Doe ik is zo'n lange OP. Leest niemand hetquote:
Ik heb nogsteeds nasmaakquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef jogy het volgende:
![]()
![]()
!! ROFLOL
![]()
!!
Je maakt toch wat mee in de metro!!!11@
Hoezo? Stopte hij zo z'n jandoedel in je bakkes? Die homo's zijn ook niet te vertrouwenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb nogsteeds nasmaak
Had je na afloop je tanden maar moeten poetsen.quote:
Twee weken geleden zat ik in de metro en toen zag ik zo twee vrouwen hand in hand lopen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef N-E-R-D het volgende:
Waarom maak ik nooit zulke fascinerende dingen mee...
Misschien voortaan eerst je voorbereiden, hier een tip voor jequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb nogsteeds nasmaak
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Had je na afloop je tanden maar moeten poetsen.![]()
Over een uurtje mag ik weer met de metro, nu maar hopen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Twee weken geleden zat ik in de metro en toen zag ik zo twee vrouwen hand in hand lopen!![]()
!!
Echt ranzig, en dan ook nog zeggen dat ze het liefste een 21 jarig ongeschoren jongetje wilde hebben!
.
Nee. Maar ik bedoelde dus. Dat ik het verhaal nog steeds in mijn hoofd hebt. Is er een delete knop?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoezo? Stopte hij zo z'n jandoedel in je bakkes? Die homo's zijn ook niet te vertrouwen![]()
Nee, stel je voor zeg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef AMD64 het volgende:
Maar zoiets moeten ze niet nogmaals fliken
Pattyquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef patty het volgende:
[..]
Misschien voortaan eerst je voorbereiden, hier een tip voor je
[afbeelding]
En dan vertellen dat ik nog vrijgezel benquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, stel je voor zeg!.
Ik zou de volgende keer naast die homo gaan staan, een vriend van je bellen en dan KEIHARD zeggen tegen die vriend: "Geef mij maar een lekker geschoren 21-jarig grietje, want dan komt mijn avond wel goed"
Kotsen zal die homo! Laat hij maar eens lijden! Hoe durft hij!.
Schiedam Centrum. Deffentlyquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef N-E-R-D het volgende:
welk metrostation heb ik de grootste kans?
Die naast het Anna Frank plantsoenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef N-E-R-D het volgende:
welk metrostation heb ik de grootste kans?
Het is wel AMD natuurlijk, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef MUUS het volgende:
Komt mijn sarcasme een beetje over of moet ik nog beter mijn best doen? Wat denken jullie?
En geschoren en 21.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En dan vertellen dat ik nog vrijgezel ben
MUUSquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
En geschoren en 21.
En dan flink diep bukken. Even flink zuchten en het komt allemaal goed..
Ik vond hem beetje vaagquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef MUUS het volgende:
Komt mijn sarcasme een beetje over of moet ik nog beter mijn best doen? Wat denken jullie?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef gr8w8 het volgende:
Gaf ie je een enorme knipoog toen ie het had over dat geschoren 21 jarig jongetje?
Ik heb het gezien, en wil het niet nogmaals zienquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:24 schreef patty het volgende:
[..]
En vergeet je boekje niet volgende keer he, zie mijn vorige post!
Dat heb ik dus ook, ik heb helemaal niks tegen homo's als ze maar niet in het openbaar tredenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:27 schreef MUUS het volgende:
Ik heb niks tegen homo's hoor, maar ze moeten niet aan me gaan zitten..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef patty het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, ik heb helemaal niks tegen homo's als ze maar niet in het openbaar treden
of praten
Of ademhalen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef patty het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, ik heb helemaal niks tegen homo's als ze maar niet in het openbaar treden
of praten
Schandalig! Om te kotsen gewoon!quote:
Castreren heeft lekker veel zin ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Of ademhalen..
[..]
Schandalig! Om te kotsen gewoon!.
Die moeten ze opsluiten en castreren. Wat denken ze wel niet.. Beetje tegen Adam en Eva ingaan. Tssssk, het gore lef.
.
Bah! Dat vind ik nou zo onbeschoft he. Die homo's die zijn dan homo en dan gaan ze als nog een beetje aan de vrouwen zitten. Dat zijn onze vrouwen, blijf er dan ook met je tengels vanaf!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:27 schreef MUUS het volgende:
Nou, ik vind het anders ook schandalig dat die homo's tegenwoordig maar los rondlopen en dan OOK nog eens normaal praten met vrienden daarover.
Gatverredamme, waar halen ze het lef vandaan?
Ik heb niks tegen homo's hoor, maar ze moeten niet aan me gaan zitten..
Inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Of ademhalen..
[..]
Schandalig! Om te kotsen gewoon!.
Die moeten ze opsluiten en castreren. Wat denken ze wel niet.. Beetje tegen Adam en Eva ingaan. Tssssk, het gore lef.
.
En dan nog in Schiedam he!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:29 schreef lurf_doctor het volgende:
Zo he,
zo maar en echte homo in het wild gezien. Wat een wild leven heb je toch![]()
Wij ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:33 schreef AMD64 het volgende:
Maargoed, zoals ik al zei. IK HEB NIETS TEGEN HOMO'S. Dus even normie aub.
Maar zo'n geintje als in de OP motten ze me niet flikken.quote:
Je neemt hem zelfs?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef BB-King het volgende:
GATVERDAMME... ik neem ook weleens die metro.![]()
Nou, maar te hopen dat het licht niet uitvalt als ie de donkere tunnelbuis inrijdquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef BB-King het volgende:
GATVERDAMME... ik neem ook weleens die metro.![]()
Doe het zelf modquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:35 schreef MUUS het volgende:
patty, kan je dat plaatje niet even onder een linkje stoppen, want ik word er een beetje onwel van..
Ja, dna heb je kans dat AMD64 tegenkomtquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef PeRi het volgende:
*noteert: Ga nooit, maar dan ook nooit ergens in de buurt van Oostplein.
Precies... een echte het(e)ro neemt een metro zeg ik altijd maar.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef PeRi het volgende:
*noteert: Ga nooit, maar dan ook nooit ergens in de buurt van Oostplein.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Precies... een echte het(e)ro neemt een metro zeg ik altijd maar.![]()
Dus bananen zijn krom en geel (mits rijp) en een bitterbal is heet (mits net uit het hete vet).quote:
Omdat je iets kwijt moest, maar zelf daar eigenlijk toch nog niet helemaal aan toe was? Ken je R&P trouwens, daar zijn ze iets liever. Soms althans, nu is Kasta nog niet wakker dus je hebt nog kans!quote:
Aha, Kasta heeft je de anaalseks geintroduceerd?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dan flink diep bukken. Even flink zuchten en het komt allemaal goed..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:42 schreef jogy het volgende:
AMD, Is dit misschien een goed topic voor je?
Wat boel je nou weer schat?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:42 schreef AMD64 het volgende:
Srry hoor Patty. Jij geilt ook op iedereen
Ja, je zegt het wel, maar die homo prikt nog wel een keer door je ( sluitspier) heen hoor.quote:
Ohw god. kastaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Omdat je iets kwijt moest, maar zelf daar eigenlijk toch nog niet helemaal aan toe was? Ken je R&P trouwens, daar zijn ze iets liever. Soms althans, nu is Kasta nog niet wakker dus je hebt nog kans!
Ik ben geen homo, ik ben geen homo, ik ben geen homo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:44 schreef patty het volgende:
[..]
Wat boel je nou weer schat?
Omdat jij homo bent?
Ik ben bewapend. Als één vieze man mij aanraakt. Ooooooo die heeft problemenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, je zegt het wel, maar die homo prikt nog wel een keer door je ( sluitspier) heen hoor.
Castreren gebeurt ook met een mes, Dagglalalalalalaaaaaaaa, en dat had ik al geroepen. Nu kom ik bij tegen de muur zetten en afschieten. Let op.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Knuppels, messen, blaffers.
BEETJE CREATIEF DENKEN MUUS
Tis toch een schande dat dat soort gasten uberhaupt de metro inmogen. Gegen die Mauer und abschießen, zou weilen X hebben gezegd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Castreren gebeurt ook met een mes, Dagglalalalalalaaaaaaaa, en dat had ik al geroepen. Nu kom ik bij tegen de muur zetten en afschieten. Let op.
En als zo'n homo dat de volgende keer bij mij flikt, zet ik hem tegen de muur en schiet ik hem af. De goorlap!!!!!!!
Hoe noemen ze dat ook alweer? ontkennings fase ofzoiets?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, ik ben geen homo, ik ben geen homo.
Schnappie. En ik ben je schat niet
Hek, dam!! Ik kom helemaal los hier!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:47 schreef AMD64 het volgende:
Ruistig Muus.
Zo bedoel ik het ook niet met dit topic
Help hier AMD64 uit de kastquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:49 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat ook alweer? ontkennings fase ofzoiets?
Misschien bij jou. Anders heb ik geen vrouwenfotos inmijn proto.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:49 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat ook alweer? ontkennings fase ofzoiets?
OMFG, AMD64 is een Kelly.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Oh God. Dit gaat fout. Eerst over mijn tieten en nu dit
MUUS. pak je medicijnen ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hek, dam!! Ik kom helemaal los hier!!
Oh ja, de Dam! Daar lopen ook altijd van die homo's!. Met hun geaardheid onder hun arm.
. Te PRATEN!! :RRRRRRRRRRRR!!!
Oh, jee een homo in de ontkenningsfasequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, ik ben geen homo, ik ben geen homo.
Schnappie. En ik ben je schat niet
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
OMFG, AMD64 is een Kelly.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Hey, jij moet zo doorgaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:57 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh, jee een homo in de ontkenningsfase![]()
Toe, maar
Kom maar uit die kast![]()
Ok. Ik ga verder met negeren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft ie je aangeraakt, AMD?
Heb je je al laten testen op SOA's?
Die is al langsgekomen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is anaal ontvangen te leren misschien kan je de TO nog wat tips geven.
Anders ga je even alles nog een keer dubbel posten...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is anaal ontvangen te leren misschien kan je de TO nog wat tips geven.
Zolang je van m'n billen afblijft wil ik nog wel effe doorgaanquote:
Anders ga ik zo'n zaaddtopic even helemaal doorlezen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Anders ga je even alles nog een keer dubbel posten...
Smerige homoOoquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:02 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zolang je van m'n billen afblijft wil ik nog wel effe doorgaan![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is anaal ontvangen te leren
Misschien kan je de TO nog wat tips geven.
Uhm Daggla. Hoe kom jij eigenlijk aan zoveel informatie. Ben jij zelf genomen ofzo ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien had hij je wel ff willen scheren.
Werd je daar geil van, AMD?
Je gebrek aan feitenkennis komt alweer bovendrijven. Gelukkig heb je van het onderwerp van dit topic meer verstand.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anders ga ik zo'n zaaddtopic even helemaal doorlezen.
Heb wel wat beters te doen, provinciaaltje..
Spuit elf.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is anaal ontvangen te leren
Misschien kan je de TO nog wat tips geven.
Die ervaring kan jij alleen hebben AMD64quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:05 schreef AMD64 het volgende:
En trouwens. Scheren is voor mannen waar de haren langer is dan de lul zelf
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:06 schreef Youssef het volgende:
GaadveeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrHeb je ze aangegeven?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:05 schreef AMD64 het volgende:
En trouwens. Scheren is voor mannen waar de haren langer is dan de lul zelf
Mijne komt nog steeds boven de bossen uit hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:06 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Die ervaring kan jij alleen hebben AMD64![]()
Nee, bij jou is het een en al argument.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Je gebrek aan feitenkennis komt alweer bovendrijven. Gelukkig heb je van het onderwerp van dit topic meer verstand.
Zo te lezen ben jij de expert hier.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:07 schreef gr8w8 het volgende:
Bijwerken mag hoor, alles kaal is inderdaad.
Ik bedoel dat jij een diepte onderzoek daarover hebt gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijne komt nog steeds boven de bossen uit hoor
Bossen ook! Nog een keer ieuw!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijne komt nog steeds boven de bossen uit hoor
Het is gewoon zo. En nee geen onderzoek!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:08 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij een diepte onderzoek daarover hebt gedaan
De kast ook weer?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:12 schreef AMD64 het volgende:
Zo. nog even doorspammen. Dan is deze (geluikkig ) weer dicht
Dan mag je nog wel effe! Geef anders nog wat voorbeelden, je hebt vast nog wel meer meegemaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:12 schreef AMD64 het volgende:
Zo. nog even doorspammen. Dan is deze (geluikkig ) weer dicht
Ze willen hem ook niet sluitenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit is een zeer zielig topic.
AMD... Zelfs ik had zoiets stoms niet van jou verwacht
Hoe dan wel?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef AMD64 het volgende:
En zo bedoelde ik het niet
Nou gewoon. Vindt jij het lekker als iemand zo praat?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou gewoon. Vindt jij het lekker als iemand zo praat?
Ik niet. Het is dat ik mijn kots kon inhouden
godverdomme weer mijn koffie over mijn totsenbrdquote:
Mag ik om een slotje vragen aubquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
godverdomme weer mijn koffie over mijn totsenbrd
Nee,omdat het een man/vrouw situatie is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Dus als je mij over de telefoon naar NS hoor bellen waarbij ik exact dezelfde woorden zeg... vind je het niet vies
Trieste homofoob, als hij nou tegen jou begon te lullen of hij je anaal micht nemen gaf ik je gelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee,omdat het een man/vrouw situatie is.
Ouderwetse lulquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee,omdat het een man/vrouw situatie is.
Wanneer vindt jij mij nou niet stom..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Trieste homofoob, als hij nou tegen jou begon te lullen of hij je anaal micht nemen gaf ik je gelijk.
Maar hij belde zijn vriend en zei helemaal niets schokkends, hij kon net zo goed snor scheren bedoelenDus ik vind je stom.
Jij opent er een topic over.... dus wat loop je nou opeens de feiten op mij af te vurenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wanneer vindt jij mij nou niet stom..
Enne. Wat heb ik met zijn telefoontje te maken?
Jij begint erover dat jan en een "vriend" belde !quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij opent er een topic over.... dus wat loop je nou opeens de feiten op mij af te vuren
Ik geef een voorbeeld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jij begint erover dat jan en een "vriend" belde !
Dus je bedoeld ermee, dat ik zo zou gaan reageren? Dus dat een pooier in mijn reet pakt?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeld.
Als jij wel wat met dat telefoontje van die meneer in de metro temaken hebt.... Dan is dat een goed voorbeeld, dunkt mij.
Of je kan niet lezen, of je bent gewoon zeer dom.... Kijk zelf maar wleke je kiest.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dus je bedoeld ermee, dat ik zo zou gaan reageren? Dus dat een pooier in mijn reet pakt?
Zout op
Zeg eens eerlijk, ben je al eens intiem met iemand van het vrouwelijke geslacht geweest?quote:
Dat is privéquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:14 schreef Piro het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, ben je al eens intiem met iemand van het vrouwelijke geslacht geweest?.
Jullie zijn dom. Ik ben ewoon goed.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Of je kan niet lezen, of je bent gewoon zeer dom.... Kijk zelf maar wleke je kiest.
Je ontkent het iig niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:19 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dus als ik iets niet vertel is het dus nee?
Zielig hoor
Jij wilde dus SEX mod wordnequote:Op donderdag 26 mei 2005 12:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]laat je eens anaal uithollen jij.
Neequote:Op donderdag 26 mei 2005 12:25 schreef Piro het volgende:
Mutz, blijf eens met je fikken van mijn posts af ?
Piro, jij bent tof.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:25 schreef Piro het volgende:
Mutz, blijf eens met je fikken van mijn posts af ?
Voelde je je aangesproken door de woorden "slachtoffer tjernobyl ramp"quote:
nee. en nu opbokken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Piro, jij bent tof.
Even tussen jou en mij he...
Slaat ook maar iets wat amd post ergens op?
"ellendeling".quote:
Yup.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:19 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dus als ik iets niet vertel is het dus nee?
Is er eigenlijk al: Help hier AMD64 uit de kastquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit is best leuk.
Ik denk dat er een deel 2 komt
Nouja. Dan denken jullie toch maarlekker dat ik een homo ben! Daar zit ik echt niet me.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Homo's worden wel eens mietjes genoemd.
Dus volgens jou is er met mietje inderdaad iets mis.
Dat wel,maar zonde mij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit is best leuk.
Ik denk dat er een deel 2 komt
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
OMFG, AMD64 is een Kelly.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Ik heb je toch al minimaal 3x zien zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nouja. Dan denken jullie toch maarlekker dat ik een homo ben! Daar zit ik echt niet me.
Nee. Ik ben geen homo. maar omdat jullie het niet geloven, vind ik het niet erg als je het toch vindt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb je toch al minimaal 3x zien zeggen.
"IK BEN GEEN HOMO!!"
Dus je zit er wel degelijk mee. Wil je er over praten?
Kom er nou maar gewoon voor uitquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen homo. maar omdat jullie het niet geloven, vind ik het niet erg als je het toch vindt.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik jou dan een echte kuthomo vind.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef AMD64 het volgende:
Dus thuis aangekomen, was mijn avond lekker verziekt. Echt smerig hoe sommmige mensen toch zijn!?!
En nee, ik heb NIETS tegen homo's. Maar zoiets moeten ze niet nogmaals fliken
De kans dat jij je hoofd buiten een topic houd waar je het middelpunt v/de belangstelling bent is even groot als de kans dat de Nederlands bevolking ja stemt op de grondwetquote:
Laten we met zijn alle AMD negerenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:51 schreef jogy het volgende:
[..]
De kans dat jij je hoofd buiten een topic houd waar je het middelpunt v/de belangstelling bent is even groot als de kans dat de Nederlands bevolking ja stemt op de grondwet.
quote:
Nee joh! We jagen hem gewoon ( Nog een keerquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laten we met zijn alle AMD negeren.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef MaRySe het volgende:
Wat verzin je dat nou weer.
Je was ziek thuis!
Zo blijven we aan de gangquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee joh! We jagen hem gewoon ( Nog een keer) weg
.
Hoe dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo blijven we aan de gang.
Kan iemand het niet eens een keer goed doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |