Ja met een bosje bloemen te gevenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus jij bent wel druk vanavond
heb je bewust de "w" weggelaten in "jou" of lees ik het niet goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:37 schreef Bluezz het volgende:
Wheheheh, hij is al naar boven, naar jou dokter SCH
Just Testingquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je bewust de "w" weggelaten in "jou" of lees ik het niet goed
bloemen plukken dusquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja met een bosje bloemen te geven
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:44 schreef rubbereend het volgende:
Appelsientje heeft vanavond een orgie, 3 vrouwen gaan hem wat leren
feli Clau, met mamaClau
je kunt het nu op 2 manieren lezen !quote:
Nee, totaal niet. Ze is blond. En ik donkerrood. Niemand gelooft dat we een tweeling zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt je zus precies op jou Clauwheee? En gefeliciteerd met je mams!
heb even wat teruggelezen
Heb jij te veel koffie op of zoquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
je kunt het nu op 2 manieren lezen !
of dat jij hem hebt doorgestuurd naar dokter SCH
of dat hij nu bij dezelfde penisverlengingsarts als SCH destijds
wie van de hools zou je een avondje durven laten stappen met haar ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ze is blond. En ik donkerrood. Niemand gelooft dat we een tweeling zijn.
Ow en ze is nog vrijgezel, ja
tweelingzus? o k heb ff wat gemist, fototjequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ze is blond. En ik donkerrood. Niemand gelooft dat we een tweeling zijn.
Oh, dan heeft ie een lek plasbuischjequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:37 schreef Bluezz het volgende:
Wheheheh, hij is al naar boven, naar jou dokter SCH
Huh? Verkleining lieverdquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
of dat hij nu bij dezelfde penisverlengingsarts is als SCH destijds
Steckerboxquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef appelsientje het volgende:
zeg wie weet het engelse woord voor Stekkerdoos ?
Aha.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
nee ik verveel me en moet de hele dag binnen zitten terwijl het buiten heerlijk is en hier alleen maar lelijke oude kerels naar binnen lopen.....quote:
Multiple socket zegt mijn woordenboek.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef appelsientje het volgende:
als je het met een hoofdletter schrijft is t gewoon een naam dus blijft t gewoon Stekkerdoosquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef appelsientje het volgende:
Issie nog groter geweest danquote:
Das altijd risicovolquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wie van de hools zou je een avondje durven laten stappen met haar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |