Huh? Verkleining lieverdquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
of dat hij nu bij dezelfde penisverlengingsarts is als SCH destijds
Steckerboxquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef appelsientje het volgende:
zeg wie weet het engelse woord voor Stekkerdoos ?
Aha.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ze is blond. En ik donkerrood. Niemand gelooft dat we een tweeling zijn.
Ow en ze is nog vrijgezel, ja
nee ik verveel me en moet de hele dag binnen zitten terwijl het buiten heerlijk is en hier alleen maar lelijke oude kerels naar binnen lopen.....quote:
Multiple socket zegt mijn woordenboek.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef appelsientje het volgende:
als je het met een hoofdletter schrijft is t gewoon een naam dus blijft t gewoon Stekkerdoosquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef appelsientje het volgende:
Issie nog groter geweest danquote:
Das altijd risicovolquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wie van de hools zou je een avondje durven laten stappen met haar ?
Hier lopen ook lelijke lekkere kerels binnen zoals Sean C. enzo, oh en ik zit ook binnen niks te doen, want nu de huisartsen staken, komt er niemand naar de poli maar zitten ze tot aan buiten toe bij de Spoed Eisende Hulpquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee ik verveel me en moet de hele dag binnen zitten terwijl het buiten heerlijk is en hier alleen maar lelijke oude kerels naar binnen lopen.....
*gewoon jaloers is dus....![]()
voor jou of voor haar ?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Das altijd risicovol
En neuh, heb ff geen fotoOp het werk enzo
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Hier lopen ook lelijke lekkere kerels binnen zoals Sean C. enzo, oh en ik zit ook binnen niks te doen, want nu de huisartsen staken, komt er niemand naar de poli maar zitten ze tot aan buiten toe bij de Spoed Eisende Hulp![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je het met een hoofdletter schrijft is t gewoon een naam dus blijft t gewoon Stekkerdoos
Thnx dan schrijf ik dat opquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Multiple socket zegt mijn woordenboek.
wat is er mis met mijn antwoord?quote:
Alles oke eendje?quote:
Hij's niet goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn antwoord?
prima en met de zeeuwse schone?quote:
je zou bijna gaan denken dat je nu ineens hard moet gaan werkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hij's niet goed![]()
Lekker krijg ik voor mijn pauze nog ff te horen dat ik allerlei dingen moet vertalen.... en ik heb zo'n honger..
Ja super enzoquote:
......ben jij er bang voorquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:11 schreef clauwheee het volgende:
@Bjoro Nou ja, ze is niet bang aangelegd, dus in die zin...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:11 schreef clauwheee het volgende:
@Bjoro Nou ja, ze is niet bang aangelegd, dus in die zin...
@Duckie Jullie mogen het wat mij betreft onderling uitvechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |