maarre wanneer doe je weer eens een fotosoep van een auto?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:06 schreef markyb het volgende:
daar heb je het al, die 30k+ers kenne me nie meer
jij bent van 100.000 na mij, dat zou je nooit kunnen wetenquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:10 schreef teringjakkie het volgende:
was je niet ooit eens in de krant?
wegens een verkrachting o.i.d?
je vind jezelf geweldig oldbie hé?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:11 schreef markyb het volgende:
[..]
jij bent van 100.000 na mij, dat zou je nooit kunnen weten
das gebruik maken van een sig van weet ik veel wiequote:op vrijdag 27 mei 2005 01:18 schreef markyb het volgende:
maargoed, ouwe koeien zijn er om in de sloo..... uit de sloot te trekken
er is een user die iets van oude koeien uit de sloot halen in zijn sig heeft.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:21 schreef markyb het volgende:
snap je zelf wat je zei> ik niet namelijk...
dat was hij inderdaad.quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
jij was toch altijd al zo'n suffe kutuser hé?
was kasta, wasquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
jij was toch altijd al zo'n suffe kutuser hé?
het is niet veranderd?quote:
zomaar een vraagje tussendoor hé; waarom post jij eigenlijk vrijwel nooit in normale topicsquote:op vrijdag 27 mei 2005 01:33 schreef printscreen het volgende:
[..]
het is niet veranderd?
damn, sommige users leren het nooit
geloof je het als ik zeg dat ik te verlegen en onzeker ben?quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
zomaar een vraagje tussendoor hé; waarom post jij eigenlijk vrijwel nooit in normale topics.
waarom moeten het altijd van die hersenloze, nietszeggende topics zijn?
en dit bedoel ik voor de verandering eens niet beledigend.
neequote:op vrijdag 27 mei 2005 01:36 schreef printscreen het volgende:
[..]
geloof je het als ik zeg dat ik te verlegen en onzeker ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |