Snel, doe de achterdeur dichtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, hoop is weg aan 't vloeien eerlijk gezegd
nou eehmz, neequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef Ballicious het volgende:
Of jullie niks beters te doen hebben.
Nee, wat een rampquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:12 schreef achterdeur het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! radio 538 ligt op zijn gat via i*net!
So?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef mie_at_work het volgende:
wow een vette geschreeuw van mijn praktijkopleider, omdat ik fouten in het factuur altijd helemaal wegkras maar ik moet het met een licht streepje corrigeren:(
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef mie_at_work het volgende:
wow een vette geschreeuw van mijn praktijkopleider, omdat ik fouten in het factuur altijd helemaal wegkras maar ik moet het met een licht streepje corrigeren:(
ah je leeft hier dus ook nog...quote:
En dan gaat ie schreeuwen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef mie_at_work het volgende:
'quote:
een vette geschreeuwquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef mie_at_work het volgende:
bijna 600quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
't is weleens erger geweest, dik de 400 in
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mooi, nu je klep houden. Anders gaat fisher z'n hoop weg
Heeft die kerel een beetje moeite mijn zijn communicatieve vaardigheden! Stuur hem naar schoolquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef mie_at_work het volgende:
dat is pas zo rond een uur of 15.00 net zoals gisterenquote:
hoe is het met je buurman?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah je leeft hier dus ook nog...
morge bubba boer
mag ik echt zo brak zijn dat ik de ballen hiervan begrijpquote:
Dat wordt even mtp'en, om tot rust te komenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:16 schreef mie_at_work het volgende:
shit ik ben bang straks moet ihj nog mijn tussentijdse beoordeling beoordelen
dan moet je ook beter je werk doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:16 schreef mie_at_work het volgende:
shit ik ben bang straks moet ihj nog mijn tussentijdse beoordeling beoordelen
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat is pas zo rond een uur of 15.00 net zoals gisteren
dat hoor je te zijn! je bent een studentquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
mag ik echt zo brak zijn dat ik de ballen hiervan begrijp
mja, 't is nog vroeg.. is dat wel zo verstandig?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wordt even mtp'en, om tot rust te komen
Dus elke student moet brak zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:18 schreef achterdeur het volgende:
[..]
dat hoor je te zijn! je bent een student![]()
blijkbaarquote:
Dat is Fisher tochquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:19 schreef babba_ het volgende:
euhm jij had toch zo'n kneus tegenover je zitten?? of ben ik nou in de war
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |