Mama: "Wil je de mini-sd of de normale?"quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
tweaker belt naar mama omdat hij sdkaartjes wilt hebben die in de aanbieding zijn
wij hebben dezelfde mamaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
mijn mama belt mij omdat ik mn brood vergeten ben
mijn mama: "sd? wat?"quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Mama: "Wil je de mini-sd of de normale?"![]()
ik zag laatst z'n pa omdat tweakerd dacht dat er geen bus meer naar huis zou rijden en papa haalde 'm dus op... nou oke papsie is een dikke vatsige tjah, gelukkig heeft hij niets gezegdquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Mama: "Wil je de mini-sd of de normale?"![]()
mijne kan wel sms-en, maar dat gaat met een snelheid van 1sms per uurquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mijn mama belt ook nietze stuurt wel af en toe onbegrijpelijke smsjes omdat ze niet zo goed is in smsen
tweakerd dachtquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zag laatst z'n pa omdat tweakerd dacht dat er geen bus meer naar huis zou rijden en papa haalde 'm dus op... nou oke papsie is een dikke vatsige tjah, gelukkig heeft hij niets gezegd
mijn mama kan niet eens sms lezen laat staan schrijvenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
mijne kan wel sms-en, maar dat gaat met een snelheid van 1sms per uur
graaagquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:02 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
kunnen we de verloren tijd snel inhalen
dat ook. dus als ze een foutje maakt, heeft ze geen zin om m aan te passenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
mijne kan wel sms-en, maar dat gaat met een snelheid van 1sms per uur
ey niks tegen dikke vatsige pappies hequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zag laatst z'n pa omdat tweakerd dacht dat er geen bus meer naar huis zou rijden en papa haalde 'm dus op... nou oke papsie is een dikke vatsige tjah, gelukkig heeft hij niets gezegd
ach jankbal, ik loop ookal 3maanden met m'n knie zaterdag weer toernooi voetballen en daarna toch maar weer naar d'n docquote:
Mja vind zo klote lope ook als die knie doorklapt... als zo blijft morge naar dokterquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach jankbal, ik loop ookal 3maanden met m'n knie zaterdag weer toernooi voetballen en daarna toch maar weer naar d'n doc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |