Thnx. En Nash was goed?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:52 schreef BitetheBullet het volgende:
111-106
Het is nog erger dan dat zelfs.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:32 schreef BitetheBullet het volgende:
Dat maakt het nog niet een minder vervelend trekje. En er is niks meer irritant (of laf) dan een guard die de paint instormt om zich bij de minste aanraking te laten vallen.
Ik zal er de volgende wedstrijden nog wat meer op gaan letten... maar op dit moment vind ik het nog absolute onzin.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Het is nog erger dan dat zelfs.
Maar goed, 't staat ter 'discussie', ook in de media dus dat zal straks wel niet zo veel voordeel meer opleveren.
Misschien, maar gisteren lieten ze een heel mooi lijstje zien op ESPN sportscenter van de duikelingen, vragen om fouten etc. in alleen de playoffs al.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:43 schreef pum het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende wedstrijden nog wat meer op gaan letten... maar op dit moment vind ik het nog absolute onzin.
Hij lijkt net op dat wijf van Miller...beetje janken en zielig kijken naar de scheids.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef pum het volgende:
Wat een gelul over Ginobili... alle nba-spelers floppen d'rop los tegenwoordig. Hij krijgt zoveel fouten mee, omdat het zo'n onorthodoxe speler is.
Rasheed wat doe je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:38 schreef BitetheBullet het volgende:
Jammer genoeg levert dat soort gedrag je bij basketbal meteen een double technical op![]()
Of een D. Je moet het slim doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:38 schreef BitetheBullet het volgende:
Jammer genoeg levert dat soort gedrag je bij basketbal meteen een double technical op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |