Dat was mijn fietsquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja
Ik weet niet meer, ik liep in utrecht half dronken, kwam er ineens zo'n mannetje naar me toe of ik voor 20 euro een oma fiets wilde kopen
Ik zo : Ja is goed, heb ik meteen vervoer terug naar huis![]()
dan moet je je ziekmeldenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Heb echt geen zin Geitje, werken is saai![]()
omdat je aan 't/op je werk bentquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:54 schreef mie_at_work het volgende:
waarom sta ik niet meer op lijst van stagiares?![]()
wij nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:54 schreef mie_at_work het volgende:
ik verveel me echt rot op stage
Nog iemand die zijn/haar contributie niet betaald heeftquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:54 schreef mie_at_work het volgende:
als het achter de dom was is het de gedoogde fietsendief en junk. iedereen weet ervan, maar haalt toch altijd zijn fiets daar. hij wordt ook nooit opgepakt. Pas geleden stond ie met een kinderfietsje met een vlaggetje, dat vond ik toch wel erg sneu!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja
Ik weet niet meer, ik liep in utrecht half dronken, kwam er ineens zo'n mannetje naar me toe of ik voor 20 euro een oma fiets wilde kopen
Die kwam ik tegen in Bredaquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja
moet je t eerst leren typenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:54 schreef mie_at_work het volgende:
wie ben jijquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:54 schreef mie_at_work het volgende:
Hoe kan ik nou dingen vervelend vinden die ik zelf ook doe... wordt daar zelf juist melig vanquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
veel mensen vinden dat vervelend
Jammer dan nu issie van mijquote:
mijn girorekening nummer is toch wel bekent bij iedereen hè???quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog iemand die zijn/haar contributie niet betaald heeft![]()
alweer 6 maanden vooruit betaaldquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog iemand die zijn/haar contributie niet betaald heeft![]()
ik nooitquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:54 schreef mie_at_work het volgende:
ach een ander kind maakt ie er weer blij meequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als het achter de dom was is het de gedoogde fietsendief en junk. iedereen weet ervan, maar haalt toch altijd zijn fiets daar. hij wordt ook nooit opgepakt. Pas geleden stond ie met een kinderfietsje met een vlaggetje, dat vond ik toch wel erg sneu!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar zou ik inderdaad ziek van worden![]()
En je post hier zo weinig?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:54 schreef mie_at_work het volgende:
Haha het zou zomaar kunnen ik weet het echt niet meer, van mezelf weet ik alleen nog dat ik wakker werd en er ineens een fiets in mn tuin stond, ik hoorde later van vrienden hoe ik daaraan gekomen benquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als het achter de dom was is het de gedoogde fietsendief en junk. iedereen weet ervan, maar haalt toch altijd zijn fiets daar. hij wordt ook nooit opgepakt. Pas geleden stond ie met een kinderfietsje met een vlaggetje, dat vond ik toch wel erg sneu!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
mijn girorekening nummer is toch wel bekent bij iedereen hè???
Beetje lijst uit printen en erop gaan staan ... tysssssssssssssquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:54 schreef mie_at_work het volgende:
555?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
mijn girorekening nummer is toch wel bekent bij iedereen hè???
Krijg je een banaaninfectie van zekerquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar zou ik inderdaad ziek van worden![]()
Preciesquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Krijg je een banaaninfectie van zeker
een slappe banaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Krijg je een banaaninfectie van zeker
smaakt hij niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
kan iemand die mie afleveren bij de plaatselijke chinees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |