Ik heb zelfs binnen mijn wijk (allemaal dezelfde postcode) nog wel eens dat de ene straat wel HAH heeft en de andere weer niet. Of dat een gedeelte 1 HAH heeft en de rest 2 enzow.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Carport het volgende:
Morgen is het vrijdag, goed mogelijk dus dat er HAH is. Dat verschilt ook per vestiging (en zelfs per postcode!).
Morgen wordt het hier maar 13 gradenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:13 schreef OMG het volgende:
Als het zulk weer blijft vind ik het niet erg.
Nou ja, als het dan ook nog eens meevalt met de hoeveelheid post, dan is het helemaal geweldig.
Oeh, die heb ik ook gehad. Je kunt hem bij de Blokker voor een euro krijgen, alleen hier staat TPG POST op...quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ik hoorde gister van een collega dat ze vorige week een radio hebben gehad vanwege de kwaliteitsscore. Die moet ik zaterdag nog ff krijgen
Toch kwam hij gisteren, en om 10:30 uur al!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:32 schreef JDude het volgende:
Als het pakketje nu in Zwolle ligt, wordt het vandaag ws. niet meer aangeboden. Het komt dan te laat op de vestiging in je woonplaats aan om nog mee te gaan in de bezorgronde.
Ah. Het is toch ook zó betrouwbaar, die track en trace van ons.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toch kwam hij gisteren, en om 10:30 uur al!!!
Inderdaad.. waar maakt men zich druk om? We doen ons werk toch goed...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:53 schreef OMG het volgende:
...
Het was een strook met van die houtsnippers van nog geen meter breed waar je makkelijk overheen kunt stappen (wat ik dus deed), maar sommige mensen moeten gewoon iets te zeuren hebben.
naar je groepsleider gaan en om 3 minuten extra vragen voor elke keer dat je moest aanbellen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:49 schreef Adsum het volgende:
Bij mijn vaste wijk (vooroorlogse huisjes) hebben de mensen nog zo'n kleine, smalle verticale brievenbus.
Grote poststukken kun je onmogelijk in 'originele' toestand er doorheen mikken, dus vouw ik die dubbel. En dan wonen er van die oude zeikerds die dan gaan zaniken dat je de post niet mag vouwen, argh![]()
Essent toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:22 schreef Adsum het volgende:
Fucking post was 35 min. te laat op de vestiging, hele tijd dus niets kunnen doen
Posthoeveelheid viel idd erg mee, alleen van T-Mobile bij bijna ieder adres iets, over de wijziging van hun tarieven...
haha, niet echt, maar ben wel benieuwd hoeveel er nou werken bij ons. Ik ken er maar 5 waarvan eentje alweer weg is en dat was de enige leuke die een beetje kletste.quote:
Toch leuk, dat verschil tussen zaterdagmedewerkers en postbezorgers.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:52 schreef Troeta het volgende:
De anderen zijn heel verlegen of gewoon raar...
Kun je met Valentijn een leuk controlekaartje ertussen stoppen!quote:Op zondag 12 juni 2005 15:15 schreef Adsum het volgende:
Ik moet ook een wijk voorbereiden voor een postbezorgster, en goddamn die is lekker![]()
Ze zit zelfs bij mij in de klas![]()
Helaas loopt mijn contract in augustus af, kan niet meer verlengd wordenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:17 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Kun je met Valentijn een leuk controlekaartje ertussen stoppen!
Sterker nog, je kunt hier in de stad niks uitvreten zonder dat een collega het heeft gezien en er de volgende dag over gepraat wordtquote:Op zondag 12 juni 2005 03:12 schreef JDude het volgende:
Hier is de sfeer juist altijd prima, en vaak kom je elkaar ook nog tegen in de stad 's avonds.
Dat soort types hebben wij hier ook. Geen idee van welke sociale werkplaats die afkomstig zijn. Een iemand die altijd chagerijnig is, en nog een soort psychopaat die inmiddels met iedereen in zijn wijk ruzie heeft. 90% van de klachten op ons kantoor komt uit de wijk waar die kerel loopt. Dan nog een andere gast die volgens mij zowel autistisch is en ADHD heeft. Hij maakt althans altijd een zeer opgewonden en opgejaagde indruk, maar is wel met stip de snelste postbezorger. Maar als je die kerel ook door z'n wijk ziet stuiven, het is meer snelwandelen dan lopen.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:13 schreef MrX1982 het volgende:
Postbezorgers zijn altijd raar.
Wij hebben er 3 rondlopen. Je vraagt af uit welke inrichting die zijn ontsnapt
En daar hebben we dan weer een ontheffing voorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef EKS1707 het volgende:
Jullie jatten altijd de parkeerplaatsen voor de deur!!!! (Kabelweg)![]()
Doe ik ook aan mee, handig, krijg je zomaar gratis spulletjes (Vara-gids)quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:25 schreef Carport het volgende:
D'r is een of andere club die brieven stuurt naar allerlei geselecteerde mensen in het land. Die mensen moeten dan opbellen, of worden gebeld, en zeggen of de post op tijd, onbeschadigd, juist, en nog meer van dat soort dingen, bezorgd is. Uiteindelijk krijgt de TPG dan te horen of ze t goed doen enzo.
dan ga je je strax toch vaker verslapen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb opgegeven om do en vr extra te werken, maar nog niks gehoord. Als ik al mag komen, betekent dat dus waarschijnlijk alleen wat wegbrengen. Daar maak ik geen uren mee. ik denk niet dat dat beter wordt na de invoering van de HSM per 26 of 27 juni hier. Zaterdags mag ik dan wel ruim 8 uur houden als één van de weinige zaterdagpostbodes, maar dan moet dus nog een baantje erbij voor doordeweeks. En als dat bevalt, wat dan? Ga ik na 9 jaar weg.... 9 jaar vrijwel elke zaterdag, met maar 1 keer 5 minuten te hebben verslapen, word je zo aan de kant gezet.
hahah neej niet de bedrijfswagens maar de "prive" voertuigen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Carport het volgende:
[..]
En daar hebben we dan weer een ontheffing voor![]()
Gewoon legaal (bijna) overal die wagen neerplanten![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:28 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zou toch je teamleider inschakelen hoor TroetaIk werk trouwens in Zwijndrecht,vestiging Koninginneweg
Als je hulp nodig hebt neem je maar met ons contact op, en kom ik met de TPG bus vol elastieken jouw kant op
![]()
![]()
Owh, okey, dan begrijp ik tquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:13 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
hahah neej niet de bedrijfswagens maar de "prive" voertuigen.![]()
Ik sta jullie dan wel op te wachten en begeleid jullie langs alle verkeerslichten hierzo!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:18 schreef TheSorrow het volgende:
Haha, netjes SirSimonDan kom ik toch eerst langs t noorden? Zagen we net als in een gevechtsheli de zijkanten eruit, maken we gepanserde ruiten, zodat er nog 2 kunnen knallen.... dood aan de krantenjongetjes
![]()
Het mooiste is tocg gewoon over de kasten heen schieten he. Zodat het slachtoffer niet zie wie het deed. Paar jaar terug was ook mooi.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:01 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Helaas woon ik in het noorden, anders stapte ik ook in... jij aan het stuur, ik schieten
Morgen ook HAH trouwens?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:28 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zou toch je teamleider inschakelen hoor TroetaIk werk trouwens in Zwijndrecht,vestiging Koninginneweg
Als je hulp nodig hebt neem je maar met ons contact op, en kom ik met de TPG bus vol elastieken jouw kant op
![]()
![]()
Da's idd schitterendquote:Het mooiste is tocg gewoon over de kasten heen schieten he. Zodat het slachtoffer niet zie wie het deed. Paar jaar terug was ook mooi.
Of onder de kasten door schieten. Vol tegen de binnenkant van iemand z'n been. Vaak wist je zelf dan ook niet op wie je had geschoten. Dat kon nog wel eens voor vreemde situaties zorgen, als iedereen snel weer serieus doorwerktequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:38 schreef TheSorrow het volgende:
Telefoonboeken zijn bij ons al bezorgd....
[..]
Da's idd schitterend"WIE DEED DAT?" Of gewoon 8r iemand staan, en dan van 5 cm af op volledig uitgestrekte kr8 dat ding laten schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |