Calippo bier ? Cool doe mij er ook 1quote:
OMFG die heb je in eindhoven nergens meer... zou er anders dalijk nog een gaan halen....quote:
wist niet dat ze bestonden, gaat direct langs appie hein en gooit vriezer volquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Calippo bier ? Cool doe mij er ook 1![]()
doe mij ook een doosquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
wist niet dat ze bestonden, gaat direct langs appie hein en gooit vriezer vol
Inderdaad ik ga hetzelfde doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
wist niet dat ze bestonden, gaat direct langs appie hein en gooit vriezer vol
och, gewoon in de gft klikoquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Recyclen![]()
Een beter milieu begint bij jezelf
Zelf maken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Calippo bier ? Cool doe mij er ook 1![]()
kan je dat ook met bananen doen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelf maken.
IJsvormen kopen, vullen met bier. In de vriezer gooien, een paar uurtjes wachten en smullen maar![]()
Bevriest bier dan ook ? kan het best eens proberen eigenlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelf maken.
IJsvormen kopen, vullen met bier. In de vriezer gooien, een paar uurtjes wachten en smullen maar![]()
alleen calippo sinas lekker (als het echt warm is is citroen ook wel goed binnen te houden)quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
OMFG die heb je in eindhoven nergens meer... zou er anders dalijk nog een gaan halen....
wel cola net als SJ![]()
k*tcollega...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alleen calippo sinas lekker (als het echt warm is is citroen ook wel goed binnen te houden)
maar collega zit nu nog water te drinken
na lange tijd bevriest het en het schijnt niet lekker te zijn (volgens vriendje lief)quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bevriest bier dan ook ? kan het best eens proberen eigenlijk![]()
We hebben thuis nog wel van die ijsvormen liggen namelijk![]()
Geef em een stukje droog brood danquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alleen calippo sinas lekker (als het echt warm is is citroen ook wel goed binnen te houden)
maar collega zit nu nog water te drinken
wij willen maandag verslagquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Toch iets om zelf uit te proberenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
na lange tijd bevriest het en het schijnt niet lekker te zijn (volgens vriendje lief)
Bier kan welzeker bevriezen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bier ijsjequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bier kan welzeker bevriezen.
Vaak genoeg gebeurd, toen ik even snel een biertje wilde koelen door m in de vriezer te leggen. En na 2 dagen ineens bier in de vriezer tegenkwam![]()
Volgens mij hadden we het daar al lang over gehad.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:02 schreef leolinedance het volgende:
He Kleffe, waar loop jij stage dan?
tis een zij en ik kan haar nu niet onder druk zetten. dit is nl de laatste dag dat ze er isquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Geef em een stukje droog brood dan
Om te drinken is het inderdaad niet lekker meer, om als ijs te nuttigen weet ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
na lange tijd bevriest het en het schijnt niet lekker te zijn (volgens vriendje lief)
IJLIEN!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis een zij en ik kan haar nu niet onder druk zetten. dit is nl de laatste dag dat ze er is
Ondertussen aan het warm bier gaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bier ijsje
Ik gooi ook wel eens bier in de vriezer omdat ik KOUD bier wil hebben, maar ik vergeet het echt nooit hoor![]()
Hoe kun je je koude biertje nou vergeten![]()
dat weten we dus maandag van tearquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om te drinken is het inderdaad niet lekker meer, om als ijs te nuttigen weet ik niet
lijkt me niet... bier hoor je veel en snel te drinken, niet langzaam aflikkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om te drinken is het inderdaad niet lekker meer, om als ijs te nuttigen weet ik niet
Als ie dood neervalt, dan weten we waar het door komtquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat weten we dus maandag van tear
of niet als blijkt dat 't toch niet zo goed voor je lichaam is maar dat weten wij dan ook
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ie dood neervalt, dan weten we waar het door komt![]()
Warm bierquote:
of was dat Mr. Zquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het daar al lang over gehad.
Jij werkte toch bij UPS en je verwerkte pakketen van FEI?![]()
Bij gebrek aan beterquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Warm bier
Dat heb ik altijd bij mijn opa en oma, als ik daar kom dan loop ik altijd eerst naar de kelder (daar bewaren ze het bier) pak een paar biertjes en leg ze in de vriezer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |