nee dat niet, hij heeft z'n 17" dell monitor al schuin staan enzo ik snap niet dat hij zo kan werken maar hij denkt dat dan niemand op z'n scherm kan kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is weggedoken achter z'n geile 23 inch monitor![]()
ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
*Fisher grijnst weer als hij denkt aan die actie van gisteren
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee dat niet, hij heeft z'n 17" dell monitor al schuin staan enzo ik snap niet dat hij zo kan werken maar hij denkt dat dan niemand op z'n scherm kan kijkendus ik heb m'n monitor maar op m'n pc gezet (pc ligt plat dus ik zie 'm lekker niet aangezien ik tactisch m'n monitor recht voor z'n gezicht heb gezet
geen idee, dan moet ik achter m'n beeldscherm vandaan komen en hem aankijken no way niet zo vroegquote:
quote:
dat deed ik eigenlijk meteen nadat ik 'm gesproken hadquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
geen idee, dan moet ik achter m'n beeldscherm vandaan komen en hem aankijken no way niet zo vroeg
voor deze keer mag het! wat een lachen topic van gister van calvobbes over Scquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:24 schreef babba_ het volgende:
[..]
![]()
ik eigenlijk ook wel (mag niet heh om eigen grap maja
)
url?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
voor deze keer mag het! wat een lachen topic van gister van calvobbes over Sc
vraagt het dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
geen idee, dan moet ik achter m'n beeldscherm vandaan komen en hem aankijken no way niet zo vroeg
Bij gebrek aan opmerkingen wordt er geroepen ga jij je maar eens inlezen?quote:
Zegt ie: rot op, ben aan het mtp'enquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
vraagt het dan?zo van: "zeg geertoebelewatse, heb je vandaag ook een 3kwart broek aan?" dan geeft ie vast wel prijs wat ie echt aan heeft
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:25 schreef Fisher het volgende:
btw, hij stond net op en heeft nog steeds 't zelfde aan als gisteren... lekker fris met dit weer
Teveel moeite om het gewoon uit te leggen. Dus ga jij maar lekker lezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:26 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Bij gebrek aan opmerkingen wordt er geroepen ga jij je maar eens inlezen?![]()
1. no way dat ik een gesprek tegen 'm beginquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
vraagt het dan?zo van: "zeg geertoebelewatse, heb je vandaag ook een 3kwart broek aan?" dan geeft ie vast wel prijs wat ie echt aan heeft
Nee, bij overbodige en belachelijke opmerkingen van newbiesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:26 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Bij gebrek aan opmerkingen wordt er geroepen ga jij je maar eens inlezen?![]()
Je hoeft niks uit te leggen ik stel toch geen vraag?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:27 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Teveel moeite om het gewoon uit te leggen. Dus ga jij maar lekker lezen.
idd dat is iets privé'squote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat doe je niet op kantoor in het bijzijn van je collega's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |