Als het goed is doen ze dat ja: als er om 1 antwoord gevraagt word, bekijkt de docent alleen maar het eerste antwoord.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:25 schreef Ojjorz het volgende:
Blegh heb ook de fout gemaakt om 2 redenen per schrijver bij de stomme brieven te doen. (vraag 34) Beetje jammer, maar heb wel elke keer als eerste antwoord het goede, dus als ze nou het eerste goed rekenen ben ik blij want heb ik 41 puntjes!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:30 schreef Max_Dark het volgende:
Over de MacD WC's: http://www.improveverywhere.com/mission_view.php?mission_id=46
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:41 schreef Repeat het volgende:
ander topic vrind....
16 juniquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Wanneer is de normering eigenlijk bekend?
*onderdrukt een gaap van de langheid*quote:
Kon je weer niet van je piemel afblijven...quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef Harrynator het volgende:
Echt een leuk examen, zo leuk dat ik soms vergat de vragen te beantwoorden.Moest ik in het laatste kwartier opeens nog 15 vragen maken
![]()
wat ik dus had maar het is and geworden degen die ik bij voorbaat al doorgekrast heb de vorige haalde ik altijd een 9 en nu een magere 7quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:03 schreef commeric het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat de rest van de tekst een negatieve insteek heeft over mc, dan zou Nevertheless goed op zn plaats zijn...
Het gaat natuurlijk om de uitspraak.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:05 schreef Pozo het volgende:
Hmm kay om het ge wc af te sluiten: Volgens mij is 'And' daar gewoon 'typisch engels' en inderdaad het best passend.
Maar je kunt altijd naar het laks toe natuurlijk.
Ik snap het niet zo goed .. zo moeilijk was dit examen nou toch ook weer niet, maargoed dit is wel beter voor de normeringquote:
VWO'ers klagen over examen Engels
Gepubliceerd: donderdag 26 mei 2005 @ 20:56
Op de vierde dag van de eindexamens heeft het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (Laks) opnieuw veel klachten gehad. Negenduizend klachten zijn er vandaag binnengekomen, waarvan ruim 2.200 klachten over het VWO examen Engels. De teller staat inmiddels op ruim 34.000 klachten.
De VWO'ers klaagden met name over de 'lange, saaie en moeilijke teksten', aldus een woordvoerder van het Laks. Hierdoor kwamen velen in tijdnood. Over het VWO examen maatschappijleer werd daarentegen nauwelijks geklaagd, hetgeen ook geen verrassing is, aangezien zeer weinig scholieren dit examen hebben gemaakt.
Ook de havisten klaagden vaak. Het examen biologie kreeg bijna duizend klachten, over tekenen kwamen vijfhonderd klachten binnen. De VMBO' ers zetten vandaag hun tanden in wiskunde. Daar kwamen achthonderd klachten over binnen, volgens het Laks een groot aantal voor het VMBO.
Ik ging voor Even the toilets are wonderful. (!)quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:45 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de uitspraak.
Hij zei dat het voor hem belangrijk was dat hij zijn drol kwijt kon..
En vervolgens:
And the toilets are wonderful.
Daar de klemtoon, dus.
Nou als ik bij mij in de groep hoorde dat er iemand pas bij 34 was toen het laatste kwartier aanbrak vraag ik me af waar die mee bezig was .. Ik heb het hele boekje zowat 2 x gehad ..quote:
Ik snap het ook niet. Maar ja, als de normering nou heel hoog wordt kan ik nog een 9 halen en met een 9 slagen, dus ach, laat ook maar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik snap het niet zo goed .. zo moeilijk was dit examen nou toch ook weer niet, maargoed dit is wel beter voor de normering
Dat is altijd zo... 2 antwoorden vallen sowieso af en daarna kunnen er nog 2, daaruit moet je de beste kiezen. Dat is nooit anders geweestquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:26 schreef commeric het volgende:
Het examen was qua tekstniveau echt niet ubermoeilijk, oke er zaten wat pittige teksten tussen, maar de rest was goed te doen. En hij was ook niet telang, gewoon goede lengte. Alleen de vragen waren pauper, op sommige vragen kon je gewoon 2 antwoorden geven en bij een examen hoort dat gewoon niet te kunnen...
In die alinea daarboven hadden ze het over allemaal goede en slechte punten van de macdonalds. Maar de laatste regel van die eerste alinea is waar het om gaat.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef commeric het volgende:
En dan vraag 2 daar geven ze als antwoord "And". Maar een woord als En kan toch nooit aan het begin van een alinea staan, en in dit geval klinkt het nog pauper ook...
Dus dat wordt weer klachten indienen.
Ja, ik geef je gelijk. Te snel overheen gelezen. Ach ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef _WgV_ het volgende:
[..]
In die alinea daarboven hadden ze het over allemaal goede en slechte punten van de macdonalds. Maar de laatste regel van die eerste alinea is waar het om gaat.
Daar staat "What Goes into the body concerns us only in that the location of waste removal forms the subject of this study." Oftewel hun study gaat over toiletten. (wat ook te halen is uit "Loo review number 10" boven de titel.
Vrij vertaald staat er dit:
Wat ons interesseert zijn de toiletten. EN hun toiletten zijn geweldig.
Zo klinkt het inderdaad vrij simpel, ik zat zo erg te twijfelen en ik vond het al veels te lang duren dus heb ik een vluchtige beslissing gemaakt ..quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef _WgV_ het volgende:
[..]
In die alinea daarboven hadden ze het over allemaal goede en slechte punten van de macdonalds. Maar de laatste regel van die eerste alinea is waar het om gaat.
Daar staat "What Goes into the body concerns us only in that the location of waste removal forms the subject of this study." Oftewel hun study gaat over toiletten. (wat ook te halen is uit "Loo review number 10" boven de titel.
Eindelijk iemand die het goed uitlegt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef _WgV_ het volgende:
In dat geval zou je mogen verwachten dat het dat die zin dan niet het begin van een nieuwe alinea is...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef _WgV_ het volgende:
[..]
quote:[LAKS] Na een grote hoeveelheid specifieke klachten over vragen 2 en 42 van het eindexamen Engels is het LAKS in het examen zelf gedoken.
Wij zijn van mening dat er meerdere antwoorden mogelijk zijn op vraag 2 en dat vraag 42.4 niet specifiek genoeg is (een bachelor opleiding is immers niet per definitie een universitaire opleiding). Momenteel worden deze zaken uitgezocht door de CEVO, we zullen jullie op de hoogte houden via Eindexamen.nu.
bron:eindexamen.nu
Waarom zit die van die talen daar gvd niet bij (42 that is)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:59 schreef Nepthys het volgende:
kijk eens aan, er lijken inderdaad wel fouten in het examen te zitten
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |