Om maar even over iets anders te beginnen..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:41 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Kan je eht allemaal wel bijhouden...? Voordat je wat zegt zorg dan dat je alles hebt gelezen... makkelijk he bal terug spelen
Meldt! Kheb ook alles gelezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om maar even over iets anders te beginnen..
Ja, ik kan het prima bijhouden. En ja, ik lees altijd alles.
Heb tegen niemand wat... maar ik moet mezelf verdedigen voor dingen die ik niet eens vraag!quote:
me2... maar of ik daar nou zo vrolijk van moet wezenquote:
Da's beter dan jezelf niet verdedigen voor de dingen die je wel vraagt, hier leer je nog wat vanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Heb tegen niemand wat... maar ik moet mezelf verdedigen voor dingen die ik niet eens vraag!![]()
Is dit het hele discussiepunt?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Heb tegen niemand wat... maar ik moet mezelf verdedigen voor dingen die ik niet eens vraag!![]()
en we weten waar de dagcijfers staan enzoquote:
Dus jij zou nu nog kunnen vertellen waarom ik moest terug lezen...? Dan mag ej dat doen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om maar even over iets anders te beginnen..
Ja, ik kan het prima bijhouden. En ja, ik lees altijd alles.
Vanwaar uw vraag?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Da's beter dan jezelf niet verdedigen voor de dingen die je wel vraagt
tjah ik weet het ook niet meer hoor... 't gaat zoals altijd nergens overquote:
en de top 1000quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
en we weten waar de dagcijfers staan enzo
Omdat je een newb bentquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Dus jij zou nu nog kunnen vertellen waarom ik moest terug lezen...? Dan mag ej dat doen!
Nou moet ik gaan zorgen, dat jouw informatie correct en volledig is?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Dus jij zou nu nog kunnen vertellen waarom ik moest terug lezen...? Dan mag ej dat doen!
werkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga je schamen als je dit op je werk doet.
nog 1 maand jitz.. dan zit 't eropquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou moet ik gaan zorgen, dat jouw informatie correct en volledig is?![]()
De newbies van tegenwoordig..![]()
Mijn kostbare tijd, wat doe je?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah ik weet het ook niet meer hoor... 't gaat zoals altijd nergens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |