Hij lijkt net op dat wijf van Miller...beetje janken en zielig kijken naar de scheids.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef pum het volgende:
Wat een gelul over Ginobili... alle nba-spelers floppen d'rop los tegenwoordig. Hij krijgt zoveel fouten mee, omdat het zo'n onorthodoxe speler is.
Rasheed wat doe je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:38 schreef BitetheBullet het volgende:
Jammer genoeg levert dat soort gedrag je bij basketbal meteen een double technical op![]()
Of een D. Je moet het slim doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:38 schreef BitetheBullet het volgende:
Jammer genoeg levert dat soort gedrag je bij basketbal meteen een double technical op![]()
Een hele nette must win.quote:
4 blocks ... in 16 minuten ... da's niet slecht.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef J-Will het volgende:
Zo 4 blocksGa de game wel effe downloaden, en lekker kijken
Met een center en een bank van meer als 2 man.quote:Op donderdag 2 juni 2005 05:47 schreef popolon het volgende:
Dat zat er aan te komen: Spurs naar the Finals, terecht, 't is het slimste team in de NBA.![]()
In Q4 14 punten voor, Suns komen terug tot 3 maar 't was net niet genoeg. 101-95.
Maar wat een wedstrijd, Stoudamire weer super (42 pts, 16 reb), dunkt een paar keer over een paar lui heen
Suns komen volgend jaar gewoon weer terug.
Vergeet de blessure van Johnson niet, die hebben ze gemist in de eerste paar games.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:26 schreef D3nn15 het volgende:
Jammer dat Steve Nash niet weer 30 en 10+ assist kon averagen, anders hadden ze wel een betere kans gehad ... Toch lollig met 7 spelers zo ver komen, belachelijk eigenlijk ...
Dullquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:10 schreef Robertje het volgende:
Jezussssssssssssss....straks krijgen we de Finals met Detroit en de Spurs.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:10 schreef Robertje het volgende:
Jezussssssssssssss....straks krijgen we de Finals met Detroit en de Spurs.![]()
Neen, dan the Suns als je attractief bedoelt. De series Suns - Mavs waren tot nu toe het allermooist en was smullen voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 04:59 schreef WaStEd het volgende:
Vind jij the Heat niet attractiever om naar te kijken dan.. los gezien van Shaq
Daar heb ik nu al genoeg over gezien op tv hier, niet de schuld van het team.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 05:06 schreef WaStEd het volgende:
En trouwens ik kan het niet helpen.. vorig jaar was ik blij voor de Pistons... nu heb ik er een hekel aan, komt door dat incidentje waar Indiana het grootste slachtoffer van moest worden
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 05:22 schreef WaStEd het volgende:
Ik woon in Amsterdam Centrum en heb ook een basketbalveldje tegenover me huis.. af en toe wel leuk.. komen er een paar negers en een brady bunch.. het is net de film... die gozers lopen te dunken in een 23 bulls of 32 lakers shirtje en die brady bunch loopt 3 punters te schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |