abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27356549
Vervolg op: [HOMO] 1264 - De vol-post-dwangneurose

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook aanpassen)
De oude H staat hier!

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen. Een beetje hulp kan dit (daar klikken dus) lijstje zijn

Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!

Info over de Fok! HomoMeet in New York eind van de zomervakantie: Fok! HomoMeet - zomer 2005 - New York!
pi_27356598
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef Cybart het volgende:
nou je verplicht me tot niets. maar ik mag pas een mening hebben als ik het gedaan zou hebben...
dat vind ik ook een beetje een zwakke redenering....
Ik had in het begin ook niks met de Homo-feesten. Tot ik zelf een keer op de roze maandag in Tilburg was. Super relaxt, 1 groot feest, DJ's, super druk. Helemaal top dus! En ja, er lopen over de top travo's rond, relnichten enz enz. Maar dat zijn ook homo's die feest komen vieren. Het gaat om de gezelligheid. het durven laten zien dat je anders bent dan de meeste mensen. Ook in Tilburg lopen 2x zoveel hetero's als homo's rond elk jaar, en die hetero's hebben het maar wat naar hun zin met al die nichten.
quote:
ik trek mij iets aan van het algemene beeld wat over homo's in nederland heerst, omdat ik het zelf ook ben...
en ergens denk ik wel ook omdat ik waarschijnlijk bang ben, om verkeerd beoordeeld te worden.
En als iemand jou verkeerd beoordeeld? Dat is dan die iemand zijn probleem. Jij bent wie je bent toch? MOeten ze je ineens niet meer, alleen omdat je homo bent dan zijn het erg zielige mensen
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:31:52 #3
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_27356600
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:

[..]

euhm ja, die mening deel ik wel...
alhoewel ik nu (en dat was ik ook al wel hoor) overtuigd ben dat voor een groep mensen zo'n feest leuk is.
heb er gewoon zelf niks mee...

en ieder heeft daar zijn eigen visie op
Ik wandel zo nu en dan ook eens een barretje binnen, om de dood eenvoudige reden om de sfeer te proeven. Dit resulteer over het algemeen in een nare bijsmaak omdat iedereen bezig is met opvallen en niet met uitgaan.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_27356622
ok zoals ik zei:
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Hmmz.. Neej, maar het wordt soms zo opdringerig gebracht. De suggestie dat je je eigen seksualiteit niet accepteerd als je het niet leuk vind om naar de Gay Pride te gaan, dat is toch onzin?

Alsof het een verplicht onderdeel van je homo-zijn is. .
Nee hij hoeft niet te gaan hoor als hij niet wil, dat zeg ik ook niet zo. Hij heeft alleen geen recht om een oordel te vellen op een evenement waar hij nog nooit is geweest.

Zoals sommige mensen het brengen, zit ik als uberhomo met handtasje en leren string op een boot mijn *censuur* te showen terwijl ik homo's aan het knuffelen ben op de maat van de muziek.
Het is gewoon een parade hoor en het valt allemaal wel mee. Zo'n big deal is het niet. En het zijn niet allemaal van die relnichten die daar rondlopen. Er zijn heel veel 'normale' mannen die daar ook gewoon aan meedoen.
pi_27356671
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Ik wandel zo nu en dan ook eens een barretje binnen, om de dood eenvoudige reden om de sfeer te proeven. Dit resulteer over het algemeen in een nare bijsmaak omdat iedereen bezig is met opvallen en niet met uitgaan.
Het gras is bij de buren altijd groener heh

Ga eens naar buiten Amsterdam, want Amsterdam vind ik de meest kille sfeer qua homouitgaan hebben die ik ken
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:33:54 #6
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27356697
Je zou trouwens eens moeten peilen hoeveel mensen het niet irritant vinden om een heterostelletje op een openbae plaatst te zien bekken.

Daar schrik je nog van.
pi_27356744
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik had in het begin ook niks met de Homo-feesten. Tot ik zelf een keer op de roze maandag in Tilburg was. Super relaxt, 1 groot feest, DJ's, super druk. Helemaal top dus! En ja, er lopen over de top travo's rond, relnichten enz enz. Maar dat zijn ook homo's die feest komen vieren. Het gaat om de gezelligheid. het durven laten zien dat je anders bent dan de meeste mensen. Ook in Tilburg lopen 2x zoveel hetero's als homo's rond elk jaar, en die hetero's hebben het maar wat naar hun zin met al die nichten.
[..]

En als iemand jou verkeerd beoordeeld? Dat is dan die iemand zijn probleem. Jij bent wie je bent toch? MOeten ze je ineens niet meer, alleen omdat je homo bent dan zijn het erg zielige mensen
Ja precies!

Het is echt niet zo'n big deal! En so whet als er hier en daar een relnicht rondloopt? Die moeten toch ook leven?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:35:15 #8
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27356760
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ga eens naar buiten Amsterdam, want Amsterdam vind ik de meest kille sfeer qua homouitgaan hebben die ik ken
Mijn uitgaanswereld beperkt zich niet alleen maar tot Amsterdam. En overal waar ik kom zie ik hetzelfde. Dan kan ik geen andere conclusie trekken.
pi_27356785
Btw.. leg me even uit hoe je op redelijk veilige wijze, zonder internet, contact advertenties en homokroegen makkelijk een partner zou kunnen vinden als homozijnde?
Huh!?
pi_27356798
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Behalve 'de trut' want dat is gewoon 'truttig gezellig'!
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:36:13 #11
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_27356801
ik heb op een forum twee topics lopen met de stelling "nichten zijn irritant" en "macho's zijn irritant". Blijkt dat mensen macho's veel irritanter vinden. Vraag me af waarom je dat nooit hoort dan?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_27356802
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zou trouwens eens moeten peilen hoeveel mensen het niet irritant vinden om een heterostelletje op een openbae plaatst te zien bekken.

Daar schrik je nog van.
Dat vind ik ook niet kunnen inderdaad....zoiets moet je gewoon lekker thuis doen, niet op straat....Er is trouwens ooit nog een topic van geweest in Klaagbaak.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:36:37 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27356814
Ik vind de GayPride een leuke sfeer hebben, maar het is geen goede manier om acceptatie te forceren.
Anyway... ik denk dat ik me niet in deze discussie meng...voel me iet wat te jong en onervaren..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_27356832
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

Daar schrik je nog van.
Juist.. hand-in-hand lopen en public vind ik al :\
Maar bekken in het openbaar is echt gewoon not done. In de kroeg, oke, maar het moet niet te overdreven zijn
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:37:03 #15
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27356835
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:

[..]

ja dat is dan weer echt een verschil in personen wat daar in speelt
mn toenmalige vriend en ik zijn afgelopen jaar ook daar geweest en vonden het niks, en we zijn redelijk snel weer omgedraaid.

erg leuk van die tokkiefamilie's die op straat zitten savonds die je waarschuwen of dat je wel weet dat er allemaal homo's zijn

de rede dat ik heel af en toe de orangerie bezoek is vanwege het meet en greet effect dat daar heerst
quote:
dat is ook weer zo. mischien wil ik wel te popi zijn bij mensen. ik weet het niet precies wat het is....
probeer denk ik juist dat probleemstuk te vermijden ofzo
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:37:04 #16
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27356838
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
Btw.. leg me even uit hoe je op redelijk veilige wijze, zonder internet, contact advertenties en homokroegen makkelijk een partner zou kunnen vinden als homozijnde?
Heb je dat tegen mij?
pi_27356857
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef xman het volgende:
ok zoals ik zei:
[..]

Nee hij hoeft niet te gaan hoor als hij niet wil, dat zeg ik ook niet zo. Hij heeft alleen geen recht om een oordel te vellen op een evenement waar hij nog nooit is geweest.
Dat klinkt erg als wat een geschokte vader zou zeggen tegen zijn zoon die net heeft gezegd op jongens te vallen. "Maar jongen, hoe kun je nou zeggen dat homo bent, heb je het dan al eens met een meisje geprobeerd?" .

Maar ik denk dat Cybart vooral bezwaar heeft tegen het beeld, het imago wat de Gay Pride oproept. Het is over the top, een bewuste ironische overdrijving van het stereotype beeld van de homo. Maar helaas snapt hetero Nederland de grap niet en denkt dat homo's daadwerkelijk zo zijn en ziet het stereotype beeld bevestigd.

Als heel Nederland de over-de-top ironie van de Gay Pride zou begrijpen, dan zou er niets aan de hand zijn.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:37:35 #18
71919 wonderer
pi_27356863
quote:
Tegen de fotograaf oplopen op het (homo)huwelijk van je beste vriend is er eentje.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:38:25 #19
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27356900
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Maar bekken in het openbaar is echt gewoon not done. In de kroeg, oke, maar het moet niet te overdreven zijn
Hand in hand lopen is gewoon truttig en zeer onpraktisch als je door een drukke straat loopt.
pi_27356927
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:36 schreef wonderer het volgende:
ik heb op een forum twee topics lopen met de stelling "nichten zijn irritant" en "macho's zijn irritant". Blijkt dat mensen macho's veel irritanter vinden. Vraag me af waarom je dat nooit hoort dan?
Ze zijn banger voor een vuist dan voor een handtas ?
Huh!?
pi_27356968
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Heb je dat tegen mij?
In het algemeen
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:40:48 #22
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357012
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:

[..]

In het algemeen
Ik heb mijn mening er al over gegeven.
pi_27357041
quote:
Eehmm... Op bepaalde parkeerplaatsen in de auto gaan zitten met de deuren op slot en één raam op een kiertje? .
pi_27357042
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
dat is ook weer zo. mischien wil ik wel te popi zijn bij mensen. ik weet het niet precies wat het is....
probeer denk ik juist dat probleemstuk te vermijden ofzo
Het is inderdaad een raar gevoel als je merkt dat niet iedereen je leuk, aardig enzo vindt. Maar het went, en het geeft je een beter gevoel op den duur. Je kunt niet met iedereen vrienden zijn
Huh!?
pi_27357082
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

Tegen de fotograaf oplopen op het (homo)huwelijk van je beste vriend is er eentje.
Kans: 0.0000012 procent
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:43:17 #26
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357132
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het is inderdaad een raar gevoel als je merkt dat niet iedereen je leuk, aardig enzo vindt. Maar het went, en het geeft je een beter gevoel op den duur. Je kunt niet met iedereen vrienden zijn
ik hoef natuurlijk niet door iedereen aardig gevonden te worden, zolang het maar niet op gronde van mn geaardheid is... mensen moeten een "geldige" reden hebben

eerlijkheidshalve moet ik er bij zeggen dat ik vaak eerder ben met het niet moeten van iemand dan degene die ik niet moet dat van mij heeft
pi_27357134
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Eehmm... Op bepaalde parkeerplaatsen in de auto gaan zitten met de deuren op slot en één raam op een kiertje? .
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:43:26 #28
71919 wonderer
pi_27357139
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik vind het juist lief, hand in hand... of een kusje. Uitgebreid tongworstelen, nee dank je, maar ik heb er wel bewondering voor als twee mannen op zo'n manier laten zien dat ze van elkaar houden. En als iemand daar iets gemeens over zegt, kan ie een oplawaai krijgen
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:44:25 #29
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357184
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef wonderer het volgende:

En als iemand daar iets gemeens over zegt, kan ie een oplawaai krijgen
echter gebeurd tegenwoordig het tegenovergestelde...
(wat je dus eigenlijk voorkomen had kunnen hebben)
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:45:06 #30
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357215
Het feit dat de gemiddelde 'echte' homo met mij binnen een paar minuten een meningsverschil heeft, wat zegt dat over mij?
pi_27357237
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Dat klinkt erg als wat een geschokte vader zou zeggen tegen zijn zoon die net heeft gezegd op jongens te vallen. "Maar jongen, hoe kun je nou zeggen dat homo bent, heb je het dan al eens met een meisje geprobeerd?" .
En hij had nog nooit een meisje gezien dan? Hij heeft dan het meisje leren kennen en daar een oordeel over kunnen vellen; dat hij er niks voor voelt.
quote:
Maar ik denk dat Cybart vooral bezwaar heeft tegen het beeld, het imago wat de Gay Pride oproept. Het is over the top, een bewuste ironische overdrijving van het stereotype beeld van de homo. Maar helaas snapt hetero Nederland de grap niet en denkt dat homo's daadwerkelijk zo zijn en ziet het stereotype beeld bevestigd.

Als heel Nederland de over-de-top ironie van de Gay Pride zou begrijpen, dan zou er niets aan de hand zijn.
De mensen die ik aan de kant zag staan die hadden het zeker naar hun zin. En die hadden de over-de-top ironie zeker wel door. Maar inderdaad, dat is niet heel nederland. Maar ik denk dat dat zowiezo niet gebeurt, hoe je de gaypride ook gestalte geeft.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:45:35 #32
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357242
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het feit dat de gemiddelde 'echte' homo met mij binnen een paar minuten een meningsverschil heeft, wat zegt dat over mij?
dat je er echt bij hoort
heerlijk kibbelend
pi_27357252
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:

[..]

ik hoef natuurlijk niet door iedereen aardig gevonden te worden, zolang het maar niet op gronde van mn geaardheid is... mensen moeten een "geldige" reden hebben

eerlijkheidshalve moet ik er bij zeggen dat ik vaak eerder ben met het niet moeten van iemand dan degene die ik niet moet dat van mij heeft

Mja, da's wel streven naar een ideale situatie. Waarom haten Palestijnen de Israelieten? Waarom haatten de Nazi's de Joden? Haat omdat je "anders" bent zal altijd blijven, zo is de mens helaas... en dan is de simpelste oplossing de mensen die je haten gewoon links te laten liggen, en verder te gaan met de mensen die je wel nemen zoals je bent
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:46:43 #34
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357299
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef Cybart het volgende:

[..]

dat je er echt bij hoort
heerlijk kibbelend
Het is geen kibbelen, ik heb gewoon een keiharde mening over de meeste mensen. Ik kan gewoon niet met ze door één deur. Gay zijn als lifestyle is gewoon niet mijn meuk.
pi_27357334
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tsja... Als het over huidskleur zou gaan, dan zou je een Bounty kunnen worden genoemd. Maar ik weet niet hoe je dat bij homo's zou noemen. .
pi_27357371
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, da's wel streven naar een ideale situatie. Waarom haten Palestijnen de Israelieten? Waarom haatten de Nazi's de Joden? Haat omdat je "anders" bent zal altijd blijven, zo is de mens helaas... en dan is de simpelste oplossing de mensen die je haten gewoon links te laten liggen, en verder te gaan met de mensen die je wel nemen zoals je bent
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:48:21 #37
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357378
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:

[..]

ik blijf hetzelfde... maar ik ben anders...

toch ben ik geen 1 vriend of vriendin verloren sinds mn comming out (door die reden). heb er alleen mensen bijgekregen. Maar de manier waarop het gegaan is heeft denk ik toch wel bijgedragen daaraan...

maar ook dat ligt voor ieder anders
pi_27357388
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef Cybart het volgende:

[..]

Waarom mogen hetero's wel in het openbaar hun liefde voor elkaar tonen?

Waarom (als ik een vriendje zou hebben) kan ik niet rustig in de bus m'n arm om hem heenslaan en tegen hem aanliggen? Waarom mag je midden in de stad niet even liefdevol met je hand over de rug van je geliefde strijken?

Het is gewoon zo krom..
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:48:53 #39
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357412
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Het is geen kibbelen, ik heb gewoon een keiharde mening over de meeste mensen. Ik kan gewoon niet met ze door één deur. Gay zijn als lifestyle is gewoon niet mijn meuk.
hap hap hap
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:48:53 #40
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357413
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Tsja... Als het over huidskleur zou gaan, dan zou je een Bounty kunnen worden genoemd. Maar ik weet niet hoe je dat bij homo's zou noemen. .
Ik ben overduidelijk geen homo-hater.
pi_27357458
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Ik krijg nog een biertje van je op het terras van het COC
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:49:51 #42
92354 Nuvole
feeling good
pi_27357463
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef Cybart het volgende:

[..]

Als je klappen krijgt van een no-brainer omdat je de hand van je vriend vasthoudt, is dat dan je eigen schuld?
Dan zijn we eigenlijk weer helemaal terug bij af.
Only the good die young.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:51:03 #43
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357514
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Waarom (als ik een vriendje zou hebben) kan ik niet rustig in de bus m'n arm om hem heenslaan en tegen hem aanliggen? Waarom mag je midden in de stad niet even liefdevol met je hand over de rug van je geliefde strijken?

Het is gewoon zo krom..
Och ik heb wel eens met m'n toenmalige vriendje in beschonken toestand zitten bekken in een redelijk volle bus en daar zijn geen negatieve reacties op geweest. Misschien dat men ook dacht , aah, wat lief?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:51:15 #44
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357522
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het is gewoon zo krom..
dat ben ik helemaal met je eens...

maar dat komt gewoon puur door het feit dat de acceptatie nog steeds op een zwaar laag punt ligt.
en waar de discussie van vandaag eigenlijk op neer komt is dat toch iedere homo zijn eigen ideeen heeft over hoe de acceptatie een stap verder te kunnen brengen, zodat het uiteindelijk wel mogelijk wordt dat je met je vriend hand in hand kan lopen, of tegen hem aan liggen zonder daar vervelende gevolgen (direct) van te merken... (wat mensen denken is een andere zaak)
pi_27357526
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef Cybart het volgende:

[..]

ik blijf hetzelfde... maar ik ben anders...

toch ben ik geen 1 vriend of vriendin verloren sinds mn comming out (door die reden). heb er alleen mensen bijgekregen. Maar de manier waarop het gegaan is heeft denk ik toch wel bijgedragen daaraan...

maar ook dat ligt voor ieder anders
Tuurlijk. Ik ben ook niemand kwijtgeraakt.. heb er ook vrienden bijgekregen. Mensen hebben nou eenmaal meer respect voor mensen die gewoon normaal zichzelf zijn.
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:51:36 #46
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357544
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:49 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik krijg nog een biertje van je op het terras van het COC
Ik ben daar volgens mij al 2 jaar niet meer geweest.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:52:39 #47
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357587
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:49 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Als je klappen krijgt van een no-brainer omdat je de hand van je vriend vasthoudt, is dat dan je eigen schuld?
Dan zijn we eigenlijk weer helemaal terug bij af.
het is niet direct je eigen schuld.
maar je had het wel kunnen voorkomen, je weet dat mensen er zo over denken....
en in hoeverre voel jij je er zelf al prettig bij om zoiets te doen...

en het punt van af, is helemaal niet zo ver van waar de maatschappij nu is.
pi_27357592
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Och ik heb wel eens met m'n toenmalige vriendje in beschonken toestand zitten bekken in een redelijk volle bus en daar zijn geen negatieve reacties op geweest. Misschien dat men ook, aah, wat lief?

Het ligt er gewoon maar net aan wie je treft, en wat voor uistraling je hebt. Jij hebt totaal geen relnichten kop, en wellicht dat dat ook al scheelt...
Huh!?
pi_27357622
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:34 schreef xman het volgende:

[..]

Ja precies!

Het is echt niet zo'n big deal! En so whet als er hier en daar een relnicht rondloopt? Die moeten toch ook leven?
"niet waar ik in de buurt ben" zou ik dan zeggen.
Natuurlijk moeten we mensen in hun waarde laten, net zoals wij willen dat anderen dat doen.
Ikzelf kan niet tegen bepaalde groepen mensen. Ik wil ze liever niet leren kennen. Waaronder travo's en gothics.
pi_27357625
Ik had een kamer geboekt in een vier sterren hotel, bleken ze daar een mijnheer en mevrouw Expectations te verwachten. . Mijn Grote Liefde was helemaal over de zeik, wilde er een Groot Drama van maken en als straf gemene homo-porno tekeningen in het gastenboek kriebelen, maar ik heb hem daar van weten te weerhouden.

Men gaat er nog altijd vanuit dat je hetero bent. .
pi_27357630
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Ik ben daar volgens mij al 2 jaar niet meer geweest.
Kun je nagaan wanneer je dat beloofd hebt?
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:54:23 #52
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357674
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ik ben ook niemand kwijtgeraakt.. heb er ook vrienden bijgekregen. Mensen hebben nou eenmaal meer respect voor mensen die gewoon normaal zichzelf zijn.
(en sorry voor sommigen mischien), maar "normaal zichzelf" is voor hetero's toch nog altijd net iets anders als losbandige homo verwacht ik...
(een beetje het "doe maar gewoon" cultuurtje)
pi_27357693
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef Cybart het volgende:

[..]

dat ben ik helemaal met je eens...

maar dat komt gewoon puur door het feit dat de acceptatie nog steeds op een zwaar laag punt ligt.
en waar de discussie van vandaag eigenlijk op neer komt is dat toch iedere homo zijn eigen ideeen heeft over hoe de acceptatie een stap verder te kunnen brengen, zodat het uiteindelijk wel mogelijk wordt dat je met je vriend hand in hand kan lopen, of tegen hem aan liggen zonder daar vervelende gevolgen (direct) van te merken... (wat mensen denken is een andere zaak)
Dat denken boeit me inderdaad niet. 't is net als dat ik op straat ook niet "Kutmarokkaan" ga gillen als ik een marokkaan zie. Niet dat ik dat denk, maar het is ter illustratie
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:55:28 #54
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357720
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:52 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het ligt er gewoon maar net aan wie je treft, en wat voor uistraling je hebt. Jij hebt totaal geen relnichten kop, en wellicht dat dat ook al scheelt...
Ne, maar toch, als ik er bij nadenk... Ik erger me ook al jankende kinderen en aan mensen die kraken met plastic tasjes. Maar goed dat ik niet echt snel geweld gebruik anders...
pi_27357727
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef Cybart het volgende:

[..]

(en sorry voor sommigen mischien), maar "normaal zichzelf" is voor hetero's toch nog altijd net iets anders als losbandige homo verwacht ik...
(een beetje het "doe maar gewoon" cultuurtje)
Uhuh.. en dan de homo's die gewoon de pech heb net iets meer vrouwelijke hormonen te hebben? Die zijn gewoon vrouwelijker van zichzelf, is niet zoveel aan te doen..
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:55:56 #56
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357738
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:53 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Kun je nagaan wanneer je dat beloofd hebt?
Jij had of geen geld of geen tijd.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:56:47 #57
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27357784
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had een kamer geboekt in een vier sterren hotel, bleken ze daar een mijnheer en mevrouw Expectations te verwachten. . Mijn Grote Liefde was helemaal over de zeik, wilde er een Groot Drama van maken en als straf gemene homo-porno tekeningen in het gastenboek kriebelen, maar ik heb hem daar van weten te weerhouden.

Zo raar vind ik het niet dat ze bij een reservering uitgaan van mevrouw en meneer. Dat komt nu eenmaal het meeste voor. .
Wat ik wel dom vind is dat ze lieten merken een meneer en mevrouw Expectations te verwachtten. Dat was nergens voor nodig en zorgde alleen maar voor een ongemakkelijke situatie aan beide kanten.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:56:47 #58
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357785
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dat denken boeit me inderdaad niet. 't is net als dat ik op straat ook niet "Kutmarokkaan" ga gillen als ik een marokkaan zie. Niet dat ik dat denk, maar het is ter illustratie
je denkt het wel, maar je zegt het niet...
mijn idee is dat dat bij homo's toch sneller gebeurd (en dan net zo goed door alloch- of autochtonen)

goh die expreszo had hier al een heel blad mee kunnen vullen zodat ze wel het aantal keer per jaar verschijnen wat ze beloven)

ja homo of nicht, zelfs ik lees het
pi_27357792
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Ne, maar toch, als ik er bij nadenk... Ik erger me ook al jankende kinderen en aan mensen die kraken met plastic tasjes. Maar goed dat ik niet echt snel geweld gebruik anders...
Advies: MP3 speler. Als ik die niet bij me heb in het openbaar vervoer dan erger ik me dood aan de kruisende scholieren, baby's en idd.. de tasjes
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:57:29 #60
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357818
quote:

Nooit last van gehad. Nou is het vermoeden dat het knulletje vn de receptie ook in den heeren is, maar goed.
pi_27357829
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Jij had of geen geld of geen tijd.
Ik heb geld zat nu.. alleen tijd in het weekend ..
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:58:18 #62
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357853
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:55 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Uhuh.. en dan de homo's die gewoon de pech heb net iets meer vrouwelijke hormonen te hebben? Die zijn gewoon vrouwelijker van zichzelf, is niet zoveel aan te doen..
klopt, en ik denk dat zij ook veel meer negatieve gevolgen kennen van het homo zijn dan SAJ. Jij en Ik...

(sorry voor de rest die meedebateerd, maar ik ken jullie niet zo goed om daarover een oordeel te vellen)
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:58:20 #63
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357858
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:56 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Advies: MP3 speler. Als ik die niet bij me heb in het openbaar vervoer dan erger ik me dood aan de kruisende scholieren, baby's en idd.. de tasjes
en aan kussende homo's ...
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:58:41 #64
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357872
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik heb geld zat nu.. alleen tijd in het weekend ..
En ik heb een relatie.
pi_27357888
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:56 schreef Cybart het volgende:

[..]

je denkt het wel, maar je zegt het niet...
mijn idee is dat dat bij homo's toch sneller gebeurd (en dan net zo goed door alloch- of autochtonen)

goh die expreszo had hier al een heel blad mee kunnen vullen zodat ze wel het aantal keer per jaar verschijnen wat ze beloven)

ja homo of nicht, zelfs ik lees het
Geen abbo op de Squeeze?
Huh!?
pi_27357889
quote:

Ik denk dat ik die Grote Liefde van jouw wel mag!
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:59:58 #67
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27357923
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:58 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Geen abbo op de Squeeze?
nee. dat dan weer niet...
ook nog nooit van gehoord (op zo;n banner op gay.nl na dan....)
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:00:02 #68
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357926
Ik ben touwens wel eens eng bedreigd door een junk in het metrostation. Gelukkig kwam net zijn dealer er aan.
pi_27357927
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Nooit last van gehad. Nou is het vermoeden dat het knulletje vn de receptie ook in den heeren is, maar goed.
OMG

Je hebt dezelfde uitspraken als Aart
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:00:43 #70
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27357948
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:

[..]

OMG

Je hebt dezelfde uitspraken als Aart
Verrassing.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:00:55 #71
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27357953
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:58 schreef xman het volgende:

[..]

G_L is OK .

Niet dat ik G_L verder ken of iets van hem weet ofzo. Niet dat je dat denkt .
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_27357969
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:

[..]

klopt, en ik denk dat zij ook veel meer negatieve gevolgen kennen van het homo zijn dan SAJ. Jij en Ik...

(sorry voor de rest die meedebateerd, maar ik ken jullie niet zo goed om daarover een oordeel te vellen)
Terwijl dat die mensen ook recht op acceptatie hebben..

Oke, de acteer-rel-nichtjes die mogen dood.. (bij wijze van), maar dat soort types.. nee dankje
Huh!?
pi_27358005
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

En ik heb een relatie.
Die kan vast ook wel een paar uurtjes zonder jou
Huh!?
pi_27358009
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:

[..]

*lurkt en beledigd is*
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:02:51 #75
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358018
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben touwens wel eens eng bedreigd door een junk in het metrostation. Gelukkig kwam net zijn dealer er aan.
"Ik liep laatst door het centraal
komt er een junkie naar me toe voor een euro
"euro, kanker een euro?"
Ik zeg hier heb je twintig cent zegt-ie nee hoef je niet
Dus ik zeg, ja ja, is goed ik ken jou, ik ken jou
Je komt uit Noord
"uhh ja ik kom uit Noord, hoe weet je dat, hoe weet je dat?"
Zeg ik ja ik ken je moeder ik heb m'n krantenwijk voor 'dr bezorgt
"Uhh m'n moeder, m'n moeder? Ik heb haar al vijfentwintig jaar niet gezien"
Dus ik "zeg fuck jou man, ik verkoop 'r crack stomme slet"
Kanker kanker kanker junkies op het centraal
Serieus, enigste vette plek van centraal is de fucking Pizzahut
En uhh, en en en en en de meeting point maar kanker die is dicht

aldus de jeugd van tegenwoordig
pi_27358025
.

* Smelt ende stuiter * ... en ook nog een portie examenstress.

Vandaag Wiskunde gehad, ging best op zich. Morgen Engels, sta een 8, dus dat moet een eitje zijn....

Hoest hier verder? .
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:03:02 #77
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27358027
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Die kan vast ook wel een paar uurtjes zonder jou
Ik ben soms net zuurstof.
pi_27358043
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:00 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

G_L is OK .

Niet dat ik G_L verder ken of iets van hem weet ofzo. Niet dat je dat denkt .
Ja G_L is inderdaad OK!

Ik verkies hem tot meest-coole-non-aanwezige[homo]fok!ker van het jaar!
pi_27358066
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:59 schreef Cybart het volgende:

[..]

nee. dat dan weer niet...
ook nog nooit van gehoord (op zo;n banner op gay.nl na dan....)
Zegmaar een kruising tussen euhm.. Nieuwe Revu en Cosmopolitan... ongeveer maar dan voor homo's.
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:04:06 #80
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358082
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:02 schreef Cazman het volgende:

[..]

*lurkt en beledigd is*
jij deed niet mee...
maar ik zal je alsnog nu de credits geven
pi_27358115
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Ik ben soms net zuurstof.
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:04:45 #82
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27358119
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:02 schreef Cybart het volgende:

[..]

"Ik liep laatst door het centraal
komt er een junkie naar me toe voor een euro
"euro, kanker een euro?"
Ik zeg hier heb je twintig cent zegt-ie nee hoef je niet
Dus ik zeg, ja ja, is goed ik ken jou, ik ken jou
Je komt uit Noord
"uhh ja ik kom uit Noord, hoe weet je dat, hoe weet je dat?"
Zeg ik ja ik ken je moeder ik heb m'n krantenwijk voor 'dr bezorgt
"Uhh m'n moeder, m'n moeder? Ik heb haar al vijfentwintig jaar niet gezien"
Dus ik "zeg fuck jou man, ik verkoop 'r crack stomme slet"
Kanker kanker kanker junkies op het centraal
Serieus, enigste vette plek van centraal is de fucking Pizzahut
En uhh, en en en en en de meeting point maar kanker die is dicht

aldus de jeugd van tegenwoordig
Vooral die jouw moeder in combinatie met crack zin

woensdag 25 mei 2005 @ 23:05:02 #83
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358138
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:01 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Terwijl dat die mensen ook recht op acceptatie hebben..

Oke, de acteer-rel-nichtjes die mogen dood.. (bij wijze van), maar dat soort types.. nee dankje
dat is ook zo...
maar acceptatie van personen maakt ieder voor zich weer uit...
maar ik snap wat je bedoeld
pi_27358140
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:56 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Zo raar vind ik het niet dat ze bij een reservering uitgaan van mevrouw en meneer. Dat komt nu eenmaal het meeste voor. .
Wat ik wel dom vind is dat ze lieten merken een meneer en mevrouw Expectations te verwachtten. Dat was nergens voor nodig en zorgde alleen maar voor een ongemakkelijke situatie aan beide kanten.
Drie verschillende vier sterren hotels, allen in Den Haag. . En laten we ze gewoon bij naam noemen. .

In het Paleis Hotel raakte de receptioniste compleet in paniek. "Ja, maar we hadden een stelletje verwacht en het bed is een tweepersoonsbed en en en..." En toen ze langzaam doorkreeg dat wij ook een stelletje waren, werd ze vuurrood enzo. Wel een heerlijk bed trouwens. .

In het Park Hotel was er niets bijzonders. Maar het waren het ook meneren bij de receptie, misschien dat dat iets uitmaakte. .

In het Carlton Ambassador hotel ging het zoals hierboven beschreven. De twee dames bij de balie raakte in lichte paniek, herstelden zich wel, maar op de sleutel en de rekening stond mijnheer en mevrouw. .
pi_27358146
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:04 schreef Cybart het volgende:

[..]

jij deed niet mee...
maar ik zal je alsnog nu de credits geven
yay , *verder naar voetbal wedstrijd kijkt*
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:05:29 #86
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27358164
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:02 schreef Timmah het volgende:
.

* Smelt ende stuiter * ... en ook nog een portie examenstress.

Vandaag Wiskunde gehad, ging best op zich.
Dat mag ook wel .
pi_27358180
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Verrassing.
Je bent gewoon een wolf in schaapskleren
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:06:21 #88
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358199
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:05 schreef Cazman het volgende:

[..]

yay , *verder naar voetbal wedstrijd kijkt*
3-3 (nog steeds)
pi_27358201
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:05 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Dat mag ook wel .
Hoezo?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:06:29 #90
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27358207
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:04 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Of was het nou cyaanwaterstof?
pi_27358221
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Cybart het volgende:

[..]

3-3
I know, de tv staat achter me
pi_27358271
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Drie verschillende vier sterren hotels, allen in Den Haag. . En laten we ze gewoon bij naam noemen. .

In het Paleis Hotel raakte de receptioniste compleet in paniek. "Ja, maar we hadden een stelletje verwacht en het bed is een tweepersoonsbed en en en..." En toen ze langzaam doorkreeg dat wij ook een stelletje waren, werd ze vuurrood enzo. Wel een heerlijk bed trouwens. .

In het Park Hotel was er niets bijzonders. Maar het waren het ook meneren bij de receptie, misschien dat dat iets uitmaakte. .

In het Carlton Ambassador hotel ging het zoals hierboven beschreven. De twee dames bij de balie raakte in lichte paniek, herstelden zich wel, maar op de sleutel en de rekening stond mijnheer en mevrouw. .
Enne..durf het bijna niet te vragen maarre..wie was de mevrouw?
pi_27358283
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Of was het nou cyaanwaterstof?
Dan kan ie maar beter even zonder je doen,..,
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:08:17 #94
92354 Nuvole
feeling good
pi_27358286
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:52 schreef Cybart het volgende:

[..]

het is niet direct je eigen schuld.
maar je had het wel kunnen voorkomen, je weet dat mensen er zo over denken....
en in hoeverre voel jij je er zelf al prettig bij om zoiets te doen...

en het punt van af, is helemaal niet zo ver van waar de maatschappij nu is.
Ik snap wat je bedoelt, maar met je uitgangspunt van 'voorkomen, want misschien zijn er mensen in de buurt die...' ben ik het principieel niet eens, want dan leg je jezelf teveel zinloze beperkingen op.
Ik wil ook niet zeggen dat ik nou zo vaak hand-in-hand loop of wil lopen, maar het moet wel kunnen!
Dat moet de basisgedachte zijn, zoals Vlarp ook al zei, dat iedereen zichzelf kan zijn.

Je moet eigenlijk ook niet generaliseren (al ontkom je daar in zo'n discussie eigenlijk nooit aan, of gaat het daar nou juist over?), want niet alle homo's, hetero's, advocaten, Friezen, wiskundeleraren, Marokkanen, tandartsen, motorrijders, Limburgers, fok!kers zijn hetzelfde.
Iedereen is anders en dat is goed.
Dat is misschien ook de boodschap van zo'n gaypride, maar die wordt (in de media? ) naar achtergrond gedrukt door fysieke voorstelling daarvan.

Ondertussen zal de discussie wel weer drie pagina's verder zijn, maar goed
Only the good die young.
pi_27358296
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:58 schreef xman het volgende:

[..]

Hij kent jou als "de jongen van het Mango-theezakje." .

Vraag maar aan Waxxer. .
pi_27358334
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:07 schreef xman het volgende:

[..]

Enne..durf het bijna niet te vragen maarre..wie was de mevrouw?
.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:11:22 #97
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358414
gay.nl:

***** "ik zou best iets met jou willen drinken"
ik: "ik ben saai"
***** "duidelijk!!..dat zegt genoeg dat je geen intresse hebt!!.."
ik: "ja, best diplomatiek gezegd van me he"

woensdag 25 mei 2005 @ 23:11:22 #98
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27358415
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Ze was niet bepaald erg snel van begrip dus.
quote:
*noteer* .
quote:
Ik snap niet waarom je als receptioniste op zo'n moment laat merken dat je een meneer en mevrouw verwacht. Als er bij mij een tweepersoonskamer zou worden gereserveerd en er komen twee heren opdagen dan zou ik zeker niet laten merken dat ik een hetero koppel verwachtte. Waarom? Het komt onprofessioneel over en het zorgt alleen maar voor een ongemakkelijke situatie.

En mochten de desbetreffende heren geen stel zijn dan komen ze zelf wel vragen of er iets aan de bedden gedaan kan worden of dat ze van kamer kunnen verwisselen. .

Just my 2 cents.
pi_27358427
Moet ik teruglezen? .
pi_27358455
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Hij kent jou als "de jongen van het Mango-theezakje." .

Vraag maar aan Waxxer. .
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:12:34 #101
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27358491
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Timmah het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik zou toch denken dat je ondertussen bijles genoeg hebt gehad. . .
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:12:46 #102
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27358503
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:11 schreef Cybart het volgende:
gay.nl:

Ik wou dat mensen bij mij zo duidelijk waren
pi_27358532
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ik zou toch denken dat je ondertussen bijles genoeg hebt gehad. . .
* proest *
pi_27358538
quote:
gay.nl:

LOL , erg diplomatiek ja. heeft gay.nl trouwens veel stalkers?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:13:34 #105
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358542
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Moet ik teruglezen? .
het is een hoop stof....

wel trouwens weer leuk om weer eens een ouderwetse discussie te hebben hiero...
iets wat niet gaat over, ik ga boodschappen doen, ik heb vandaag wel 3 glazen cola gehad en kijk ik kan mijn duim net iets verder dan een ander buigen gaat
pi_27358547
quote:
gay.nl:

Zo hoort het wel.. opzich jammer dat ze een poging wagen om je te verleiden tot iets vleeselijks.. maar zo gaat het wel heel vriendelijk
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:13:48 #107
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27358554
quote:
gay.nl:

Als dat drinken op zijn rekening is kan het best een dure grap voor hem worden.
pi_27358557
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Moet ik teruglezen? .
Als je een half uurtje de tijd hebt....
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:14:10 #109
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358578
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

nouja, het is eerder eerlijk zijn wat dan het punt is geloof ik...
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:14:33 #110
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27358591
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef xman het volgende:

[..]

Mango en Citroen sittin in a tree .
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:14:47 #111
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27358602
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Maar de mensen zijn bij jou te vaag of te direct?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:14:52 #112
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358607
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef Cazman het volgende:

[..]

af en toe wel ja....
meestal is het gewoon duwen op volgende en negeren maar
pi_27358637
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef Cazman het volgende:

[..]

Lijkt me niet.. je moet aanmelden via je mobiel, dus je bent nooit anoniem
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:15:27 #114
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27358639
H0I JuH BeNt lEkKe®!

dus?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:15:34 #115
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358649
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Zo hoort het wel.. opzich jammer dat ze een poging wagen om je te verleiden tot iets vleeselijks.. maar zo gaat het wel heel vriendelijk
ooit snappen ze het gewoon nog niet eens dat zijn de leuke gevallen
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:16:26 #116
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358697
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Als dat drinken op zijn rekening is kan het best een dure grap voor hem worden.
ghe ghe....
he'll be sorry

maar nee, sommige mensen laat ik nog liever links liggen dan dat ik er drank van krijg
pi_27358698
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:

[..]

af en toe wel ja....
meestal is het gewoon duwen op volgende en negeren maar
lijkt me een geweldige site
pi_27358709
quote:
gay.nl:

Driftwood?
pi_27358730
Ik wil nog geen comingout op m'n werk... .

*biertje haal*
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:17:08 #120
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27358739
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:16 schreef xman het volgende:

[..]

Driftwood?
Oh, dat was jij.
pi_27358745
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:16 schreef Cazman het volgende:

[..]

www.chatboy.nl
of
www.gaychat.nl

als je echt wilt lachen
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:17:37 #122
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358754
quote:

[..]

het is opzich wel leuk...
er zit een hoop prul tussen, maar je hebt ook wel leuke gesprekken
en het is af en toe een makkelijke vervanging/verlenging van msn....
(het houdt je msn schoon van losers)
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:17:43 #123
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27358759
quote:

[..]

Meldt je aan, het is echt iets voor jou.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:17:49 #124
71919 wonderer
pi_27358766
Overigens heb ik wel ervaring met aangestaard/uitgescholden/etc te worden op straat. Het kost me soms moeite om "mezelf" te zijn, in zoverre dat door mijn afwijkende lichaamsbouw en kledingstijl het vaak onduidelijk is tot welk geslacht ik behoor, en soms wil je gewoon even zorgeloos door de stad lopen, en dan doe ik maar niet mijn hoed op of mijn leren broek aan. Maar vaak probeer ik me toch over die angst heen te zetten, want ik ben toevallig wel ik en daar heeft verder niemand wat mee te maken.
pi_27358782
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:14 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Mango en Citroen sittin in a tree .
d r i n k i n g t h e e ?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:18:23 #126
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27358790
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:16 schreef xman het volgende:

[..]

Driftwood?
dit vind ik echt gewoon zwaar grote humor
pi_27358840
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef wonderer het volgende:
Overigens heb ik wel ervaring met aangestaard/uitgescholden/etc te worden op straat. Het kost me soms moeite om "mezelf" te zijn, in zoverre dat door mijn afwijkende lichaamsbouw en kledingstijl het vaak onduidelijk is tot welk geslacht ik behoor, en soms wil je gewoon even zorgeloos door de stad lopen, en dan doe ik maar niet mijn hoed op of mijn leren broek aan. Maar vaak probeer ik me toch over die angst heen te zetten, want ik ben toevallig wel ik en daar heeft verder niemand wat mee te maken.
Ehmm ja als we het daar toch over hebben..is het Maike?
pi_27358854
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef Vlarp het volgende:

[..]

www.chatboy.nl
of
www.gaychat.nl

als je echt wilt lachen
met die 2 heb ik al eens gelachen
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef Cybart het volgende:

[..]

het is opzich wel leuk...
er zit een hoop prul tussen, maar je hebt ook wel leuke gesprekken
en het is af en toe een makkelijke vervanging/verlenging van msn....
(het houdt je msn schoon van losers)
Da's wel fijn ja. Anders blijf je deleten op je msn lijst
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Meldt je aan, het is echt iets voor jou.
Heb er wel eens aan gedacht alleen nooit echt gedaan. Ik ben er te lam voor en ik heb het niet echt nodig
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:20:23 #129
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27358866
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:18 schreef xman het volgende:

[..]

d r i n k i n g t h e e ?
In een leuk klein huisje in het centrum van Z. .
pi_27358889
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:

[..]

dit vind ik echt gewoon zwaar grote humor
Niemand heeft me ooit verteld dat Cybart = Driftwood!
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:21:29 #131
71919 wonderer
pi_27358912
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef DennisMoore het volgende:

*biertje haal*
Ben je niet bang dat ze er op de een of andere manier achterkomen? Hoe doe je dat dan, hoe hou je het "geheim" op je werk en niet in je priveleven?

Mijn verhaalpersoon leeft in twee werelden en ik probeer uit te vissen hoe hij die gescheiden houdt, dus alle hulp is welkom
pi_27358914
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

In een leuk klein huisje in het centrum van Z. .
Z?! ...oh... wacht... die Z.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:22:34 #133
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27358965
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef DennisMoore het volgende:

*biertje haal*
Het 16 jarige knulletje weet het.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:22:38 #134
92354 Nuvole
feeling good
pi_27358970
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef wonderer het volgende:
Dat bedoelde ik dus ook zostraks, dat is de goede instelling. Je bent wie je bent en dat moeten anderen maar gewoon accepteren. Kunnen ze dat niet, dan hebben zij een probleem met hun beperkte visie en niet jij.
Only the good die young.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:23:09 #135
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27359011
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:21 schreef Timmah het volgende:

[..]

Z?! ...oh... wacht... die Z.
Ja die Z. Van W. niet die andere Z.

Ofzoiets. .
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:23:45 #136
71919 wonderer
pi_27359043
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef xman het volgende:

[..]

Ehmm ja als we het daar toch over hebben..is het Maike?
Mike werkt ook
pi_27359131
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:23 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ja die Z. Van W. niet die andere Z.

Ofzoiets. .
Welke Z... is er anders nog dan.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:25:13 #138
71919 wonderer
pi_27359152
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:22 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus ook zostraks, dat is de goede instelling. Je bent wie je bent en dat moeten anderen maar gewoon accepteren. Kunnen ze dat niet, dan hebben zij een probleem met hun beperkte visie en niet jij.
't heeft me wel een jaar of twintig gekost om zo ver te komen.
pi_27359196
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:23 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mike werkt ook
Oh ok aangenaam Mailke Mike!
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:25:42 #140
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27359197
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef xman het volgende:

[..]

Welke Z... is er anders nog dan.
De Z. waar Timmah vandaan komt .
pi_27359261
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Oh, dat was jij.
Voor de duidelijkheid...nee!
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:27:42 #142
71919 wonderer
pi_27359313
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:25 schreef xman het volgende:

[..]

Oh ok aangenaam Mailke Mike!
Pleased to make your acquiantance, xman.
pi_27359317
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:25 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

De Z. waar Timmah vandaan komt .
A. de Z.
pi_27359510
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Pleased to make your acquiantance, xman.
Ah ik zal je ook gewoon bij je fok! naam noemen hoor wanneer ik je ooit tegenkom.
Weet nog bij koningininnendag, zag ik Tech lopen. Dus ik heel hard roepen: "TECH!".
pi_27359543
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

Het 16 jarige knulletje weet het.
Hij's 17. En dat telt niet, want hij is een soort vakantiekracht.

Nee, ik vind op 't moment de dubbelzinnige geintjes, toespelingen en woordgrapjes met m'n collega's (v) veel te grappig eigenlijk. Ze proberen me nog steeds te imponeren met tieten enzo, werpen me kushandjes toe...

"Wil jij mijn doosje even vasthouden? Hij is zo groot, ik help hulp nodig."
"Als jij nou koffie haalt, hou ik van je."
"Ik heb zo'n stijve nek... wil jij even masseren?"

.
pi_27359565
LIVERPOOL!!!!!!!
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:33:21 #147
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27359624
Ik noem het topicvernichtering.
pi_27359682
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:21 schreef wonderer het volgende:

Ben je niet bang dat ze er op de een of andere manier achterkomen? Hoe doe je dat dan, hoe hou je het "geheim" op je werk en niet in je priveleven?
Ik werk nog maar 3 maandjes op die afdeling, dus moeilijk is het nog niet.
Zal er één dezer weken wel van komen, denk ik.
'k Wil er een grappig moment voor uitzoeken eigenlijk... .
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:36:00 #149
92354 Nuvole
feeling good
pi_27359729
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:25 schreef wonderer het volgende:

[..]

't heeft me wel een jaar of twintig gekost om zo ver te komen.
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik wil ook niet zeggen dat dat eenvoudig is of dat ik daar zo makkelijk in geslaagd ben, maar ik vind het wel de beste instelling.
Only the good die young.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:36:30 #150
71919 wonderer
pi_27359745
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:30 schreef xman het volgende:

[..]

Ah ik zal je ook gewoon bij je fok! naam noemen hoor wanneer ik je ooit tegenkom.
Weet nog bij koningininnendag, zag ik Tech lopen. Dus ik heel hard roepen: "TECH!".
Dat is me eerder gebeurd.

"Hee, ben jij wonderer?"

Duurde echt vijf seconden voor ik doorhad dat k dat inderdaad was
pi_27359765
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mijn verhaalpersoon leeft in twee werelden en ik probeer uit te vissen hoe hij die gescheiden houdt, dus alle hulp is welkom
Mij lukt het uitstekend. .

Vergelijk het maar met Koningin Beatrix, die brengt ook geen details over haar privé-leven naar buiten. En mijn vrouwelijke collega's zijn iets anders dan die van DM, maar wel heel nieuwsgierig. .
pi_27359772
quote:
Tegenover het Stadsschouwburg gelegen studio voor 1 persoon op de eerste verdieping in Hartje Centrum! de studio heeft een totaaloppervlakte van 30 m² met eigen keuken, douche en terras op het zuiden. De studio wordt opgeleverd met nieuw gelegd laminaat! Huurprijs ¤ 600.- per maand volledig inclusief!
.
pi_27359840
Is het soms normaal dat je in een homobar gevraag word voor een trio?
Nothing is what it seems
pi_27359862
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:39 schreef Ryan_R het volgende:
LOL ik had dat in een heterobar!
pi_27359885
quote:
Oh en het antwoord is..ja!
pi_27359931
quote:

Vast niet? .
pi_27359938
Of dat je dezelfde persoon 4 keer afwijst in nog geen uur. Moet ie wel wanhopig zijn zeg
Nothing is what it seems
pi_27359944
quote:
*jaloers is
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:41:46 #159
71919 wonderer
pi_27359951
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Vergelijk het maar met Koningin Beatrix, die brengt ook geen details over haar privé-leven naar buiten. En mijn vrouwelijke collega's zijn iets anders dan die van DM, maar wel heel nieuwsgierig. .
Maar als je samen met collega's uitgaat en niet naar meisjes kijkt, of als iemand je ziet lopen in de reguliersdwars of de plaatselijke variant... Er niet over praten is een ding, je leven leiden zonder dat iemand het merkt is een andere...
pi_27359955
quote:
Dat gebeurt mij nou nooit! Maar goed, ik lig niet zo goed in de markt, geloof ik (en ik kom eigenlijk nooit in homobars)
pi_27359963
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:

Geforceerd.

Uit angst of schaamte.
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:43:04 #162
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27359992
quote:
Laat me raden? Ze waren lelijk en/of oud?
pi_27360014
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:41 schreef wonderer het volgende:

Maar als je samen met collega's uitgaat en niet naar meisjes kijkt, of als iemand je ziet lopen in de reguliersdwars of de plaatselijke variant... Er niet over praten is een ding, je leven leiden zonder dat iemand het merkt is een andere...
Precies. Het is toch normaal dat je van collega's globaal weet hoe de thuis-situatie is, of ze een relatie hebben, of ze 't weekend nog genueckt hebben, etc etc.
pi_27360036
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Laat me raden? Ze waren lelijk en/of oud?
Nou nee, ze waren van mijn leeftijd en voor de verandering allebei wel knap, maar dan nog. Ik had echt zoiets van: Ken ik jullie?
Nothing is what it seems
pi_27360051
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:41 schreef Ryan_R het volgende:
Of dat je dezelfde persoon 4 keer afwijst in nog geen uur. Moet ie wel wanhopig zijn zeg
Ik had laatst dat ik met iemand aan het praten was in de Soho en 2 gozers achter mij zaten aan m'n kont te voelen en tegen mijn pik te wrijven. Ik was echt zo van..ok laat maar!
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:44:50 #166
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27360062
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:44 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Nou nee, ze waren van mijn leeftijd en voor de verandering allebei wel knap, maar dan nog. Ik had echt zoiets van: Ken ik jullie?

Je bent mijn held.
pi_27360089
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:44 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Ja precies!
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:47:58 #168
71919 wonderer
pi_27360161
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Precies. Het is toch normaal dat je van collega's globaal weet hoe de thuis-situatie is, of ze een relatie hebben, of ze 't weekend nog genueckt hebben, etc etc.
Arthur is ook nog politieman (in opleiding, anfhankelijk van welk verhaal je leest ) dus een machowereld. Ik ga het gewoon proberen en als ik het niet meer weet, vraag ik het wel.

Wat is trouwens het beste standje om ontmaagd te worden (minste pijn etc)?
pi_27360196
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Je bent mijn held.
Die opmerking vonden ze wel grappig, meestal lopen ze dan kwaad nichterig en beledigd weg
Nothing is what it seems
pi_27360203
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:47 schreef wonderer het volgende:

[..]

Arthur is ook nog politieman (in opleiding, anfhankelijk van welk verhaal je leest ) dus een machowereld. Ik ga het gewoon proberen en als ik het niet meer weet, vraag ik het wel.

Wat is trouwens het beste standje om ontmaagd te worden (minste pijn etc)?
Is anaal ontvangen te leren
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:49:55 #171
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27360234
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:48 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Die opmerking vonden ze wel grappig, meestal lopen ze dan kwaad nichterig en beledigd weg
Nee maar goed, er zijn dus echt mensen die daarvoor uit gaan.
pi_27360465
Slaap lekker
Huh!?
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:59:08 #173
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27360552
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef Vlarp het volgende:
Slaap lekker
Ik was het eigenlijk niet van plan, maar toch bedankt.
pi_27360626
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef Vlarp het volgende:
Slaap lekker
Goed idee! Ik ga ook pitten. :w
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:03:43 #175
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_27360677
Ik ga patat bakken of zo.
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:07:14 #176
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27360768
Ik ga CSI kijken
pi_27360776
mijn kamer klinkt al hol
pi_27360794
Ow, slaap lekker slapers!
pi_27360809
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Geforceerd.

Uit angst of schaamte.
Nope. .
pi_27360820
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Nope. .
Dat noemen ze acteertalent
pi_27360834
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
mijn kamer klinkt al hol
Haaalllooooo Coooolaaaaa!
pi_27360886
*tandjes aan het poetsen is*
pi_27360911
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef xman het volgende:

[..]

Haaalllooooo Coooolaaaaa!
Hallooooooo Maaaandag kooooomen ze mijn kaaaaamer controleeeeer'n of ik nog wat beeeeter moet maaaaken of opknapp'n!
pi_27360934
*Een beetje van Weemz' lievelingslekkernij eet*
pi_27360953
Slaaaaap lekker Xman!

Is dat niet eng in de groooooote stad?!
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:13:11 #186
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27360961
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
*Een beetje van Weemz' lievelingslekkernij eet*
!
pi_27361012
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:13 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

!
Tijgernootjes

*schromp*schromp*schromp*
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:18:10 #188
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27361079
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:15 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Tijgernootjes

Waxje! Je hebt eten!

En dit keer iets anders dan Cup-a-Soup! .
pi_27361087
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Slaaaaap lekker Xman!

Is dat niet eng in de groooooote stad?!
Nou valt toch wel mee!
quote:
inwonersaantal:
Zwolle 109.955
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:21:06 #190
92354 Nuvole
feeling good
pi_27361172
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:15 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Tijgernootjes

Bij het licht van een klein lampje, op de grond zittend, tegen een verhuisdoos aan met z'n hand in die Duyviszak.
Je hoort het gekraak van die nootjes bijna, echoënd in die lege kamer.
Only the good die young.
pi_27361191
*Echt slapen is*
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:21:57 #192
16874 creno
born this way
pi_27361194
ik geloof dat ik een hele discussie heb gemist
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_27361214
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:18 schreef xman het volgende:

[..]

Nou valt toch wel mee!
[..]
Ja maaaaaar in Amstuhdam dat je daaaar ligt enzoooo en dat je wil slaaaaapen maaaaaar dat je dan steeeeeeds moet oplett'n of je fiets niet gestoooooolen wodt
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:23:11 #194
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27361231
Trusten poekie! .
pi_27361276
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Bij het licht van een klein lampje, op de grond zittend, tegen een verhuisdoos aan met z'n hand in die Duyviszak.
Je hoort het gekraak van die nootjes bijna, echoënd in die lege kamer.

Nou op zich heeft het nog wel sfeer ook, ik moet nog echt heel veel doen qua schoonmaken, weggooien etcétérá, etcétérá.... Maar het ziet er al behoorlijk verhuizerig uit!
pi_27361299
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef xman het volgende:
*Echt slapen is*
Welterusten!!
pi_27361456
Alphaville - Big in Japan
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:34:40 #198
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27361531
Rob Thomas - Lonely No More .
pi_27361608
Rob Thoman? Is dat het neefje van Rini Valentijn?
pi_27361696
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
Rob Thoman? Is dat het neefje van Rini Valentijn?
Volgens mij was dat de zanger van Matchbox 20, maar gaaf nummer
Nothing is what it seems
pi_27361753
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

JIJ bent zijn neefje he???
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:45:10 #203
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27361765
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

.
pi_27361813
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
Alphaville - Big in Japan
Alphaville - Sounds Like A Melody

Nog mogguh iedereen .. zow ben ik toch ff lekker vroeg
pi_27361930
Nou, dezuh Zwolsuh gestoorduh rolmops gaat slapen!

Welterusten!
pi_27361937
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:54 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dezuh Zwolsuh gestoorduh rolmops gaat slapen!

Welterusten!
Nu al? Nou jah Truste
pi_27361954
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:54 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Nu al? Nou jah Truste
Ja joh ik ben hartstikke druk deze week

Nou, één plaatje dan als afscheid:

donderdag 26 mei 2005 @ 01:01:55 #208
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362045
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:

[..]

[afbeelding]

Waxx!

Geen enge ouwe venten jah!

Tegengif:

Only the good die young.
pi_27362047
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:

[..]

[afbeelding]
Gelukkig kan ik met Firefox plaatjes blokkeren. .
pi_27362058
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Waxx!

Tegengif:

[afbeelding]
*tegengif inneem*

Meer serum! Snel!
pi_27362068
!

Nou, helaas is er geen tegengif om mijn slaap tegen te gaan...

Goede nacht gewenst vanuit Zwolle! *galm*
pi_27362075
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Waxx!

Tegengif:

[afbeelding]
De middelste is
Nothing is what it seems
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:05:36 #213
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362091
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik met Firefox plaatjes blokkeren. .
Ja, bijna vergeten, ideaal hiervoor.

Meer serum:

Only the good die young.
pi_27362110
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:04 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

De middelste is
Hehe.. vond ik ook. Juli is 1 van de topmaanden
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:07:37 #215
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362126
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:04 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

De middelste is
Z'n neus lijkt wat klein of staat te ver van z'n mond af.
Ik ga voor kontje... euh, Meneer Rechts.
Stoer haar hebben ze ook.
Only the good die young.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:09:27 #216
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27362155
Franse Rugbymeneren?

Hai .
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:11:43 #217
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362192
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
Franse Rugbymeneren?

Hai .
Kijk, daar komt ie z'n hokkie wel voor uit.
Heb je ook nog een meneer toe te voegen? Mag altijd.
Only the good die young.
pi_27362231
mag twee meneren ook
Nothing is what it seems
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:16:26 #219
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27362254

Met dank aan Wiz.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:16:52 #220
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362259

"Dit is mijn rugbybal en denk maar niet dat ik die zomaar laat afpakken."

Twee meneren zijn ook .
Wiz ook bedankt idd, ik gebruikte ook die van het damesruktopic.
Only the good die young.
pi_27362263
Mijn favoriet. Kheb a thing voor blond
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:26:02 #222
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362364
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:17 schreef wizarddragon het volgende:
Mijn favoriet. Kheb a thing voor blond
[afbeelding]
Z'n ogen lijken een beetje op die van Joauquin Phoenix, maar ook op die van Jonny Lee Miller.

En kijk wat ik nog tegenkwam:

Jonny & Jude!

[ Bericht 6% gewijzigd door Nuvole op 26-05-2005 10:20:58 ]
Only the good die young.
pi_27362408
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:26 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Z'n ogen lijken een beetje op die van Joauquin Phoenix, maar ook op die van Johnny Lee Miller.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Johnny & Jude!
Joaquin Phoenix

Exje van Angelina Jolie is ook wel cute
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:33:38 #224
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27362445
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:26 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Z'n ogen lijken een beetje op die van Joauquin Phoenix, maar ook op die van Johnny Lee Miller.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Johnny & Jude!
Die laatste foto doet het dus niet maar ik weet welke je bedoelt. .
Staat ook in het Jude Law topic in B&H
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:34:04 #225
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362451
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:29 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Joaquin Phoenix

Exje van Angelina Jolie is ook wel cute
Angelina Jolie en Jonny Lee Miller?
Dat verklaart dan ook deze foto weer.

Ik kende 'm van die echte ninetiesfilm Hackers.
Ow, hee, ik zie nu op imdb dat Angelina Jolie er ook in speelde. Daar kende hij haar dus ook weer van.
Hmm, ik let dus toch meer op de jongens dan de meiden.
Only the good die young.
pi_27362500
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:34 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Angelina Jolie en Johnny Lee Miller?
Dat verklaart dan ook deze foto weer.

[afbeelding]

Ik kende 'm van die echte ninetiesfilm Hackers.
Ow, hee, ik zie nu op imdb dat Angelina Jolie er ook in speelde. Daar kende hij haar dus ook weer van.
Hmm, ik let dus toch meer op de jongens dan de meiden.
Ik ook . Angelina vond ik pas leuk toen ze in Tomb Raider speelde .
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:38:42 #227
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362507
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:33 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Die laatste foto doet het dus niet maar ik weet welke je bedoelt. .
Staat ook in het Jude Law topic in B&H
Hij zou het nu zometeen moeten gaan doen, eerst remote link gezeur en dan trage picserver.

Ik zie nu ook dat het Jonny i.p.v. Johnny is.
Sorry Jonny!

Angie en Jonny in Hackers als goedmakertje dan:

Only the good die young.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:40:04 #228
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27362523
Jonny zag er van de week toch ietsje minder smakelijk uit.

donderdag 26 mei 2005 @ 01:42:19 #229
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362540
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:40 schreef beaverhausen het volgende:

[afbeelding]

Hou die info dan gewoon voor jezelf in het vervolg.

Had ik net die Rini Boltini van m'n netvlies weten te schrapen, kom jij met een kluizenaar Jonny aanzetten.
Het lijkt wel een Jeroen Pauw-carnavalspak.

M'n Jonny, wat doe je?!
Only the good die young.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:42:57 #230
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27362545
Oh...Mijn...God.......
CSI was zooo creepy maar wel echt Tarantino
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:42:58 #231
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27362546
pi_27362550
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:40 schreef beaverhausen het volgende:

[afbeelding]
Ziet er niet uit man. Net zoals Bruce Willis met baard.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:43:59 #233
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27362557
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:42 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Hou die info dan gewoon voor jezelf in het vervolg.

Had ik net die Rini Boltini van m'n netvlies weten te schrapen, kom jij met een kluizenaar Jonny aanzetten.

M'n Jonny, wat doe je?!
Doe maar naar boven scrollen en naar de Franse Rugbymeneren kijken .

.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:45:46 #234
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362571
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:42 schreef beaverhausen het volgende:
Angelina roeleert trouwens .

http://www.photojoa.com/pds/member/adio013/angie0519-1.jpg
Een baard, een Mercedes, dat is toch allemaal nergens goed voor?

*zucht*
Only the good die young.
pi_27362577
In hackers speelde overigens nog een ander lief snoepje, namelijk Jesse Bradford (Bring it On & jongere versie van Fatal Attraction -> Swingfan).

Nu is ie wat gegroeid.

donderdag 26 mei 2005 @ 01:47:37 #236
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362587
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Doe maar naar boven scrollen en naar de Franse Rugbymeneren kijken .

.
Ik fok met 25postspagina's, dus dan heb ik alleen de Hackers-foto nog.
Vroeger was alles beter.
Only the good die young.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:48:38 #237
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27362596
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
In hackers speelde overigens nog een ander lief snoepje, namelijk Jesse Bradford (Bring it On & jongere versie van Fatal Attraction -> Swingfan).

Nu is ie wat gegroeid.
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG Dat zat i/d meest nutteloze kud kinderfilm ever: Clockstoppers:
Leuk gegeven maar ZOOO slecht uitgewerkt: typisch Nickelodeon
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:51:09 #238
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362620
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:46 schreef wizarddragon het volgende:

Nu is ie wat gegroeid.
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad ja!

Hij was dat ventje dat z'n floppy's moest verstoppen voor ie werd opgepakt, toch?
En ik ken 'm ook van Speedway Junky.
Zelfs een gay-minded film.
Only the good die young.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:51:58 #239
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27362631
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:51 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Inderdaad ja!

Hij was dat ventje dat z'n floppy's moest verstoppen voor ie werd opgepakt, toch?
En ik ken 'm ook van Speedway Junkie.
Die zat bij de sQueeze toch?
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:52:56 #240
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27362643
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Ziet er niet uit man. Net zoals Bruce Willis met baard.
Zal wel voor het toneelstuk zijn waar ie in speelt.
Angelina was in Londen komen kijken vandaar die foto. .
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:53:33 #241
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362651
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Die zat bij de sQueeze toch?
De DVD zat gratis bij de sQueeze ?
Ik heb die film een andere keer gezien.
Only the good die young.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:54:10 #242
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27362656
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:53 schreef Nuvole het volgende:

[..]

De DVD zat gratis bij de sQueeze ?
Ik heb die film een andere keer gezien.
Yup
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:54:35 #243
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27362662
God wat heb die Horatio toch een geile stem
pi_27362678
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:51 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Inderdaad ja!

En ik ken 'm ook van Speedway Junky.
Yup dat was hem.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:57:35 #245
92354 Nuvole
feeling good
pi_27362690
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:55 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Yup dat was hem.
Mooi.
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Only the good die young.
pi_27362697
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:57 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Mooi.
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Truste
  donderdag 26 mei 2005 @ 02:03:23 #247
16874 creno
born this way
pi_27362750
weltrusten allemaal !
tot morgen
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
  donderdag 26 mei 2005 @ 02:06:20 #248
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27362772
Weltrusten heaumeaux .
  donderdag 26 mei 2005 @ 03:39:06 #249
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27363268
Iemand hier?
  donderdag 26 mei 2005 @ 04:14:59 #250
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27363368
Mijn favo heeft gewonnen
  donderdag 26 mei 2005 @ 05:19:41 #251
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27363428
ppfffff eindelijk die eeuwe oude disscussie gesloten tussen prototype homo zijn of "gewone"
Loop toch niet zo te ijlen....... net als iedereen uit de grote steden denken dat als je in een dorp woont gelijk boer bent en op een boerderij woont!!
Je bent mens geen relnicht of "gewone" homo
Je bent gewoon een persoon en net als ieder ander mens uniek......
hetero mannen heb je in macho en in metrosexuele man en "normale"die gaan toch ook niet tegen elkaar zeggen jij mag niet naar de sportschool want dan geef je een verkeerd beeld aan ons mannen en verpest je het voor mij als niet gespierd mannetje......pffff

Be yourself!! probeer eerst eens naar jezelf te kijken en wijs dan een vinger naar een ander....

[ Bericht 2% gewijzigd door keizerpinguin op 26-05-2005 05:30:57 ]
Born this way
  donderdag 26 mei 2005 @ 05:26:00 #252
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27363431

Vannacht deze film gekeken erg grappig beetje slap verhaal maar best leuk met die cheerleaders

maar "bring it on" blijft toch mijn favo!!!

zo ik ga maar weer een beetje werken tot vanavond!
Born this way
  donderdag 26 mei 2005 @ 06:06:02 #253
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_27363463
Goedemorgen allemaal!
pi_27363525
mogguh ik ga slapen
dag
pi_27363633
mogguh

Ik ga zo werken
Huh!?
pi_27363759
Okay. Ik dan ook maar werken. .
  donderdag 26 mei 2005 @ 08:38:11 #258
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27364160
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 06:58 schreef petre86 het volgende:
mogguh ik ga slapen
ik ga ook slapen..... welterusten allemaal!!

en voor de gene die gaan werken werk ze!!

de gene die vrij zijn!! OM MY GOD!!! geniet van het heerlijke weer!
Born this way
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:14:04 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27364730
Sjit tis al weer bijna vol!
TVP!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:22:27 #260
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27364928
mogguh gisternacht na een lange veldslag heb ik eindelijk de mug verslagen

wel in mijn aanvallen een klok en een schilderij van de muur geramd met mijn sociologieboek
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:23:28 #261
16874 creno
born this way
pi_27364958
goedemorgen !

keizerpinguin komt thuis van zijn werk, en creno mag weer beginnnen met werken.
Het is bijna weekend.... ik heb zin in vrijdag, ik heb zin in zaterdag en ik heb zin in zondag.

[ Bericht 15% gewijzigd door creno op 26-05-2005 09:37:07 ]
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:26:56 #262
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27365032
Goooeiemorgen
pi_27365417
moggûh allemaal
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:45:44 #264
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27365475
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 09:23 schreef creno het volgende:
goedemorgen !

keizerpinguin komt thuis van zijn werk, en creno mag weer beginnnen met werken.
Het is bijna weekend.... ik heb zin in vrijdag, ik heb zin in zaterdag en ik heb zin in zondag.
ik heb geen zin in vrijdag, nog minder in zaterdag en al helemaal niet in zondag
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:47:48 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27365524
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 09:45 schreef Blubberzwijn het volgende:

[..]

ik heb geen zin in vrijdag, nog minder in zaterdag en al helemaal niet in zondag
Ik kan in een beertje veranderen
L'Amour menaçant:
pi_27365578
ik heb zin in vrijdag, want vanaf die dag ben ik 13 dagen vrij
  donderdag 26 mei 2005 @ 10:17:08 #267
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27366377
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

omg dat is lief

op lvl 30 kan je travel form kan je hard lopen

vanavond kom ik wel even koekeloeren.. met warrior ofzo, heb tot nu toe alleen nog maar met casters gespeeld (priest, mage en warlock)
  donderdag 26 mei 2005 @ 10:22:15 #268
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_27366541
Goeiemorgen...wat een Goeiste weer zeg....beetje balen dat ik binnen zit...maar fietsen was wel erg fijn zo.

cp: Nina Simone - Sinnerman (Felix da housecat mix)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 26 mei 2005 @ 10:23:37 #269
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_27366591
quote:

[..]

Ik heb nu een beertje als huisdiertje.

m'n druid kan overigens ook al in een zeehondje veranderen.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 26 mei 2005 @ 10:27:56 #270
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27366719
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef Semisane het volgende:

[..]

dat ziet er verschrikkelijk uit als iemand dat doet ik kan unending breath op anderen en mezelf doen kan je 10 minuten onder water adem halen
  donderdag 26 mei 2005 @ 10:40:16 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27367103
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja da's mijn volgende go go power rangers morphing stap volgens mij
L'Amour menaçant:
pi_27367387
Jaja ze is #1 in America...haar 16e #1

pi_27367464
Most #1 singles
1. THE BEATLES 20
2. ELVIS PRESLEY 18
3. MARIAH CAREY 16
4. MICHAEL JACKSON 13
5. THE SURPREME 12
6. MADONNA 12
7. WHITNEY HOUSTON 11
8. JANET JACKSON 10
9. STEVIE WONDER 10
10. GEORGE MICHAEL/WHAM 10

MOST WEEK AT #1
1. EVLIS PRESLEY 80
2. MARIAH CAREY 62
3. THE BEATLES 59
4. BOYZ TO MEN 50
5. MICHAEL JACKSON 37
6. ELTON JOHN 34
7. WHITNEY HOUSTON 31
8. MADONNA 30
9. PAUL/WINGS 30
10. JANET JACKSON 29

MARIAH CAREY IS ALSO #6 ON BILLBOARD TOP ARTIST 1955- PRESENT CHART
1. ELVIS PRESLEY
2. THE BEATLES
3. ELTON JOHN
4. MADONNA
5. STEVIE WONDER
6. MARIAH CAREY
7. MICHAEL JACKSON
8. JANET JACKSON
9. THE ROLLING STONES
10. PAUL MCCARTNEY/ WING
11. ARETHA FRANKLING
12. PAT BOONE
13. THE SURPEME
14. MARVIN GAYE
15. WHITNEY HOUSTON
pi_27368172
quote:

Snel! Doe! DOE! SNEL!
Waarom ken ik jou niet ergens van?
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:15:27 #275
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_27368328
not amused... ik sta van 12 tot half 9 vandaag in de keuken
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:23:25 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27368543
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:10 schreef Parleur het volgende:

[..]

Snel! Doe! DOE! SNEL!
Grom.
L'Amour menaçant:
pi_27368583
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Grom.
Ben je ook aan het WOW-en?
pi_27368651
Goeiemorrege! Was al wakker hoor Die kamer van mij moet af

Ben benieuwd of ik het allemaal op tijd af krijg
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:29:11 #279
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_27368715
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 10:27 schreef Blubberzwijn het volgende:

[..]

dat ziet er verschrikkelijk uit als iemand dat doet ik kan unending breath op anderen en mezelf doen kan je 10 minuten onder water adem halen
Het ziet er wellicht neit uit, maar handig is het wel.....want dat unending breath duurt maar, zoals jij al zei, 10 minuten....mijn Druid ligt nu al dagen onderwater.

Maar goed...de Druid char van me staat een beetje stil....vind die hunter leuker....beetje beestjes charmen enzow....erg schattig.....Zag gisteren een gast met een Gorilla als Pet rondlopen....die wil ik ook!
pi_27368797
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef Semisane het volgende:

[..]

Het ziet er wellicht neit uit, maar handig is het wel.....want dat unending breath duurt maar, zoals jij al zei, 10 minuten....mijn Druid ligt nu al dagen onderwater.

Maar goed...de Druid char van me staat een beetje stil....vind die hunter leuker....beetje beestjes charmen enzow....erg schattig.....Zag gisteren een gast met een Gorilla als Pet rondlopen....die wil ik ook!
Mag je gewoon op je werk wow-en?
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:32:01 #281
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_27368807
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 10:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja da's mijn volgende go go power rangers morphing stap volgens mij
Kan je nu al vertellen dat het een kut-quest is.....niet dat het heeel moeilijk is...maar je moet op een gegeven moment zo'n terig end lopen...omdat je dus nog geen flight-paths heb in de gebieden waar je naar toe moet.....beetje irri....maar goed...wel te doen hoor.

Verder heb je niet zoveel aan die zeehond...want je kan dan wel oneindig onder water zitten...en zwemmen doe je ook snel, maar echt sterk is ie nie.....dus echt onderwater monsters er mee slachten gaat ook weer niet zo lekker.
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:33:23 #282
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_27368855
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:31 schreef xman het volgende:

[..]

Mag je gewoon op je werk wow-en?
wow-en doe ik thuis uiteraard.... Silly you

Zit ook niet nu te wow-en hoor......Wel vanmorgen, want ik moest ff snel het 1 en ander verkopen en een questje afmaken...
pi_27368974
Wow, wat een dág!
pi_27369242
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Semisane het volgende:

[..]

wow-en doe ik thuis uiteraard.... Silly you

Zit ook niet nu te wow-en hoor......Wel vanmorgen, want ik moest ff snel het 1 en ander verkopen en een questje afmaken...
LOL dacht al..anders kwam ik wel bij je werken.
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:48:28 #285
92354 Nuvole
feeling good
pi_27369404
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:36 schreef Waxxer het volgende:
Wow, wat een dág!

Je hebt zeker je eigen World Of Watmoetiknogeenhoopdoenomdezekamerinredelijkestaatachtertelatenzodatikdaargeengezeurmeekrijg.

Schiet het op? Wanneer moet je eruit en kun je dan meteen in je n13uw3 4pp4rt3m3ntje?
Only the good die young.
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:58:41 #286
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27369738
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef Semisane het volgende:

[..]

't is een instant cast kan je steeds opnieuw casten en dus ook oneindig onder water blijven

ik zag ook iemand met een krododil als pet.. en die heette Schnappi
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:18:38 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27370354
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef xman het volgende:

[..]

Ben je ook aan het WOW-en?
Vanavond weer
L'Amour menaçant:
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:20:28 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27370405
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:58 schreef Blubberzwijn het volgende:

[..]

't is een instant cast kan je steeds opnieuw casten en dus ook oneindig onder water blijven

ik zag ook iemand met een krododil als pet.. en die heette Schnappi
Ik wil ook Hunter zijn!!!
Maar ik las ergens dat die Hunter nog niet echt optimaal werkt in WoW.
L'Amour menaçant:
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:29:11 #289
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27370632
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik wil ook Hunter zijn!!!
Maar ik las ergens dat die Hunter nog niet echt optimaal werkt in WoW.
wel hoor.. vooral in pvp zijn ze kanker irritant met hun pauper concusion shot waardoor je een half uur amper kan lopen..
pi_27370704
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:48 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Je hebt zeker je eigen World Of Watmoetiknogeenhoopdoenomdezekamerinredelijkestaatachtertelatenzodatikdaargeengezeurmeekrijg.

Schiet het op? Wanneer moet je eruit en kun je dan meteen in je n13uw3 4pp4rt3m3ntje?
Ja je hebt helemaal gelijk! Volgende week krijg ik de sleutels, als het goed is.... Maandag de inspeceur hier, en an moet mijn kamer dus schoon zijn, en aangezien ik veel moet opknappen idd maak ik het alvast zo goed mogelijk in orde....

Je kent me al helemaal!
pi_27370821
Er is een stroomstoring op de hogeschool! Iedereen staat buiten, en de stoplichten doen het niet op de ring.... Ben benieuwd hoe dat afloopt, en nu gaan mijn afspraken weer niet door...
pi_27370851
Gavin Degraw - I Don't Wanna Be
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:38:35 #293
16874 creno
born this way
pi_27370875
go waxxer, nog 8 posts en hij is vol !!!
pi_27370901
Nah, ik had gewoon ff wat meer te vertellen Nu ben ik inhoudsloos tot en met

.........of aast er weer iemand op een Engelstalige TT?
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:40:52 #295
16874 creno
born this way
pi_27370926
ik heb maar even pauze dus ik denk niet dat ik een nieuwe kan maken, geen tijd voor....

echt vies weer hier, van die vuile motregen
pi_27370935
ok ok ok
pi_27370945
Ik ben het, aandachtsgeile Waxxer!
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:41:45 #298
16874 creno
born this way
pi_27370950
een italiaanse TT is die wel eens voorgekomen ?
pi_27370959
Zo van, zie mij stoer zijn, de hele tijd MIJN naam in andermans AT
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:42:08 #300
16874 creno
born this way
pi_27370960
nu moet ik stil zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')