Daarvoor ging het wel gewoon goed ja en het is een kwartier rijden naar de stad waar ik echt rijles heb zeg maar, dus van te voren rij ik dus al een kwartier voordat ik echt moet gaan oplettenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:19 schreef H4ze het volgende:
[..]
Hmmz minder.. Daarvoor ging 't dus wel gewoon goed? Ik weet niet of je nu direct de drukke stad in gaat steeds, maar anders moet je gewoon ff op rustige plekjes de boel nog is goed oefenen.
Komt iig wel goed joh![]()
Met een joint of vier ofzo achter de kiezen is ook lekker rijden maar daar denkt men ook anders overquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:57 schreef D-Industries het volgende:
vandaag ook rijles gehad, was eigenlijk best wel saai..
maar zo rij ik gewoon lekker.. met koppeling vast in een bocht en mijn andere voetje op de rem..
CE valt mee. Bochte groter nemen en achteruit is wat moeilijker maar voor de rest is het grotendeels hezelfde.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
Vandaag geslaagd voor C, (vrachtwagen)
En dat om 8 uur 's ochtends...
Nu CE nog 'ff'...
Over het algemeen (standaard genomen) is het gevaarlijker als je een bocht ongekoppeld in gaat. Je kan beter gekoppeld een bocht doorgaan. Ongekoppeld heeft de aandrijfas geen vat meer op de as, en de banden verliezen hierdoor dus frictie. Dit heeft tot gevolg dat de banden in een bocht grip kunnen verliezen doordat de assen gewoon onafhankelijk van de motor kunnen gaan draaien, en je dus geen controle hebt omdat je simpweg "ontkoppelt" rijdt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:57 schreef D-Industries het volgende:
vandaag ook rijles gehad, was eigenlijk best wel saai..
het enigste waar ik elke les werkelikj mee zit is als ik van een snelweg af kom, en dan een bocht naar links / rechts moet nemen.. dik moet afremmen en voor de bocht moet terug schakelen naar 2 of 3 ... alleen ik schakel nooit voor de bocht.. meestal hou ik de koppeling in tijdens de bocht, en durf deze dan niet los te laten tot ik de bocht genomen heb.. en dan schakel ik pas en trek ik weer op.... maar mijn instructeur vind dat vreselijk fout hij zegt dat ik erop kan zakken :S maar zo rij ik gewoon lekker.. met koppeling vast in een bocht en mijn andere voetje op de rem..
Ik blijf 't toch enigzins raar vinden hoor, lessen nemen voor je theoriequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:15 schreef BaggerUser het volgende:
gister mn eerste theorieles gehad 10 fout zonder ooit te hebben geleerd etc
van de 50 vragen
mag er normaal 6 hebben dus met een paar lesjes moet het wel lukken er minder dan 6 te krijgen
ach het zit bij mn pakket in , ik word opgehaald, en ik leer er wat vanquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:55 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ik blijf 't toch enigzins raar vinden hoor, lessen nemen voor je theorieHet kost extra geld. En als je gewoon je theorieboekje doorneemt, en gewoon heel veel van die vragen op zo'n oefencd-rom gaat maken dan moet iedere boerenlul z'n theorie kunnen halen.
Jup, het afrijden ging lekker vandaagquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
gefeliciteerdGing het helemaal goed?
De eerste lessen zijn leuk. Daarna wordt het alleen maar minderquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:44 schreef SureZal het volgende:
ben 2 weken geleden begonnen, heb 2 lessen gehad
ik kan niet wachten tot ik mn roze **papiertje heb :p
Gezaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:53 schreef Boschjesman het volgende:
Morgen om 8:55 afrijden..
En hopelijk heb ik dan het felbegeerde papiertje eindelijk binnen.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:45 schreef Boschjesman het volgende:
Je kunt beter vragen waar ik niet op gezakt ben.
Het ging gewoon niet echt lekker.
hey jij was ook de 27ste jarig toch ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:56 schreef Avani het volgende:
Tot nu toe 4 rijlessen gehad en eigenlijk gaat het wel lekkerIn augustus hoop ik af te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |