zijn ze net zo schattig als jou?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know. en het was echt zo'n situatie dat ik niet kon zeggen: 'wat 300 euro? steek ze in je hol, dat is te duur!'
maar ze zijn wel schattig (alleen lopen ze k*t)
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef knox_ het volgende:
Ik ga even wat anders doen, iemand wil ongetwijfelt mijn emmer taken overnemen?
ik zou het gewoon zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know. en het was echt zo'n situatie dat ik niet kon zeggen: 'wat 300 euro? steek ze in je hol, dat is te duur!'
maar ze zijn wel schattig (alleen lopen ze k*t)
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Dit nummer kost 11,50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon...
Welkom bij Geitjes Hotline
Wil je me sms'en, toets 1
Wil je me mms'en, toets 2
Wil je me mailen, toets 3
Wil je me naimen, toets 4
Wil je pannenkoeken komen brengen, toets 5
schattiger....quote:
4quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Dit nummer kost 11,50 per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon...
Welkom bij Geitjes Hotline
Wil je me sms'en, toets 1
Wil je me mms'en, toets 2
Wil je me mailen, toets 3
Wil je me naimen, toets 4
ja maar jij bent nu niet thuis, en ik heb toch hongerquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij zou pannenkoeken bij mij komen eten
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
schattiger....
op het deel wat over de wreef van mn voet loopt zitten witte karteltjes, terwijl de rest zwart leer is. en er zit echt het meest schattige strikje op
ook als je daarvoor helemaal verliefd er de hele winkel mee was doorgelopen.....quote:
Tss, krijg ik dat als dankquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:57 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ja maar jij bent nu niet thuis, en ik heb toch honger
tsja, vrouwen en schoenenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook als je daarvoor helemaal verliefd er de hele winkel mee was doorgelopen.....
en ik wist dat ze duur konden zijn want het was een dure winkel
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
tweaker belt naar mama omdat hij sdkaartjes wilt hebben die in de aanbieding zijn
mijn mama belt mij omdat ik mn brood vergeten benquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
tweaker belt naar mama omdat hij sdkaartjes wilt hebben die in de aanbieding zijn
mijn mama belt me dat ik vanavond zelf moet kokenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
mijn mama belt mij omdat ik mn brood vergeten ben
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
mijn mama belt mij omdat ik mn brood vergeten ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |