Mja misschien ook je miniscus verrot...quote:Preciosa zegt:
mja, het zakt ook weer steeds weg en af en toe komt het weer op (als ik op hoge hakken loop en toevallig heb ik vandaag echt ontzettend hoge hakken aan en dus pijn)
en ik ben wel weer genoeg bij de huisarts geweest voor de rest van het jaar
Hoe gaat het met de tweaker ?quote:
ja dat was ff niet zo fijn he? weet nog wel dat jij er ook van baaldequote:Toen met je aambeien bedoel je?
proberen is niet werkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik probeer ondertussen een planning te maken
Mja misschien ook je miniscus verrot...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[quote=Preciosa] mja, het zakt ook weer steeds weg en af en toe komt het weer op (als ik op hoge hakken loop en toevallig heb ik vandaag echt ontzettend hoge hakken aan en dus pijn)
en ik ben wel weer genoeg bij de huisarts geweest voor de rest van het jaar
De OP is weer van mij, kan hem alleen niet meer aanpassen, moest ff gauw een op neergooien voordat ze er weer 1 gingen verneukenquote:
die mag van mij langzaam sterven terwijl z'n linuxpc thuis crasht en z'n magic kaarten gejat zijnquote:
ja, beangstigendquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:26 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
je bent gewoon een deel van t suc6 van dit topic![]()
Ik zag dinsdag mensjes bij mij op school die waren yu-gi-oh aan het spelenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
die mag van mij langzaam sterven terwijl z'n linuxpc thuis crasht en z'n magic kaarten gejat zijn
aren't we allquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:26 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
je bent gewoon een deel van t suc6 van dit topic![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zag dinsdag mensjes bij mij op school die waren yu-gi-oh aan het spelen
rond de 10 jaar hoop ik?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zag dinsdag mensjes bij mij op school die waren yu-gi-oh aan het spelen
pijn wanneer ik mn knie moet buigen en kracht moet zetten. Bv trap op lopen, wegfietsen, opstaan. ik heb 2 maanden echt heel erg pijn gehad. Nu één maand bijna niet. vandaag weer erg.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Mja misschien ook je miniscus verrot...
of wat zijn de symptonen
[docter Fil mode]
doe maar bij 1515 danquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:27 schreef c0mpleX het volgende:
ik zit al over de 1500 posts![]()
verlaat feestje dus
Nee eerder rond de 16,17,18quote:
ik doe't bij 6666quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:27 schreef c0mpleX het volgende:
ik zit al over de 1500 posts![]()
verlaat feestje dus
Bedoel je nu op het moment of die zich hebben gemeld ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef babba_ het volgende:
met hoeveel stagiaris zitten we hier eigenlijk? ik heb geen zin om die lijst te gaan tellen
dus moeten wij t maar doen ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef babba_ het volgende:
met hoeveel stagiaris zitten we hier eigenlijk? ik heb geen zin om die lijst te gaan tellen
owkeej.. momentquote:
Bezig voor Geitjequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij bent ook afwezig vandaag........
gemeldquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bedoel je nu op het moment of die zich hebben gemeld ?
Ik wilde ze echt heel hard gaan slaan maar ik heb me weten in te houdenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
owkeej.. moment
Note to self: die mensen hoef ik ook niet te ontmoeten
ja maar dat komt omdat jouw geestelijke leeftijd een beetje achterlooptquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
WEET JE HOE FUCKING GAAF DA IS!!!???![]()
![]()
![]()
presentquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bedoel je nu op het moment of die zich hebben gemeld ?
Ook last van steken in /bij je knie...als je lang op knie leunt dat je erdoorheen klapt... Schiet je knie wel eens op slot?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
pijn wanneer ik mn knie moet buigen en kracht moet zetten. Bv trap op lopen, wegfietsen, opstaan. ik heb 2 maanden echt heel erg pijn gehad. Nu één maand bijna niet. vandaag weer erg.
je bent gewoon geen agressief persoonquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wilde ze echt heel hard gaan slaan maar ik heb me weten in te houden
waaruit maak jij op dat ik dat wel gaaf vind?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat jouw geestelijke leeftijd een beetje achterloopt
WB fisherquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat jouw geestelijke leeftijd een beetje achterloopt
Ik ben een schatjequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
je bent gewoon geen agressief persoon
alwetend hèquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
waaruit maak jij op dat ik dat wel gaaf vind?![]()
iddquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die quotes gaan lekker
nee, dat niet. het is een beetje zeurende pijn boven/onder mn knieschijf, maar er gebeurt verder niets. het is alleen vervelend
Fisher, fisher hes our man, if he cant do it no one canquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:32 schreef Megter het volgende:
Creatief hoor mensen
Maar ik ben er weer (althans, tot dat m'n stagebegeleider die ik vandaag nog niet gezien heb werk voor me heeft)
je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher, fisher hes our man, if he cant do it no one can
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher, fisher hes our man, if he cant do it no one can
ik heb werk zat maar doe er gewoon drie keer zolang overquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:32 schreef Megter het volgende:
Creatief hoor mensen
Maar ik ben er weer (althans, tot dat m'n stagebegeleider die ik vandaag nog niet gezien heb werk voor me heeft)
kusje op dan maarquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ook niet. misschien is het knie rot
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher, fisher hes our man, if he can t do it no any one can
dat valt nog mee danquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb werk zat maar doe er gewoon drie keer zolang over
Tearquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
knox 2 emmers for tear 1 for compy plz
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:35 schreef knox_ het volgende:
[..]
Tear
{img]http://www.westrienen.nl/images/22133+22140.jpg[/img]{img]http://www.westrienen.nl/images/22133+22140.jpg[/img]
Compy
{img]http://www.westrienen.nl/images/22133+22140.jpg[/img]
uiteraardquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
maar dat wist je vast al... of nie.. alwetende![]()
Dankquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:35 schreef knox_ het volgende:
[..]
Tear
[afbeelding][afbeelding]
Compy
[afbeelding]
*snif*quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Sterk spul he, dat Fisherman's friend
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
uiteraard
Fisher doet poging om over te komen als "normaal" persoon
ik faal alleen
goh.. zou je niet zegge [sarcasme mode: off]quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
uiteraard
Fisher doet poging om over te komen als "normaal" persoon
ik faal alleen
Van je aantal posts per dag?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef Vigile het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zojuist de beoordeling van m´n stageopdracht gekregen vanuit het bedrijf, en het is helemaal goedgekeurd en ze waren onder de indrukheeeeeeey! klaaaaar!
![]()
![]()
Typisch knox he ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
blijven we met emmers gooien vandaag?
alsjeblieftquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
echt niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
goh.. zou je niet zegge [sarcasme mode: off]
nee nooit gedaan...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gingen jullie vroeger op school ook weleens onder de brandslang als t warm was?
misschien kunnen we dat beter doen dan steeds emmers sjouwen met dit warme weer
hoezo.. knox haalt ze..quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik heb m'n eigen brandslangquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Als je dat doet, doe je Tear wel een plezier als hij mag kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
als jij dat liever niet hebt, dan vind ik dat ze moeten stoppenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik ging gewoon niet naar school als het te heet was naar mijn zinquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:39 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
als jij dat liever niet hebt, dan vind ik dat ze moeten stoppen![]()
Dan wordt het toch maar slikken hequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil niet onder jouw brandslang. wordt zo'n vieze plakkerige zooi
succesquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
Maar ik heb me sigaretje op en ga maar weer es werke
nepstagiair i know
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan wordt het toch maar slikken he![]()
Niet zo he tegen goddessquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
werksequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
Maar ik heb me sigaretje op en ga maar weer es werke
nepstagiair i know
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil niet onder jouw brandslang. wordt zo'n vieze plakkerige zooi
[..]
[..]
Heheh, niet bepaald neequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij zou het ook niet doen he
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:45 schreef Geitje82 het volgende:
ik heb straks weer een vergadering van 2 uur lang![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:45 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
hoi snoezepoes![]()
moest ff wat uit een kast pakken, dus was zo weer terug![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nike air jezus.. vind je die niet mooi dan?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:45 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
hoi snoezepoes![]()
moest ff wat uit een kast pakken, dus was zo weer terug![]()
quote:
Jonge, het gaat niet alleen om wat andere er van vinden..je moet ook met jezelf kunnen leven, en dat zou ik dus zeker niet kunnen al zou ik mij voortbewegen op sandalenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
echt wel. voor ver weg. daar waar niemand je kent.
Owh, dan valt de gelijkenis met een sandaal nog wel mee....zolang het dan geen teenslippers zjin is het goedgekeurdquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]maar het zijn heel schattige schoentjes. een hoge hak, een strikje en een bandje om mn enkel....
druk op t mute knopjequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oh er gebeurt iets hiernaast. volume 15
een driekwarts broek bij een jongenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:47 schreef Megter het volgende:
Ik heb lekker 3/4 broek aan met een een t-shirtje (en een boxer en sokken)
Niet eens je strakke latex pakje?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:47 schreef Megter het volgende:
nee, ze zijn erg sex & the city, al zeg ik het zelf (ze waren ook 300 euroquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:47 schreef Vigile het volgende:
[..]
Owh, dan valt de gelijkenis met een sandaal nog wel mee....zolang het dan geen teenslippers zjin is het goedgekeurd![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:47 schreef Megter het volgende:
sandalen zijn ideaal als je bijv het water in gaatquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:47 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jonge, het gaat niet alleen om wat andere er van vinden..je moet ook met jezelf kunnen leven, en dat zou ik dus zeker niet kunnen al zou ik mij voortbewegen op sandalen
fotooooquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:47 schreef Megter het volgende:
en 6/8 danquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een driekwarts broek bij een jongen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een driekwarts broek bij een jongen
300quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, ze zijn erg sex & the city, al zeg ik het zelf (ze waren ook 300 euro)
150quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:49 schreef Vigile het volgende:
[..]
40 uur per week, 4 weken, 160 euro dus
Sja en dan vraag ik me altijd af, trekken vrouwen laaguitgesneden dingen nu écht alleen maar voor de aandacht aan....of ook praktische redenen (verkoeling)quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb een laag uitgesneden zwart linnen jurkje en mn sex & the city schoentjes aanZOMER!
aandachtquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:50 schreef Vigile het volgende:
[..]
Sja en dan vraag ik me altijd af, trekken vrouwen laaguitgesneden dingen nu écht alleen maar voor de aandacht aan....of ook praktische redenen (verkoeling)
s·a·la·ris (het ~, ~sen)quote:
aanwezigheidsbijdrage geloof ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
s·a·la·ris (het ~, ~sen)
1 geldelijke beloning die iem. krijgt voor werk dat hij in dienstverband verricht => loon
hier klopt iets niet?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
s·a·la·ris (het ~, ~sen)
1 geldelijke beloning die iem. krijgt voor werk dat hij in dienstverband verricht => loon
hier klopt iets niet?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:51 schreef Megter het volgende:
[..]
zal ik 'm door mms'en
a la PeuRac bij ijsmeis![]()
dat is het model.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:50 schreef Vigile het volgende:
[..]
Sja en dan vraag ik me altijd af, trekken vrouwen laaguitgesneden dingen nu écht alleen maar voor de aandacht aan....of ook praktische redenen (verkoeling)
Lol, dus je kunt er allemaal nix aan doen enzo...dit jurkje lag nu eenmaal in je kast, en dit is nou eenmaal het model...quote:
nou eehmz jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ik werk welquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
s·a·la·ris (het ~, ~sen)
hier klopt iets niet?
ja, beetje duur. ik vond ze zo leuk. maar zat geen prijsje op. maar ik dacht dat ze echt niet zo duur konden zijn. dus ik stond met mn pinpas in de aanslag en toen verscheen er 300 euro op het schermpje. ik schrok me de tyfus, maar wilde het niet laten blijken. Ik had ze beter niet kunnen nemen, maarja....quote:
Aan z´n dagscore op FOKquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou eehmz jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ik werk wel
je bent in hun truc getraptquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, beetje duur. ik vond ze zo leuk. maar zat geen prijsje op. maar ik dacht dat ze echt niet zo duur konden zijn. dus ik stond met mn pinpas in de aanslag en toen verscheen er 300 euro op het schermpje. ik schrok me de tyfus, maar wilde het niet laten blijken. Ik had ze beter niet kunnen nemen, maarja....
Lijkt me rededelijk onverkapt hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
verkapte manier om aan d'r nummer te komen
ik heb het gekocht om het modelquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
Lol, dus je kunt er allemaal nix aan doen enzo...dit jurkje lag nu eenmaal in je kast, en dit is nou eenmaal het model...![]()
Goeie verkopersquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, beetje duur. ik vond ze zo leuk. maar zat geen prijsje op. maar ik dacht dat ze echt niet zo duur konden zijn. dus ik stond met mn pinpas in de aanslag en toen verscheen er 300 euro op het schermpje. ik schrok me de tyfus, maar wilde het niet laten blijken. Ik had ze beter niet kunnen nemen, maarja....
werkquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk druk aan het werk
Eerst raam open doen voor je die duif naar buiten gooitquote:
i know. en het was echt zo'n situatie dat ik niet kon zeggen: 'wat 300 euro? steek ze in je hol, dat is te duur!'quote:
Dit nummer kost 11,50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon...quote:
zijn ze net zo schattig als jou?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know. en het was echt zo'n situatie dat ik niet kon zeggen: 'wat 300 euro? steek ze in je hol, dat is te duur!'
maar ze zijn wel schattig (alleen lopen ze k*t)
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef knox_ het volgende:
Ik ga even wat anders doen, iemand wil ongetwijfelt mijn emmer taken overnemen?
ik zou het gewoon zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know. en het was echt zo'n situatie dat ik niet kon zeggen: 'wat 300 euro? steek ze in je hol, dat is te duur!'
maar ze zijn wel schattig (alleen lopen ze k*t)
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Dit nummer kost 11,50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon...
Welkom bij Geitjes Hotline
Wil je me sms'en, toets 1
Wil je me mms'en, toets 2
Wil je me mailen, toets 3
Wil je me naimen, toets 4
Wil je pannenkoeken komen brengen, toets 5
schattiger....quote:
4quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Dit nummer kost 11,50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon...
Welkom bij Geitjes Hotline
Wil je me sms'en, toets 1
Wil je me mms'en, toets 2
Wil je me mailen, toets 3
Wil je me naimen, toets 4
ja maar jij bent nu niet thuis, en ik heb toch hongerquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij zou pannenkoeken bij mij komen eten
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
schattiger....
op het deel wat over de wreef van mn voet loopt zitten witte karteltjes, terwijl de rest zwart leer is. en er zit echt het meest schattige strikje op
ook als je daarvoor helemaal verliefd er de hele winkel mee was doorgelopen.....quote:
Tss, krijg ik dat als dankquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:57 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ja maar jij bent nu niet thuis, en ik heb toch honger
tsja, vrouwen en schoenenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook als je daarvoor helemaal verliefd er de hele winkel mee was doorgelopen.....
en ik wist dat ze duur konden zijn want het was een dure winkel
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
tweaker belt naar mama omdat hij sdkaartjes wilt hebben die in de aanbieding zijn
mijn mama belt mij omdat ik mn brood vergeten benquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
tweaker belt naar mama omdat hij sdkaartjes wilt hebben die in de aanbieding zijn
mijn mama belt me dat ik vanavond zelf moet kokenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
mijn mama belt mij omdat ik mn brood vergeten ben
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Mama: "Wil je de mini-sd of de normale?"quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
wij hebben dezelfde mamaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
mijn mama: "sd? wat?"quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Mama: "Wil je de mini-sd of de normale?"![]()
ik zag laatst z'n pa omdat tweakerd dacht dat er geen bus meer naar huis zou rijden en papa haalde 'm dus op... nou oke papsie is een dikke vatsige tjah, gelukkig heeft hij niets gezegdquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Mama: "Wil je de mini-sd of de normale?"![]()
mijne kan wel sms-en, maar dat gaat met een snelheid van 1sms per uurquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mijn mama belt ook nietze stuurt wel af en toe onbegrijpelijke smsjes omdat ze niet zo goed is in smsen
tweakerd dachtquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zag laatst z'n pa omdat tweakerd dacht dat er geen bus meer naar huis zou rijden en papa haalde 'm dus op... nou oke papsie is een dikke vatsige tjah, gelukkig heeft hij niets gezegd
mijn mama kan niet eens sms lezen laat staan schrijvenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
mijne kan wel sms-en, maar dat gaat met een snelheid van 1sms per uur
graaagquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:02 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
kunnen we de verloren tijd snel inhalen
dat ook. dus als ze een foutje maakt, heeft ze geen zin om m aan te passenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
mijne kan wel sms-en, maar dat gaat met een snelheid van 1sms per uur
ey niks tegen dikke vatsige pappies hequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zag laatst z'n pa omdat tweakerd dacht dat er geen bus meer naar huis zou rijden en papa haalde 'm dus op... nou oke papsie is een dikke vatsige tjah, gelukkig heeft hij niets gezegd
ach jankbal, ik loop ookal 3maanden met m'n knie zaterdag weer toernooi voetballen en daarna toch maar weer naar d'n docquote:
Mja vind zo klote lope ook als die knie doorklapt... als zo blijft morge naar dokterquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach jankbal, ik loop ookal 3maanden met m'n knie zaterdag weer toernooi voetballen en daarna toch maar weer naar d'n doc
nee hoor, maar wel tegen de zijnequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ey niks tegen dikke vatsige pappies he![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
SWITCH eeeeyeeee turn it over and turn around and eeeeyeee SWITCH
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:06 schreef Megter het volgende:
Keek ik gister op het msn scherm van m'n zusje, was ze met Brillo aan het chatten
Ze heeft daarmee in de klas gezeten, nu snap ik ook waarom ze af en toe niet helemaal spoort
ik loop stage, werk meer dan 50uur per week welke nu opbreekt, vind 't leven niet mooi genoeg.. dus zat redenenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis mooi weer, het leven is mooi. dus geen reden om depri te zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:06 schreef Megter het volgende:
Keek ik gister op het msn scherm van m'n zusje, was ze met Brillo aan het chatten
Ze heeft daarmee in de klas gezeten, nu snap ik ook waarom ze af en toe niet helemaal spoort
Ga ff mtp'en ofsowquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik loop stage, werk meer dan 50uur per week welke nu opbreekt, vind 't leven niet mooi genoeg.. dus zat redenen
chagerijnig mannetjequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik loop stage, werk meer dan 50uur per week welke nu opbreekt, vind 't leven niet mooi genoeg.. dus zat redenen
Tis mooi weer, ik ga morgen naar het strand, vanavond lekker shoppen, k heb misschien toch wel m'n toets gehaald en ik ga op mezelf wonen, dus redenen zatquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |