abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26751589
Algeheel zondagkampioenschap

Programma:

8 mei 2005: Schijndel/SBA Euro - Argon
13 mei 2005: De Treffers/Kegro - Schijndel/SBA Euro
16 mei 2005: Argon - De Treffers/Kegro
19 mei 2005: Argon -Schijndel/SBA Euro
26 mei 2005: Schijndel/SBA Euro - De Treffers/Kegro
29 mei 2005: De Treffers/Kegro - Argon

http://www.svargon.nl/

http://www.rksvschijndel.nl

http://www.detreffers.nl/
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:59:38 #2
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_26751627
Nou kom maar met die analyse Yeahinho
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_26751696
Het is lastig er iets van te zeggen. Argon en De Treffers werden met overmacht kampioen. Argon had 11 punten voorsprong op Turkiyemspor en 26 op Elinkwijk (die 3e werden), De Treffers werd met 18 punten voorsprong kampioen.

Ik denk dat de teams aardig gelijkwaardig aan elkaar zijn. Op papier lijkt De Treffers me de sterkste ploeg. Bij Schijndel leek het beste er wel een beetje af op het einde van het seizoen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26751761
Leuk, ook een zondag topic. Ik weet er nog niet veel vanaf maar dat komt nu wel.

Even een algemene vraag:

Welke Fokker heeft wat met welke club en waarom?
That's all folks!
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:05:43 #5
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26751776
Hup Treffers en Argon,kortom,als Schijndel het maar niet wordt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26752585
Mooi ook een topic over zondag

Schijndel heb ik dit jaar 1 keer in actie gezien voor de competitie tegen Geldrop. Toen speelden ze een goede wedstrijd vond ik. Maar toch hoop ik een beetje dat ze het niet gaan redden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_26753029
Schijndel lijkt me de minste van deze drie ploegen eigenlijk. Maar in z'n poule met drie ploegen kan het natuurlijk alle kanten opwaaien.
pi_26754080
Wel een beetje een karige OP. Wie spelen er bij die ploegen? Hoe werden ze kampioen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26756464
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van De Treffers/Kegro en van Argon vrij weinig weet. Schijndel/SBA Euro ken ik voornamelijk van de verslagen in de krant en wat ik er hier allemaal over hoor.

Selectie De Treffers/Kegro:
Bas Peijs
(voormalig speler van Gemert en FC Den Bosch)
Danny van Raay

Dennis Krijgsman
(speelde onder andere voor Sparta, Vitesse en Fortuna Sittard)
Erik Makaay
(voormalig speler van NEC?)
Frits van Putten
(speelde onder andere voor NEC en Go Ahead Eagles)
Guilliano Grot

Jasper Zuidwijk

Joep Sijbers

Kevin Lemmens

Luuk Maes
(ex-speler van PSV, Helmond Sport en NEC)
Marc Peters
(probeerde het ooit bij NEC en heeft gespeeld voor TOP Oss)
Marco Cornelissen

Michael Evans
(speelde ooit voor VVV Venlo)
Michiel Mollink

Peter Nabbe

Rob Zegers
(ex- VVV Venlo)
Rob van Raay

Saďd Echarqui

Thomas Cillessen

Vincent van Hees

Wout van Steenveldt

(voormalig speler van RKC en Willem II)
pi_26756492
Selectie Argon:

Arno van der Voort
Ceryl Bané
Danny Frans
Eelco Brandes
Erik Haveman
Erik Metgod
Frank Verlaan
Guus Verhoef
Jasper de Haer
Jeffrey de Jong
Jeroen Westera
Jim Biesheuvel
Kelvin de Lang
Lars Sloothaak
Marc van Straalen
Marcel van Velsen
Mark Flapper
Martijn Middelbeek
Michael Kentrop
Patrick Lokken
Paul van der Ploeg
Robin Verhaar
Roel Dekker
Simon Aafjes
Swen Ranck
Sylvester Verlaan
Tayfur Kahraman
Tobias Kuyvenhoven
Wilco Krimp

Deze namen zeggen me allemaal even weinig eerlijk gezegd.
pi_26756527
Selectie Schijndel/SBA Euro

Ahmed el Allachi
Albert-Jan Cornelissen
Aty van Hastenberg
Carlo Vorstenbosch
Christian van der Heijden
Denny Klerkx
Jeroen Minneboo (Nederlands amateurinternational)
Jeroen van Moorsel
Johan Kox (speelde ooit voor FC Eindhoven)
Mark van Sonsbeek
Martijn Kuijpers (Nederlands amateurinternational, ooit onder contract bij NEC)
Pascal van de Brand (speelde onder andere voor de amateurafdeling van TOP)
Patrick Smulders (ex-FC Eindhoven)
Peter van den Heuvel (heeft er al 20 inliggen dit seizoen)
Rob van der Heijden
Robbie Servais
Robert Bouwmans
Ronnie Hoevenaars
Roy van Delft
Ruud Verhappen (voormalig speler van VVV Venlo)
pi_26756695
Bij Schijndel loopt welgeteld 1 echte Schijndelse in het eerste elftal . Bij elkaar gekochte kutclub .
pi_26757596
Jammer is dat inderdaad.
That's all folks!
pi_26759499
Erik Makaay is de broer van Roy, keepte ooit voor VVV.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26765002
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer is dat inderdaad.
Bij de Treffers spelen ook niet veel jongens uit Groesbeek, bij veel clubs is het hier gebruikelijk dat er nauwelijks spelers uit de eigen gelederen spelen. Ik speel voor een club die in de 4e klasse acteert en in de selectie zit er niemand die door de club zelf is opgeleid. Zelfs in lagere elftallen is dat gebruikelijk.
pi_26769263
Hup Argon! Geen echt bekende spelers (hoewel Middelbeek menig keer Kopspijkers heeft opgesierd), maar een retesterk collectief met een paar goaltjesdieven: Patrick Lokken en Tayfur Kahraman. Ze hebben een tactisch zeer sterke trainer in de persoon van Jan Zoutman, die de vereniging van haver tot gort kent.

Het veld in Mijdrecht is werkelijk dra-ma-tisch, dus wie tikkie-takkie-voetbal wil spelen gaat ongenadig op z´n bek. Om de ploeg te verslaan is 100% concentratie vereist, helemaal bij balverlies, want voor je het weet ligt de bal bij jou in de goal. Niet altijd even mooi om naar te kijken, maar wat is het effectief! Het lijkt PSV wel...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_26769387
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bij de Treffers spelen ook niet veel jongens uit Groesbeek, bij veel clubs is het hier gebruikelijk dat er nauwelijks spelers uit de eigen gelederen spelen. Ik speel voor een club die in de 4e klasse acteert en in de selectie zit er niemand die door de club zelf is opgeleid. Zelfs in lagere elftallen is dat gebruikelijk.
Wat voetbal ik dan bij een unieke club.
That's all folks!
pi_26772426
Joep Sijbers (20 jaar, spits Treffers); speelde 2 seizoenen geleden nog bij 6e-klasser Kronenberg, vorig seizoen bij 3e-klasser Wittenhorst en is dit seizoen al geselecteerd voor het Nederlands Amateurelftal.
pi_26773009
Doet hij goed! Maar hij is nog jong natuurlijk.
That's all folks!
pi_26773124
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Doet hij goed! Maar hij is nog jong natuurlijk.
Ja, het is gewoon erg knap dat iemand totaal geen moeite heeft om zich aan te passen aan een hoger niveau (van 6e klasse naar hoofdklasse binnen 2 jaar). Zegt veel over zijn instelling en kwaliteiten.
pi_26773165
Dat zeker, het is opvallend dat hij de move zo laat heeft gemaakt.
That's all folks!
pi_26773185
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zeker, het is opvallend dat hij de move zo laat heeft gemaakt.
Misschien lopen er te weinig scouts rond bij kleine clubs die in de 6e klasse uitkomen
pi_26773250
Dat zou wel slecht zijn, meestal hebben de grote clubs wel aardig in kaart van wat ze uit de regio kunnen halen.
That's all folks!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:34:44 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26783622
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:50 schreef Yeahinho het volgende:
Bij Schijndel loopt welgeteld 1 echte Schijndelse in het eerste elftal . Bij elkaar gekochte kutclub .
Dat hebben ze hier bij deto ook

competitie vervalsing
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26787976
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou wel slecht zijn, meestal hebben de grote clubs wel aardig in kaart van wat ze uit de regio kunnen halen.
Klopt, hoofdklassers scouten hier ook gewoon in de lagere klassen. Zelfs profclubs kijken regelmatig in de 2e of 3e klasse naar jong talent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')