Hij lijkt net op dat wijf van Miller...beetje janken en zielig kijken naar de scheids.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef pum het volgende:
Wat een gelul over Ginobili... alle nba-spelers floppen d'rop los tegenwoordig. Hij krijgt zoveel fouten mee, omdat het zo'n onorthodoxe speler is.
Rasheed wat doe je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:38 schreef BitetheBullet het volgende:
Jammer genoeg levert dat soort gedrag je bij basketbal meteen een double technical op![]()
Of een D. Je moet het slim doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:38 schreef BitetheBullet het volgende:
Jammer genoeg levert dat soort gedrag je bij basketbal meteen een double technical op![]()
Een hele nette must win.quote:
4 blocks ... in 16 minuten ... da's niet slecht.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef J-Will het volgende:
Zo 4 blocksGa de game wel effe downloaden, en lekker kijken
Met een center en een bank van meer als 2 man.quote:Op donderdag 2 juni 2005 05:47 schreef popolon het volgende:
Dat zat er aan te komen: Spurs naar the Finals, terecht, 't is het slimste team in de NBA.![]()
In Q4 14 punten voor, Suns komen terug tot 3 maar 't was net niet genoeg. 101-95.
Maar wat een wedstrijd, Stoudamire weer super (42 pts, 16 reb), dunkt een paar keer over een paar lui heen
Suns komen volgend jaar gewoon weer terug.
Vergeet de blessure van Johnson niet, die hebben ze gemist in de eerste paar games.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:26 schreef D3nn15 het volgende:
Jammer dat Steve Nash niet weer 30 en 10+ assist kon averagen, anders hadden ze wel een betere kans gehad ... Toch lollig met 7 spelers zo ver komen, belachelijk eigenlijk ...
Dullquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:10 schreef Robertje het volgende:
Jezussssssssssssss....straks krijgen we de Finals met Detroit en de Spurs.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:10 schreef Robertje het volgende:
Jezussssssssssssss....straks krijgen we de Finals met Detroit en de Spurs.![]()
Neen, dan the Suns als je attractief bedoelt. De series Suns - Mavs waren tot nu toe het allermooist en was smullen voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 04:59 schreef WaStEd het volgende:
Vind jij the Heat niet attractiever om naar te kijken dan.. los gezien van Shaq
Daar heb ik nu al genoeg over gezien op tv hier, niet de schuld van het team.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 05:06 schreef WaStEd het volgende:
En trouwens ik kan het niet helpen.. vorig jaar was ik blij voor de Pistons... nu heb ik er een hekel aan, komt door dat incidentje waar Indiana het grootste slachtoffer van moest worden
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 05:22 schreef WaStEd het volgende:
Ik woon in Amsterdam Centrum en heb ook een basketbalveldje tegenover me huis.. af en toe wel leuk.. komen er een paar negers en een brady bunch.. het is net de film... die gozers lopen te dunken in een 23 bulls of 32 lakers shirtje en die brady bunch loopt 3 punters te schieten
Mooi gebaar van Shaq.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:48 schreef Calorimeter het volgende:
http://sports.espn.go.com/nba/playoffs2005/news/story?id=2074799
Hmmm...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Mooi gebaar van Shaq.
Zijn relatie met Mourning is ook leuk om te zien. High fives, omhelsingen. O'Neal had een hekel aan Zo maar zoals het hoort bij topsporters zijn ze gaan begrijpen dat ze elkaar kunnen helpen.
Hoop dat de blessure van Flash meevalt!
Nou, het was toen eerder van "als blikken konden doden"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:13 schreef J-Will het volgende:
Inderaad, ik heb Kobe en Shaq ook zien knuffelen![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:12 schreef J-Will het volgende:
Ik hoop echt op een game 7. Dan ga ik 's nachts gewoon op nba.com zitten f5en
Nee man, opzouten met de Pistons.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:12 schreef J-Will het volgende:
Ik hoop echt op een game 7. Dan ga ik 's nachts gewoon op nba.com zitten f5en
Het zit diep he?quote:
Ik weet een leuke dvd voor hem van de NBA street serie.quote:
Misschien omdat de NETS niet in staat waren om iets anders te spelen dan hun run & fun basketball? Dan krijg je dat de tegenstander veel beter is en dus nauwelijks spanning in de wedstrijden zit.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Spurs tegen de Nets van 2 jaar geleden... dramatisch was dat... Lage kijkcijfers, saai basketbal en bijna niemand die zich het nog herinnerd...
Gimme back the Lakers please...
Behoorlijk ja, dit is het kampioensteam, jammer dat 't er niet altijd uitkomt.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:41 schreef WaStEd het volgende:
Pistons heersen
Wat een nep-acteur, laat dat aan Rasheed overquote:Op zondag 5 juni 2005 04:13 schreef WaStEd het volgende:
Ik begin nog medelijden te krijgen met Shaq...
Logischerwijs is dat zo, want Kobe is wel vaak degene geweest die in de 4th quarter zijn ploeg er doorheen sleepte. Shaq was belangrijk voor Kobe omdat hij de defense naar zich toe trok waardoor Kobe meer bewegingsvrijheid had. Shaq had Kobe nodig om in de clutch de punten te scoren, schoten te creeeren etc als hij al in foutenlast zat.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:02 schreef Robert_nl het volgende:
Dit is toch enigsinds grappig, want zou dit betekenen dat Shaq, Kobe ook hard nodig had bij het winnen van zijn ringen???
Het was natuurlijk een beetje sarcastisch bedoeld. Shaq heeft gewoon altijd een grote smoel en heeft geluk dat hij in Wade een nieuwe superster aan zijn zijde heeft, niet dat het een uitzondelijk speciale speler blijft. Maar nu is het ook een keer leuk te zien, hoe hij het alleen moeilijk heeft op het court, als wade er niet bij is.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Logischerwijs is dat zo, want Kobe is wel vaak degene geweest die in de 4th quarter zijn ploeg er doorheen sleepte. Shaq was belangrijk voor Kobe omdat hij de defense naar zich toe trok waardoor Kobe meer bewegingsvrijheid had. Shaq had Kobe nodig om in de clutch de punten te scoren, schoten te creeeren etc als hij al in foutenlast zat.
Als Detroit niet van Miami kan winnen, als Miami drie geblesseerde starters heeft (Damon Jones, Shaq en Wade) zou het toch wel heel vreemd zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:03 schreef Robert_nl het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een beetje sarcastisch bedoeld. Shaq heeft gewoon altijd een grote smoel en heeft geluk dat hij in Wade een nieuwe superster aan zijn zijde heeft, niet dat het een uitzondelijk speciale speler blijft. Maar nu is het ook een keer leuk te zien, hoe hij het alleen moeilijk heeft op het court, als wade er niet bij is.
Want wat voorn ballhugger en arrogant figuur het ook blijft....Kobe was toch nodig
nee dan zit dit topic toch al dicht.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:44 schreef Robertje het volgende:
Als Detroit wint ga ik dit topic niet meer bezoeken![]()
Ik doe mee, alleen heb ik geen tv maar ESPN.com en NBA.com voldoen ook wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:28 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Is dat een belofte?
Ik heb morgenochtend alvast vrij gepland
Die is leuk ja, maar wat te denken van de Finals van 97 of 98..quote:Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef BitetheBullet het volgende:
zonder twijfel leveren de Finals van 1980 het mooiste moment:
Magic Johnson die als PG center gaat spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |