Calippo bier ? Cool doe mij er ook 1quote:
OMFG die heb je in eindhoven nergens meer... zou er anders dalijk nog een gaan halen....quote:
wist niet dat ze bestonden, gaat direct langs appie hein en gooit vriezer volquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Calippo bier ? Cool doe mij er ook 1![]()
doe mij ook een doosquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
wist niet dat ze bestonden, gaat direct langs appie hein en gooit vriezer vol
Inderdaad ik ga hetzelfde doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
wist niet dat ze bestonden, gaat direct langs appie hein en gooit vriezer vol
och, gewoon in de gft klikoquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Recyclen![]()
Een beter milieu begint bij jezelf
Zelf maken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Calippo bier ? Cool doe mij er ook 1![]()
kan je dat ook met bananen doen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelf maken.
IJsvormen kopen, vullen met bier. In de vriezer gooien, een paar uurtjes wachten en smullen maar![]()
Bevriest bier dan ook ? kan het best eens proberen eigenlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelf maken.
IJsvormen kopen, vullen met bier. In de vriezer gooien, een paar uurtjes wachten en smullen maar![]()
alleen calippo sinas lekker (als het echt warm is is citroen ook wel goed binnen te houden)quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
OMFG die heb je in eindhoven nergens meer... zou er anders dalijk nog een gaan halen....
wel cola net als SJ![]()
k*tcollega...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alleen calippo sinas lekker (als het echt warm is is citroen ook wel goed binnen te houden)
maar collega zit nu nog water te drinken
na lange tijd bevriest het en het schijnt niet lekker te zijn (volgens vriendje lief)quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bevriest bier dan ook ? kan het best eens proberen eigenlijk![]()
We hebben thuis nog wel van die ijsvormen liggen namelijk![]()
Geef em een stukje droog brood danquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alleen calippo sinas lekker (als het echt warm is is citroen ook wel goed binnen te houden)
maar collega zit nu nog water te drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |