fishquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:19 schreef babba_ het volgende:
euhm jij had toch zo'n kneus tegenover je zitten?? of ben ik nou in de war
![]()
Weet ik niet, heb er geen ervaring inquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, 't is nog vroeg.. is dat wel zo verstandig?
tegenover me, aaaaaaaaaaaarg ik slaap zo erg dat ik 'm nieteens gezien heb vanochtendquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:19 schreef babba_ het volgende:
euhm jij had toch zo'n kneus tegenover je zitten?? of ben ik nou in de war
![]()
ik zeg het toch ook tegen fisher?quote:
Alcoholverslaafdequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:19 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Vrijwel elke student hoor brak te zijn na de donderdag avond
hoort? dat is onzin... als ik gewoon naar school ging wou ik donderdag nog wel gaan stappen ja, maar nu nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:19 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Vrijwel elke student hoor brak te zijn na de donderdag avond
ben je nog boos jitz?quote:
Kun je lezen in de eerdere delen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:19 schreef mie_at_work het volgende:
wat is mtp?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:19 schreef mie_at_work het volgende:
wat is mtp?
Dat wordt teruglezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:19 schreef mie_at_work het volgende:
wat is mtp?
quote:
Die is weggedoken achter z'n geile 23 inch monitorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
tegenover me, aaaaaaaaaaaarg ik slaap zo erg dat ik 'm nieteens gezien heb vanochtend
Wat heeft hij aan vandaag?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
tegenover me, aaaaaaaaaaaarg ik slaap zo erg dat ik 'm nieteens gezien heb vanochtend
Hmm met zo'n scherm... dan zoekt die vast zijn muisaanwijzer..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is weggedoken achter z'n geile 23 inch monitor![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:23 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Hmm met zo'n scherm... dan zoekt die vast zijn muisaanwijzer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |