint
Ga gewoon relle met Balli Das echt stoer.... iedereen moet een keer gerelt hebben met Balli anders hoor je er iig nooit bijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:33 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Foutje kan ik wijs je er alleen op...
en we zijn er trots opquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:08 schreef calvobbes het volgende:
Ow en bijvoorbeeld die stagiaire reeks zou ik geen traditie noemen. Die reeks is nog geen maand oud maar er zijn wel al 147 delen van
ooh, dat van die belachelijke reacties van jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:34 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Dat gedeelte daarvoor had ik het meer over
Banquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:35 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als ik even ga zeiken op calvobbes?
Volgens mij ga jij even terug lezen... ik heb geen vraag gesteld over die MTP van julliequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat jij niet weet wat mtp'en is en dat wij vinden dat je maar moet zoeken...
wij worden er moe van om steeds maar uit te leggen wat we bedoelen, zorg eerst dat je voldoende informatie hebt voordat je ergens aan begint
Als je 't maar inhoudelijk doet Balliquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:35 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zo, ik zal me er eens mee bemoeien!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij even terug lezen... ik heb geen vraag gesteld over die MTP van jullie
De helft hier bemoeit zich ermee terwijl ze allemaal egen idee hebben waar het over gaat beetje jammer hoor
graag gedaan ik denk maak 't ff duidelijk voor 'm....quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Zo, ik zal me er eens mee bemoeien!!!
Waar gaat het over?![]()
Dan moedig ik je aan om meteen door te MTP-en op 'mquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:35 schreef Ballicious het volgende:
[..]
We kunnen maar beter duidelijk zijn naar elkaar toequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
graag gedaan ik denk maak 't ff duidelijk voor 'm....
Dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
Een newbie, die zich niet wil inlezen en altijd het laatste woord wil hebben
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:36 schreef Megter het volgende:
Calvobbes zal wel denken: mijn topic, wat doen jullie!
Je bent de zwakste schakel. Tot ziens, u mag dit pand verlaten via de achterdeur.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij even terug lezen... ik heb geen vraag gesteld over die MTP van jullie
De helft hier bemoeit zich ermee terwijl ze allemaal egen idee hebben waar het over gaat beetje jammer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |