Horen die niet los van elkaar te staan? Dat is bij ons wel zo. Heeft ook zijn nadelen hoor, zo mag er niet, tenzij het echt heel uitzonderlijk is, aan een fulltimer gevraagd worden of hij wil overwerken om een zaterdagwerker vrij te geven.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:43 schreef MadGuy het volgende:
Het is natuurlijk hartstikke leuk, dat teamwerken... Maar dat een aantal joekels hier nu het verlof zelf kunnen regelen, daar zie ik nu wel de nadelen van in. Als zaterdagmedewerker moet je nu bijna een half jaar van te voren een verlofdag aanvragen anders heeft een full time medewerker al zijn verlof ingeplanned...
Huis Aan Huis...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:48 schreef GewoonPim het volgende:
Wtf is HAH?
Slechte zaak is dat, bij mijn oude werk mocht ik ook nooit vrij. Hele drama's waren dat altijdquote:Op maandag 6 juni 2005 15:43 schreef MadGuy het volgende:
Het is natuurlijk hartstikke leuk, dat teamwerken... Maar dat een aantal joekels hier nu het verlof zelf kunnen regelen, daar zie ik nu wel de nadelen van in. Als zaterdagmedewerker moet je nu bijna een half jaar van te voren een verlofdag aanvragen anders heeft een full time medewerker al zijn verlof ingeplanned...
Het hoort wel, maar omdat er bij ons in het team weinig échte zaterdagmedewerkers zijn, worden die gaten opgevuld met fulltimers en parttimers die ook doordeweeks werken. Ik geloof dat het eens in de twee weken rouleert ofzo. Zodoende heb je dus fulltimers die een snipperdag op zaterdag willen, en de zaterdagmedewerkers zijn dan de pineut...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:49 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Horen die niet los van elkaar te staan? Dat is bij ons wel zo. Heeft ook zijn nadelen hoor, zo mag er niet, tenzij het echt heel uitzonderlijk is, aan een fulltimer gevraagd worden of hij wil overwerken om een zaterdagwerker vrij te geven.
Wij hadden vandaag de Gamma en AH.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen gewoon drie verschillende Huis aan Huis in élke wijk........
Leve de Karwei, Gamma en Albert Heijn.
Dat ken ik............. mijn collega's zijn hele aardige mensen, todat je ze vraagt of ze iets voor jou willen doen. Dan wordt ineens de hele Werken In Teamspirit achter de rododendrons geflikkerd en is het weer samen voor ons eigen. Gelukkig zit het met de zaterdagwerkers onderling wel okee, die helpen mekaar uit de brand. Als ik een stukje extra wegbreng voor een zwk zodat hij vrij kan krijgen dan wel eerder weg kan, dan kan ik er van opaan dat hij/zij dat later ook voor mij doet. En dat terwijl zaterdagkrachten in feite niet echt bij WIT worden betrokken!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Geloof me, die luxe heb ik ook. Maar collegialiteit is soms ver te zoeken bij ons. Ze steken graag met een glimlach een mes in je rug als het ware...
Daar kunnen ze hier ook een houtje van. In plaats van dat er op zaterdag gevraagd word of je nog een extra wijk weg kunt brengen, word er tegen je gezegd "Je hebt straks ook dat wijkje nog." Vooral als het druk is, is dit mateloos irritant.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef MadGuy het volgende:
En dat ik zaterdag vroeger moest beginnen. Het werd maar even voor me beslist.
Bij jullie wordt de HAH dus nog achter de post gezet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag de Gamma en AH.
En ze waren vandaag weer aan het proefdraaien met die sorteermachines. Dus alles was best slecht gesorteerd, en de meeste huizen die geen post hadden, hadden nu ook geen reclame. Werd er nog een vent boos omdat ie persé Gamma en AH wilde hebbenHij zou wel bellen zei ie, dus zal ik morgen of overmorgen wel een klachtenbriefje in mn postvakje vinden
Over communicatie gesproken:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef OMG het volgende:
[..]
Daar kunnen ze hier ook een houtje van. In plaats van dat er op zaterdag gevraagd word of je nog een extra wijk weg kunt brengen, word er tegen je gezegd "Je hebt straks ook dat wijkje nog." Vooral als het druk is, is dit mateloos irritant.
Ik ben ook een aantal keer gebeld. "Even over morgen, je hebt dan die en die wijk. En je eigen wijk wel voorbereiden, want die wordt door iemand weggebracht."
Je hebt toch vijf vingers?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef Troeta het volgende:
En als ik langer bezig ben dan de uren die ik krijg, heb ik recht om te zeiken.
Moeten jullie het ook los meenemen als het meer dan 1 HAH is? Hoe moet je dat beethouden dan?!
Wat is OF? Een soort HAH los achter de hand gaat nog prima, maar met twee soorten (of drie: komt hier ook geregeld voor), wordt het onwerkbaar! Tenzij je een wijk met allemaal flats hebt, natuurlijk.......................quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef Carport het volgende:
[..]
Bij jullie wordt de HAH dus nog achter de post gezet?
Wij moeten de HAH los meenemen en ik moet zeggen dat het, zeker gezien de OF, handiger werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |