De kast ook weer?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:12 schreef AMD64 het volgende:
Zo. nog even doorspammen. Dan is deze (geluikkig ) weer dicht
Dan mag je nog wel effe! Geef anders nog wat voorbeelden, je hebt vast nog wel meer meegemaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:12 schreef AMD64 het volgende:
Zo. nog even doorspammen. Dan is deze (geluikkig ) weer dicht
Ze willen hem ook niet sluitenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit is een zeer zielig topic.
AMD... Zelfs ik had zoiets stoms niet van jou verwacht
Hoe dan wel?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef AMD64 het volgende:
En zo bedoelde ik het niet
Nou gewoon. Vindt jij het lekker als iemand zo praat?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou gewoon. Vindt jij het lekker als iemand zo praat?
Ik niet. Het is dat ik mijn kots kon inhouden
godverdomme weer mijn koffie over mijn totsenbrdquote:
Mag ik om een slotje vragen aubquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
godverdomme weer mijn koffie over mijn totsenbrd
Nee,omdat het een man/vrouw situatie is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Dus als je mij over de telefoon naar NS hoor bellen waarbij ik exact dezelfde woorden zeg... vind je het niet vies
Trieste homofoob, als hij nou tegen jou begon te lullen of hij je anaal micht nemen gaf ik je gelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee,omdat het een man/vrouw situatie is.
Ouderwetse lulquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee,omdat het een man/vrouw situatie is.
Wanneer vindt jij mij nou niet stom..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Trieste homofoob, als hij nou tegen jou begon te lullen of hij je anaal micht nemen gaf ik je gelijk.
Maar hij belde zijn vriend en zei helemaal niets schokkends, hij kon net zo goed snor scheren bedoelenDus ik vind je stom.
Jij opent er een topic over.... dus wat loop je nou opeens de feiten op mij af te vurenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wanneer vindt jij mij nou niet stom..
Enne. Wat heb ik met zijn telefoontje te maken?
Jij begint erover dat jan en een "vriend" belde !quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij opent er een topic over.... dus wat loop je nou opeens de feiten op mij af te vuren
Ik geef een voorbeeld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jij begint erover dat jan en een "vriend" belde !
Dus je bedoeld ermee, dat ik zo zou gaan reageren? Dus dat een pooier in mijn reet pakt?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeld.
Als jij wel wat met dat telefoontje van die meneer in de metro temaken hebt.... Dan is dat een goed voorbeeld, dunkt mij.
Of je kan niet lezen, of je bent gewoon zeer dom.... Kijk zelf maar wleke je kiest.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dus je bedoeld ermee, dat ik zo zou gaan reageren? Dus dat een pooier in mijn reet pakt?
Zout op
Zeg eens eerlijk, ben je al eens intiem met iemand van het vrouwelijke geslacht geweest?quote:
Dat is privéquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:14 schreef Piro het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, ben je al eens intiem met iemand van het vrouwelijke geslacht geweest?.
Jullie zijn dom. Ik ben ewoon goed.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Of je kan niet lezen, of je bent gewoon zeer dom.... Kijk zelf maar wleke je kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |