Ja, precies, dan kan je over alles wat je fout had wel gaan klagen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:21 schreef m021 het volgende:
Waarom?De vraag was of eis X gesteld werd. Er stond niks over talen in de advertentie, en volgens het antwoordmodel was het antwoord ook 'nee'.
Wat is dan het probleem?![]()
Candidates will have betekent: kandidaten beschikken over, kortom, dan hebben ze hem al. Ook omdat ze al ervaring moeten hebben in het vak lijkt het me logisch dat ze de opleiding al moeten hebben afgerond. Dat Bachelor niet noodzakkelijk op universitair niveau zit is wel zo, maar beetje flauw om over dergelijke dingen te gaan zeiken. Als je het goed had, had je het prima gevondenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:12 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Daar zat ik ook over te twijfelen, maar er stond candidates will have... dus dan moeten ze hem nog gaan krijgen met een nog te volgen opleiding. Je had alleen 4-6 jaar ervaring nodig in datacommunicatie.
Aan het eind van het examen pas, als je eerder klaar bent niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:37 schreef Roa het volgende:
Waarom vraagt overigens iedereen waneer de vragenboekjes online komen? Die mag je toch gewoon meenemen?
Bij ons wel. Ik vind het overigens raar dat dit niet zou mogen, het is niet alsof je de vragen nog even door kunt geven aan iemand, iedereen is toch al bezig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:43 schreef m021 het volgende:
[..]
Aan het eind van het examen pas, als je eerder klaar bent niet.
Voor de 100e keer, niet ergens van uit gaan geen logica gebruiken maar gewoon doen wat er staat. Doe je dat niet heb je het fout dat is altijd zo.......quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef commeric het volgende:
En vraag 42 over die vacature, dan staat er bij 5 dat ze vloeiend meerdere Europese talen kunnen spreken. Dit staat niet expliciet in de tekst vermeld, maar je mag er toch wel logischerwijs van uit gaan als ze het hebben over een "multinational enviroment" "ecellent interpersonal ad write/verbal communications are also essential".
Ik had ook juist het idee dat die als enige af viel voor mijquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef commeric het volgende:
En dan vraag 2 daar geven ze als antwoord "And". Maar een woord als En kan toch nooit aan het begin van een alinea staan, en in dit geval klinkt het nog pauper ook...
Verkijk je daar niet op, je kunt nog altijd SMS'en e.d. en in de WC kun je ook een hele hoop dan alleen je blaas legenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef Roa het volgende:
[..]
Bij ons wel. Ik vind het overigens raar dat dit niet zou mogen, het is niet alsof je de vragen nog even door kunt geven aan iemand, iedereen is toch al bezig.
Oh vond ik wel duidedlijk eigenlijk. maar je bent idd niet de enige die dta heeft gedaan: anderen uit mijn klas ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef commeric het volgende:
Vond hem goed te doenheb ook rond de 38 punten dus dat is fraai.
Toch vond ik dat er een paar dingen gewoon niet klopte:
Zoals al meer gezegd klopte vraag 34 gewoon niet, ik ben er ook van uitgegaan dat je per schrijver 2 stellingen moest noemen zodat er 1 overbleef. Terwijl het antwoorden model het over 1 stelling per schrijver heeft.
Dat staat er toch niet? Er staat: multinationale omgeving, en je moet goed kunnen communiceren. Staat nerrgens dat je in verschillende talen goed moet kunnen communiceren.quote:En vraag 42 over die vacature, dan staat er bij 5 dat ze vloeiend meerdere Europese talen kunnen spreken. Dit staat niet expliciet in de tekst vermeld, maar je mag er toch wel logischerwijs van uit gaan als ze het hebben over een "multinational enviroment" "ecellent interpersonal ad write/verbal communications are also essential". Als het dus over een multinationale omgeving gaat mag je er toch van uitgaan dat je dan met verschillende Europese talen (want het ging over europa) te maken hebt, en aangezien er van je wordt verwacht dat je prefect kan communiceren lijkt me daar kennis van enkele Europese talen een logisch gevolg...
In het engels iig wel en die andere antwoorden sloegen eigelijk nergens op...quote:En dan vraag 2 daar geven ze als antwoord "And". Maar een woord als En kan toch nooit aan het begin van een alinea staan, en in dit geval klinkt het nog pauper ook...
Ach ja.. Ik vind het wel apart toen 2 meiden tegelijk naar de plee gingen, toen dacht ik wel even: wacht...zou die docent (een man) nu ook echt mee naar binnen gaan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Verkijk je daar niet op, je kunt nog altijd SMS'en e.d. en in de WC kun je ook een hele hoop dan alleen je blaas legen
ik dacht bij bachelor aan een academische opleiding :pquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef commeric het volgende:
Zoals al meer gezegd klopte vraag 34 gewoon niet, ik ben er ook van uitgegaan dat je per schrijver 2 stellingen moest noemen zodat er 1 overbleef. Terwijl het antwoorden model het over 1 stelling per schrijver heeft.
En vraag 42 over die vacature, dan staat er bij 5 dat ze vloeiend meerdere Europese talen kunnen spreken. Dit staat niet expliciet in de tekst vermeld, maar je mag er toch wel logischerwijs van uit gaan als ze het hebben over een "multinational enviroment" "ecellent interpersonal ad write/verbal communications are also essential". Als het dus over een multinationale omgeving gaat mag je er toch van uitgaan dat je dan met verschillende Europese talen (want het ging over europa) te maken hebt, en aangezien er van je wordt verwacht dat je prefect kan communiceren lijkt me daar kennis van enkele Europese talen een logisch gevolg...
En dan vraag 2 daar geven ze als antwoord "And". Maar een woord als En kan toch nooit aan het begin van een alinea staan, en in dit geval klinkt het nog pauper ook...
Dus dat wordt weer klachten indienen.
Bij multinational denk ik idd ook gewoon direct aan goed Engels spreken, maar zeker niet aan Frans, Duits of een andere baggertaal.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:53 schreef Pozo het volgende:
Dat staat er toch niet? Er staat: multinationale omgeving, en je moet goed kunnen communiceren. Staat nergens dat je in verschillende talen goed moet kunnen communiceren.
Ik had daar 'Even', wat ik in de context het best vond passen. And kan ook, maar Even kan hier net zo goed, als het niet beter is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:53 schreef Pozo het volgende:
[..]
In het engels iig wel en die andere antwoorden sloegen eigelijk nergens op...
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef commeric het volgende:
En vraag 42 over die vacature, dan staat er bij 5 dat ze vloeiend meerdere Europese talen kunnen spreken. Dit staat niet expliciet in de tekst vermeld, maar je mag er toch wel logischerwijs van uit gaan als ze het hebben over een "multinational enviroment" "ecellent interpersonal ad write/verbal communications are also essential". Als het dus over een multinationale omgeving gaat mag je er toch van uitgaan dat je dan met verschillende Europese talen (want het ging over europa) te maken hebt, en aangezien er van je wordt verwacht dat je prefect kan communiceren lijkt me daar kennis van enkele Europese talen een logisch gevolg...
Laat maar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:56 schreef Roa het volgende:
[..]
Ik had daar 'Even', wat ik in de context het best vond passen. And kan ook, maar Even kan hier net zo goed, als het niet beter is.
Dan zou je dus zegge ndat de rest van de tekst ook positief is over de Mac, en dat is ie niet. (a bottle of fizzy chemicals and fries please ... the effect of cattle ranching on precious rainforests)quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:56 schreef Roa het volgende:
[..]
Ik had daar 'Even', wat ik in de context het best vond passen. And kan ook, maar Even kan hier net zo goed, als het niet beter is.
De tekst is volgens mij gewoon sarcastisch, zo vatte ik hem op iig, en dan vind ik Even beter dan And, omdat hij alles prijst aan de Mac (gemeend of niet). Even vind ik gewoon beter in die context ("Zelfs de wc's zijn geweldig", nix mis mee toch?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:58 schreef Pozo het volgende:
[..]
Dan zou je dus zegge ndat de rest van de tekst ook positief is over de Mac, en dat is ie niet. (a bottle of fizzy chemicals and fries please)
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:00 schreef Roa het volgende:
[..]
De tekst is volgens mij gewoon sarcastisch, zo vatte ik hem op iig, en dan vind ik Even beter dan And, omdat hij alles prijst aan de Mac (gemeend of niet). Even vind ik gewoon beter in die context ("Zelfs de wc's zijn geweldig", nix mis mee toch?)
Als je er vanuit gaat dat de rest van de tekst een negatieve insteek heeft over mc, dan zou Nevertheless goed op zn plaats zijn...quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:58 schreef Pozo het volgende:
[..]
Dan zou je dus zegge ndat de rest van de tekst ook positief is over de Mac, en dat is ie niet. (a bottle of fizzy chemicals and fries please ... the effect of cattle ranching on precious rainforests)
Ben ik het mee eens, zo vatte ik 'm ook op.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:00 schreef Roa het volgende:
[..]
De tekst is volgens mij gewoon sarcastisch, zo vatte ik hem op iig, en dan vind ik Even beter dan And, omdat hij alles prijst aan de Mac (gemeend of niet). Even vind ik gewoon beter in die context ("Zelfs de wc's zijn geweldig", nix mis mee toch?)
Vreselijk tekstje, die over de Mac ..quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:00 schreef Roa het volgende:
[..]
Nee, want in de laatste zin van de eerste alinea geeft de schrijver al aan dat hij het gaat hebben over de WC's.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:03 schreef commeric het volgende:
Als je er vanuit gaat dat de rest van de tekst een negatieve insteek heeft over mc, dan zou Nevertheless goed op zn plaats zijn...
Precies die zin klopt gewoon niet met And.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:04 schreef VoreG het volgende:
Het is toch ook gewoon een kutzin
En de wc's zijn geweldig <punt>
Wat is dat nou weer voor een mislukte zin
Gewoon even.
Suggestie...quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:07 schreef commeric het volgende:
En idd over die vraag met de vacature, het is wel waar dat je geen Europese talen hoeft te beheersen, maar de tekst gaf toch een lichte suggestie van wel...heel zwart wit gezien was het dus idd niet nodig. Maar de vraag was gewoon niet eenduidig genoeg in dat opzicht.
Maar van klagen is nog niemand dood gegaan (alhoewel dat is israel soms niet geld maar dat even terzijde:P)
Nevertheless => nietteminquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, want in de laatste zin van de eerste alinea geeft de schrijver al aan dat hij het gaat hebben over de WC's.
En die zijn goed. Niet bovendien.
Nevertheless betekend/t (ik ben het echt kwijt met het d/t) niet bovendien, mocht je dat bedoelenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, want in de laatste zin van de eerste alinea geeft de schrijver al aan dat hij het gaat hebben over de WC's.
En die zijn goed. Niet bovendien.
Eens, zoiets zou je een strikvraag kunnen noemen, maar er wordt gevraagd of het verplicht is meerdere talen vloeiend te spreken en dat wordt nergens vereist.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Suggestie...
Je maakt een eindexamen Engels tekst lezen niet filosofie waar je moet gaan verzinnen wat het zou kunnen zijn.
Inderdaad, wat kunnen sommige mensen toch moeilijk gaan lopen doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Suggestie...
Je maakt een eindexamen Engels tekst lezen niet filosofie waar je moet gaan verzinnen wat het zou kunnen zijn.
Ik ga daarom ook niet klagen, als je voor dit soort dingen al gaat klagen krijg je echt een kutleven omdat alles tegenzit en alleen naar een psycholoog kan omdat je daar kan klagenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, wat kunnen sommige mensen toch moeilijk gaan lopen doen![]()
Same here, maar ach; 32 of 33 punten maakt nou ook niet zoveel verschil ehquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:
Ik ging er vanuit dat de hele tekst negatief over de Mac was en alleen de WC's toch wel toppie warenVandaar Nevertheless
Ik wil gewoon nog uno puntje want dan sta ik een 9 voor Engels.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga daarom ook niet klagen, als je voor dit soort dingen al gaat klagen krijg je echt een kutleven omdat alles tegenzit en alleen naar een psycholoog kan omdat je daar kan klagen
Ik doe alles voor een hoger cijferquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, wat kunnen sommige mensen toch moeilijk gaan lopen doen![]()
Kutbaan met meer van hetzelfde.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:16 schreef Pozo het volgende:
Waarom had frances eigelijk moeite met haar dinges bij 'the defender'?
Ik had ook D (nevertheless) dus klagen maar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:13 schreef --Roos-- het volgende:
Ik heb D gekozen bij die Mac-tekst... Raar?!
Maar ik ben erg(!) opgelucht, want ik kom op 27-29 punten uit
1.8 gaarne want dan sta ik gemiddeld een 9quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:21 schreef The_Notorious het volgende:
Ik heb normaal voor de engels eindexamens tussen de 8,5 en de 9,5
nu heb ik waarschijnlijk maar 34 punten oftewel tussen 6.4 en 8.4 dit is gewoon een heel kut examen. De normereing mag van mij wel tussen de 1.5 en 1.8 !
Zonder klagen ook wel hoor.. tenzij je die 0.1-0.2 punten echt nodig hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:23 schreef commeric het volgende:
[..]
Ik had ook D (nevertheless) dus klagen maar.
En mensne die hier zeuren dat je niet moet klagen over de kleinste dingen....boeiend...als je nu ff 1 minuut een formuliertje invult heb je straks fijn je papiertje....je hoeft het maar 1x in je leven te doendan ben je er van af...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |