Nouja. Dan denken jullie toch maarlekker dat ik een homo ben! Daar zit ik echt niet me.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Homo's worden wel eens mietjes genoemd.
Dus volgens jou is er met mietje inderdaad iets mis.
Dat wel,maar zonde mij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit is best leuk.
Ik denk dat er een deel 2 komt
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
OMFG, AMD64 is een Kelly.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Ik heb je toch al minimaal 3x zien zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nouja. Dan denken jullie toch maarlekker dat ik een homo ben! Daar zit ik echt niet me.
Nee. Ik ben geen homo. maar omdat jullie het niet geloven, vind ik het niet erg als je het toch vindt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb je toch al minimaal 3x zien zeggen.
"IK BEN GEEN HOMO!!"
Dus je zit er wel degelijk mee. Wil je er over praten?
Kom er nou maar gewoon voor uitquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen homo. maar omdat jullie het niet geloven, vind ik het niet erg als je het toch vindt.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik jou dan een echte kuthomo vind.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef AMD64 het volgende:
Dus thuis aangekomen, was mijn avond lekker verziekt. Echt smerig hoe sommmige mensen toch zijn!?!
En nee, ik heb NIETS tegen homo's. Maar zoiets moeten ze niet nogmaals fliken
De kans dat jij je hoofd buiten een topic houd waar je het middelpunt v/de belangstelling bent is even groot als de kans dat de Nederlands bevolking ja stemt op de grondwetquote:
Laten we met zijn alle AMD negerenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:51 schreef jogy het volgende:
[..]
De kans dat jij je hoofd buiten een topic houd waar je het middelpunt v/de belangstelling bent is even groot als de kans dat de Nederlands bevolking ja stemt op de grondwet.
quote:
Nee joh! We jagen hem gewoon ( Nog een keerquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laten we met zijn alle AMD negeren.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef MaRySe het volgende:
Wat verzin je dat nou weer.
Je was ziek thuis!
Zo blijven we aan de gangquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee joh! We jagen hem gewoon ( Nog een keer) weg
.
Hoe dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo blijven we aan de gang.
Kan iemand het niet eens een keer goed doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |