abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27381414
Dat Bachelor zegt toch genoeg?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_27381478
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat Bachelor zegt toch genoeg?
Wa lopte nou te brawelen .. da zei niet genoeg
pi_27381514
Vond ik wel .. .. ik had ze iig allemaal goed
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:00:35 #94
92039 A.J.
His Royal Dudeness
pi_27381590
25 punten

wat was de gemmidelde norm van de afgelopen jaren?
The Dude: Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man.
pi_27381604
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:00 schreef A.J. het volgende:
25 punten

wat was de gemmidelde norm van de afgelopen jaren?
Rond de 0,7 dacht ik dus dan zul je rond de 5,5 hebben denk ik
pi_27381695
Ok dan weet ik genoeg over dat 'woordgrapje'

Mjah, heb niet echt zo de spirit om te slagen. Maakt me allemaal niet echt iets uit Maar zodra je opeens voldoendes haalt voor bepaalde vakken is het gewoon zonde om nog te zakken.

donderdag 26 mei 2005 @ 18:12:54 #97
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_27381867
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Mijn zus vraagt:
Deelt iemand nog met mij de mening dat het antwoord op vraag 42 niet helemaal klopt?
In het antwoordmodel staat dat de Network Engineer wél aan de 4e eis moet voldoen (Eis 4: Een academische opleiding gevolgd hebben). Maar waaruit kunnen wij dat opmaken?

In de tekst staat dat de kandidaat een "Bachelor's Degree in Engineering, Telecommunications, Computer Science or Mathematics" moet hebben. Maar dit duidt er toch niet meteen op dat het om een academische opleiding gaat.
Academisch is wetenschappelijk, maar voor een Bachelor hoef je tegenwoordig toch geen wetenschappelijke opleiding meer gevolgd te hebben..

Ik vond het in ieder geval erg vaag, iemand het met mij eens?
Daar zat ik ook over te twijfelen, maar er stond candidates will have... dus dan moeten ze hem nog gaan krijgen met een nog te volgen opleiding. Je had alleen 4-6 jaar ervaring nodig in datacommunicatie.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_27382047
ik had 41 punten, wat een cijfer tussen 7.7 en 9.3 inhoud
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_27382053
precies, zo zat ik ook te denken, heb die vraag dus ook fout, terwijl ie goed is, met z'n alleen gaan klagen!!!
De status 'bagger-user' voorbij
pi_27382056
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Repeat het volgende:
Ik heb iig geklaagd over die meerdere talen in die opgave over die sollicitatie
Waarom? De vraag was of eis X gesteld werd. Er stond niks over talen in de advertentie, en volgens het antwoordmodel was het antwoord ook 'nee'.

Wat is dan het probleem?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_27382098
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:21 schreef m021 het volgende:
Waarom? De vraag was of eis X gesteld werd. Er stond niks over talen in de advertentie, en volgens het antwoordmodel was het antwoord ook 'nee'.

Wat is dan het probleem?
Ja, precies, dan kan je over alles wat je fout had wel gaan klagen. .
Er stond in dat je communicatief in orde moest zijn maar nergnes stond dat je veel talen vloeiend moest kunnen spreken.
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:37:12 #102
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27382434
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:12 schreef hippo-clippo het volgende:

[..]

Daar zat ik ook over te twijfelen, maar er stond candidates will have... dus dan moeten ze hem nog gaan krijgen met een nog te volgen opleiding. Je had alleen 4-6 jaar ervaring nodig in datacommunicatie.
Candidates will have betekent: kandidaten beschikken over, kortom, dan hebben ze hem al. Ook omdat ze al ervaring moeten hebben in het vak lijkt het me logisch dat ze de opleiding al moeten hebben afgerond. Dat Bachelor niet noodzakkelijk op universitair niveau zit is wel zo, maar beetje flauw om over dergelijke dingen te gaan zeiken. Als je het goed had, had je het prima gevonden

Edit:

Candidates will have a bachelor degree, wat dus gewoon betekent dat kandidaten een diploma hebben.

Waarom vraagt overigens iedereen waneer de vragenboekjes online komen? Die mag je toch gewoon meenemen?
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:42:38 #103
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_27382575
Alleen als je de volledige tijd blijft zitten en ik was na 1 uur al weg.
pi_27382602
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:37 schreef Roa het volgende:
Waarom vraagt overigens iedereen waneer de vragenboekjes online komen? Die mag je toch gewoon meenemen?
Aan het eind van het examen pas, als je eerder klaar bent niet.
pi_27382773
Vond hem goed te doen heb ook rond de 38 punten dus dat is fraai.
Toch vond ik dat er een paar dingen gewoon niet klopte:

Zoals al meer gezegd klopte vraag 34 gewoon niet, ik ben er ook van uitgegaan dat je per schrijver 2 stellingen moest noemen zodat er 1 overbleef. Terwijl het antwoorden model het over 1 stelling per schrijver heeft.

En vraag 42 over die vacature, dan staat er bij 5 dat ze vloeiend meerdere Europese talen kunnen spreken. Dit staat niet expliciet in de tekst vermeld, maar je mag er toch wel logischerwijs van uit gaan als ze het hebben over een "multinational enviroment" "ecellent interpersonal ad write/verbal communications are also essential". Als het dus over een multinationale omgeving gaat mag je er toch van uitgaan dat je dan met verschillende Europese talen (want het ging over europa) te maken hebt, en aangezien er van je wordt verwacht dat je prefect kan communiceren lijkt me daar kennis van enkele Europese talen een logisch gevolg...

En dan vraag 2 daar geven ze als antwoord "And". Maar een woord als En kan toch nooit aan het begin van een alinea staan, en in dit geval klinkt het nog pauper ook...

Dus dat wordt weer klachten indienen.
Voel je hem?
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:50:50 #106
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27382795
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:43 schreef m021 het volgende:

[..]

Aan het eind van het examen pas, als je eerder klaar bent niet.
Bij ons wel. Ik vind het overigens raar dat dit niet zou mogen, het is niet alsof je de vragen nog even door kunt geven aan iemand, iedereen is toch al bezig.
pi_27382829
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef commeric het volgende:
En vraag 42 over die vacature, dan staat er bij 5 dat ze vloeiend meerdere Europese talen kunnen spreken. Dit staat niet expliciet in de tekst vermeld, maar je mag er toch wel logischerwijs van uit gaan als ze het hebben over een "multinational enviroment" "ecellent interpersonal ad write/verbal communications are also essential".
Voor de 100e keer, niet ergens van uit gaan geen logica gebruiken maar gewoon doen wat er staat. Doe je dat niet heb je het fout dat is altijd zo.......
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:52:46 #108
82589 S-Two
barba macacu
pi_27382836
quote:

En dan vraag 2 daar geven ze als antwoord "And". Maar een woord als En kan toch nooit aan het begin van een alinea staan, en in dit geval klinkt het nog pauper ook...
Ik had ook juist het idee dat die als enige af viel voor mij
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_27382841
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef Roa het volgende:

[..]

Bij ons wel. Ik vind het overigens raar dat dit niet zou mogen, het is niet alsof je de vragen nog even door kunt geven aan iemand, iedereen is toch al bezig.
Verkijk je daar niet op, je kunt nog altijd SMS'en e.d. en in de WC kun je ook een hele hoop dan alleen je blaas legen
pi_27382862
quote:

Zoals al meer gezegd klopte vraag 34 gewoon niet, ik ben er ook van uitgegaan dat je per schrijver 2 stellingen moest noemen zodat er 1 overbleef. Terwijl het antwoorden model het over 1 stelling per schrijver heeft.
Oh vond ik wel duidedlijk eigenlijk. maar je bent idd niet de enige die dta heeft gedaan: anderen uit mijn klas ook.
quote:
En vraag 42 over die vacature, dan staat er bij 5 dat ze vloeiend meerdere Europese talen kunnen spreken. Dit staat niet expliciet in de tekst vermeld, maar je mag er toch wel logischerwijs van uit gaan als ze het hebben over een "multinational enviroment" "ecellent interpersonal ad write/verbal communications are also essential". Als het dus over een multinationale omgeving gaat mag je er toch van uitgaan dat je dan met verschillende Europese talen (want het ging over europa) te maken hebt, en aangezien er van je wordt verwacht dat je prefect kan communiceren lijkt me daar kennis van enkele Europese talen een logisch gevolg...
Dat staat er toch niet? Er staat: multinationale omgeving, en je moet goed kunnen communiceren. Staat nerrgens dat je in verschillende talen goed moet kunnen communiceren.
quote:
In het engels iig wel en die andere antwoorden sloegen eigelijk nergens op...
Het ging iets van:
Bla bla bla maar dat is waar dit onderzoek over gaat: de toiletten.
En de toiletten zijn geweldig.

Ik vond hem goed te doen:
1 uur 5 minuten bezig geweest, 45/48 puntjes
One rabbit to rule them all!
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:54:25 #111
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27382880
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:52 schreef Youssef het volgende:

[..]

Verkijk je daar niet op, je kunt nog altijd SMS'en e.d. en in de WC kun je ook een hele hoop dan alleen je blaas legen
Ach ja.. Ik vind het wel apart toen 2 meiden tegelijk naar de plee gingen, toen dacht ik wel even: wacht...zou die docent (een man) nu ook echt mee naar binnen gaan?
pi_27382894
quote:

ik dacht bij bachelor aan een academische opleiding :p
pi_27382900
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:53 schreef Pozo het volgende:
Dat staat er toch niet? Er staat: multinationale omgeving, en je moet goed kunnen communiceren. Staat nergens dat je in verschillende talen goed moet kunnen communiceren.
Bij multinational denk ik idd ook gewoon direct aan goed Engels spreken, maar zeker niet aan Frans, Duits of een andere baggertaal.
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:56:17 #114
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27382922
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:53 schreef Pozo het volgende:
[..]

In het engels iig wel en die andere antwoorden sloegen eigelijk nergens op...

Ik had daar 'Even', wat ik in de context het best vond passen. And kan ook, maar Even kan hier net zo goed, als het niet beter is.
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:56:17 #115
54279 vanilla
in het huisje! \o/
pi_27382923
quote:

Helemaal mee eens.
Bij mij is hetzelfde gebeurd bij het invullen van die 2 (voor mij dan 4) statements. Ik heb zojuist al een klacht ingediend. Gaat lekker daar bij Laks!
He'd better be careful. It's dangerous to be a honest man.
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:58:06 #116
54279 vanilla
in het huisje! \o/
pi_27382956
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:56 schreef Roa het volgende:

[..]

Ik had daar 'Even', wat ik in de context het best vond passen. And kan ook, maar Even kan hier net zo goed, als het niet beter is.
Laat maar.

Hij neemt inderdaad aan dat het eten geweldig is, hij vindt het niet.
He'd better be careful. It's dangerous to be a honest man.
pi_27382968
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:56 schreef Roa het volgende:

[..]

Dan zou je dus zegge ndat de rest van de tekst ook positief is over de Mac, en dat is ie niet. (a bottle of fizzy chemicals and fries please ... the effect of cattle ranching on precious rainforests)
pi_27383030
Dat van die 2 uitspraken vond ik duidelijk genoeg, het was mij meteen duidelijk dat je er uit die 5 maar 2 moest kiezen.

En over dat andere: het is een advertentie voor een baan, voor God's sake. Daar zetten ze alles in wat nodig is. Als ze hadden gewild dat je Europese talen sprak, hadden ze het er ook echt ingezet. Dus jammer voor jullie dat jullie die vraag fout hebben, maar daar kan het CEVO ook niks aan doen...
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:00:48 #119
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27383031
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:58 schreef Pozo het volgende:

[..]

Dan zou je dus zegge ndat de rest van de tekst ook positief is over de Mac, en dat is ie niet. (a bottle of fizzy chemicals and fries please)
De tekst is volgens mij gewoon sarcastisch, zo vatte ik hem op iig, en dan vind ik Even beter dan And, omdat hij alles prijst aan de Mac (gemeend of niet). Even vind ik gewoon beter in die context ("Zelfs de wc's zijn geweldig", nix mis mee toch? )
pi_27383082
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:00 schreef Roa het volgende:

[..]

De tekst is volgens mij gewoon sarcastisch, zo vatte ik hem op iig, en dan vind ik Even beter dan And, omdat hij alles prijst aan de Mac (gemeend of niet). Even vind ik gewoon beter in die context ("Zelfs de wc's zijn geweldig", nix mis mee toch? )
Ik heb em een btje verkeerd opgevat volgens mij.... Toch zou ik er dan ook 'and' gekozen hebben. Gewoon op gevoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')