Lol, dus je kunt er allemaal nix aan doen enzo...dit jurkje lag nu eenmaal in je kast, en dit is nou eenmaal het model...quote:
nou eehmz jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ik werk welquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
s·a·la·ris (het ~, ~sen)
1 geldelijke beloning die iem. krijgt voor werk dat hij in dienstverband verricht => loon
hier klopt iets niet?
ja, beetje duur. ik vond ze zo leuk. maar zat geen prijsje op. maar ik dacht dat ze echt niet zo duur konden zijn. dus ik stond met mn pinpas in de aanslag en toen verscheen er 300 euro op het schermpje. ik schrok me de tyfus, maar wilde het niet laten blijken. Ik had ze beter niet kunnen nemen, maarja....quote:
Aan z´n dagscore op FOKquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou eehmz jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ik werk wel
je bent in hun truc getraptquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, beetje duur. ik vond ze zo leuk. maar zat geen prijsje op. maar ik dacht dat ze echt niet zo duur konden zijn. dus ik stond met mn pinpas in de aanslag en toen verscheen er 300 euro op het schermpje. ik schrok me de tyfus, maar wilde het niet laten blijken. Ik had ze beter niet kunnen nemen, maarja....
Lijkt me rededelijk onverkapt hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
verkapte manier om aan d'r nummer te komen
ik heb het gekocht om het modelquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
Lol, dus je kunt er allemaal nix aan doen enzo...dit jurkje lag nu eenmaal in je kast, en dit is nou eenmaal het model...![]()
Goeie verkopersquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, beetje duur. ik vond ze zo leuk. maar zat geen prijsje op. maar ik dacht dat ze echt niet zo duur konden zijn. dus ik stond met mn pinpas in de aanslag en toen verscheen er 300 euro op het schermpje. ik schrok me de tyfus, maar wilde het niet laten blijken. Ik had ze beter niet kunnen nemen, maarja....
werkquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk druk aan het werk
Eerst raam open doen voor je die duif naar buiten gooitquote:
i know. en het was echt zo'n situatie dat ik niet kon zeggen: 'wat 300 euro? steek ze in je hol, dat is te duur!'quote:
Dit nummer kost 11,50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |