Lees het topic is doorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
Waarom sluit mitt het topic over het selectiebeleid van Marco van Basten?
En waarom staat daar geen reden bij? Kan het topic van twi misschien weer open?
Het topic is als grap bedoelt, waarom zou die open moeten blijven?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet gedaan heb voordat ik die opmerking postte.
Omdat er een leuke discussie ontstond.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het topic is als grap bedoelt, waarom zou die open moeten blijven?
Sorry SCH als het niet duidelijk was, maar twi wist ook dat het topic eigenlijk dubbel was, met het verzoek hem dicht te gooien na een x aantal reacties.quote:
Okay, en anders gewoon een nieuwe openen als er geen mod is.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[Amstel Cup Finale] Willem II - PSV #1 kan dicht totdat [Voorbeschouwing Amstel Cup Finale] Willem II - PSV vol is.
Ofzoiets
Had dat even in dat topic gemeld. Nu zijn we al bezigquote:Op zondag 29 mei 2005 13:13 schreef mitt het volgende:
[..]
Okay, en anders gewoon een nieuwe openen als er geen mod is.
Doorgegeven aan de FA's.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:39 schreef Yeahinho het volgende:
Ik moet van TerroRobbie vragen wanneer ie weer geunbanned wordt.
De 48 uur zijn volgens hem al voorbij.
Ik had iemand die spotte met een kindje dat kanker heeft beledigd.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom was Robbie nou eigenlijk gebanned?
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had iemand die spotte met een kindje dat kanker heeft beledigd een doodsverwensing gedaan.
Dat is geen beledigingquote:Op zondag 29 mei 2005 19:40 schreef golfer het volgende:
Ik had iemand die spotte met een kindje dat kanker heeft beledigd een doodsverwensing gedaan.
k mag aannemen dat die gast ook geband isquote:Op zondag 29 mei 2005 20:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Spotten met kindjes die kanker hebben is natuurlijk wel prima op Fok.
Algeheel zondagamateurkampioenschapquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:50 schreef rubbereend het volgende:
is er ook een topic over de zondagamateurs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |