Luister dan Yorin jonguhh..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:14 schreef achterdeur het volgende:
[..]
'
Ehum ja... dat is het wel! Ik hbe niks anders hier... nu moet ik verplicht naar skyradio luisteren![]()
Tis makkelijker om er dan niet op te reageren ipv rare dingen gaan zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, bij overbodige en belachelijke opmerkingen van newbies
Ik weet het niet, heb er geen ervaring inquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat doe je niet op kantoor in het bijzijn van je collega's![]()
En jij beweert dat je geen vraag stelt? Ga je schamen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:19 schreef mie_at_work het volgende:
wat is mtp?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb er geen ervaring in
Het kan ook als groepsactiviteit, maar dan moet je dat van te voren duidelijk afspreken met elkaar.quote:
Zie mijn naam!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:28 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En jij beweert dat je geen vraag stelt? Ga je schamen.
ja ik zag het al, kijk maar naar een paar posts naar bovenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
1. no way dat ik een gesprek tegen 'm begin
2. kijk een paar posts naar boven
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:28 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Tis makkelijker om er dan niet op te reageren ipv rare dingen gaan zeggen
Timing is erg belangrijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het kan ook als groepsactiviteit, maar dan moet je dat van te voren duidelijk afspreken met elkaar.
some things will never happenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
Fisher and tweaker sitting in a tree
T-W-E-A-K-I-N-G
En vervolgens kan jij daar een voorbeeld aannemen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?
Je eigen zin (die hierboven geqoute staat) uitvoeren.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:30 schreef achterdeur het volgende:
[..]
En vervolgens kan jij daar een voorbeeld aannemen!
Weet je nog wel waar dit over gaat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mij een advies geven van iets wat je zelf niet eens doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |