quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef wlsandman het volgende:
je gaat toch geen cursus volgen voor die theorie???
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:29 schreef 3 het volgende:
vandaag voor de 1e keer rijexamen gedaan, en geslaagd! in totaal 22 uur les gehad. mn dag kan niet meer stuk
Das balen zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je hoort ook dat ik het niet gehaald heb..![]()
Ging vrij kut. Was niet echt zenuwachtig, door die pillen, maar miste er ook de scherpte door. Of omdat ik niet goed geslapen heb. Naja, volgende keer beter. Alleen duurt het nu weer zo lang.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:59 schreef marciemarcs het volgende:
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs!!!![]()
Ik had het van te voren tegen niemand gezegd omdat dat de druk zou verminderen en het heeft geholpen!!![]()
![]()
Had wel een klote route met veel verkeer dat verkeert reed maar ik heb me er doorheen geslagen dus morgen mijn roze papiertje ophalen!
idd, voor het geld wat je aan de cursus uitgeeft kun je denk 3x theorie doen ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:33 schreef 1986-Link het volgende:
dat is bullshit, je moet gewoon goed leren. desnoods een oefenprogramma halen, boekjes kan je trouwens bij de rijschool kopen.
wanneer moet je dan weer?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb zin om weer eens te gaan lessen!
ik zal deze keer niet zeggen van je gaat zeker slagen.. pakt niet zo goed meer uit tegenwoordigquote:
De aanhouder wintquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:11 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Maar neit gehaald die keer tijdens je CSE, anders stond je wel in het lijstje.
Dank je wel en ik hoop het ookquote:Op zondag 12 juni 2005 02:07 schreef D-Industries het volgende:
misschien beter joh sylvana, ken je het ff allemaal laten zakken !![]()
* wenst je veel plezier @ Fields of Rock ! Zal je goed doen, let maar op..
oh is het niet normaal dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 02:18 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik ben mijn allereerste rijles buiten de bebouwde kom geweest en ook de snelweg opgegaan.
Ik was ook de eerste persoon ooit in al die jaren dat ze les gaf, bij wie ze dat toeliet, omdat ze zag dat ik al volledige controle had over de auto qua handelingen verrichten.
Dus ligt er maar net aan hoe en wat. Je hebt ook intrsucteurs die per definitie gewoon iemand niet zo snel de snelweg op laten gaan, maar gewoon 5 "verplichte" lessen binnen de bebouwde kom laat rijden.
Even voor de mensen die zich aangevallen gaan voelen ofzo, nee ik wil hier niks bijzonders mee duidelijk maken, iedereen zijn eigen instructeur en iedereen zijn eigen rijstijl. Dus in feite zeggen dit soort dingen niks bijzonders.
Het enigste wat je duidelijk maakt met je post is dat jij een leuke les heb gehad, boven je verwachtingen uit. Door het winnen van vertrouwen vond je het helemaal geweldig.. ben blij voor je !quote:Op zondag 12 juni 2005 02:18 schreef Super_Six_One het volgende:
Ik ben mijn allereerste rijles buiten de bebouwde kom geweest en ook de snelweg opgegaan.
Ik was ook de eerste persoon ooit in al die jaren dat ze les gaf, bij wie ze dat toeliet, omdat ze zag dat ik al volledige controle had over de auto qua handelingen verrichten.
Dus ligt er maar net aan hoe en wat. Je hebt ook intrsucteurs die per definitie gewoon iemand niet zo snel de snelweg op laten gaan, maar gewoon 5 "verplichte" lessen binnen de bebouwde kom laat rijden.
Even voor de mensen die zich aangevallen gaan voelen ofzo, nee ik wil hier niks bijzonders mee duidelijk maken, iedereen zijn eigen instructeur en iedereen zijn eigen rijstijl. Dus in feite zeggen dit soort dingen niks bijzonders.
Ik wenst je dan alvast heel veel succes met de volgende keer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ben inderdaad 1 x gezakt ja, logisch anders had ik nu geen rijles meer!
Geef es voorbeelden? Wat gaat er allemaal fout? Handelingen met de auto zelf? Of zit 't em meer in je verkeersinzicht...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:26 schreef Sylvana het volgende:
De meeste mensen gaan steeds beter rijden als ze rijles hebben, maar ik ga steeds slechter rijden
Volgende week kan ik dus niet omdak naar Fields of Rock ga, dus ben benieuwd of het over 2 weken weer beetje wil, maar ik doe echt alles fout wat je maar fout kunt doen zo'n beetje
Heb nu 20 lessen gehad en heb echt het idee dat ik de laatste 5 lessen niks ben opgeschoten
Dit is echt niet leuk
Koppeling te snel op laten komen, koppeling vergeten in te trappen, vergeten op te schakelen, in de verkeerde versnelling door bochten, te laat remmen, niet goed kijken, te gehaast rijden, motor af laten slaan, vergeten hoe je bijzondere verrichtingen moet uitvoeren, niet goed invoegen enzovoort, enzovoort, enzovoortquote:Op maandag 13 juni 2005 02:05 schreef H4ze het volgende:
[..]
Geef es voorbeelden? Wat gaat er allemaal fout? Handelingen met de auto zelf? Of zit 't em meer in je verkeersinzicht...
Ik denk dat ik het wel ga redden, alle examens op de ANWB-CD slaag ik netjes voor. mss nog een x zo'n test doen op een site waar je voor moet dokken, linkje stond hier ergens en heb ik nog wel, dan weet ik het iig zeker. Nu ff niet, volgende week reservelijst, denk ik:)quote:Op maandag 13 juni 2005 13:38 schreef D-Industries het volgende:
heb je geen vragenboekjes waarin 500 vragen staan ofzo ?werkt prima hoor als je elke dag aantal hoofdstukken maakt, net zo lang totdat je voor elk hoofdstuk slaagt..
Dat had ik 2 weken geleden ook, ik moest een stuk rustiger aan gaan doen van de instructeur, en we zijn allemaal door kleine smalle straatjes gegaan, en nog smallere paadjes, die je in z'n 1 met slippende koppeling doet, bijvoorbeeld, dus echt rustig. Les daarna weer opgebouwd, en de les daarna zei-ie dat ik moest gaan opschieten met theorie zodat ie praktijk aan kan gaan vragenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Koppeling te snel op laten komen, koppeling vergeten in te trappen, vergeten op te schakelen, in de verkeerde versnelling door bochten, te laat remmen, niet goed kijken, te gehaast rijden, motor af laten slaan, vergeten hoe je bijzondere verrichtingen moet uitvoeren, niet goed invoegen enzovoort, enzovoort, enzovoort![]()
Oftewel, ik moet eerder, bewuster en beter handelen en kijken
ja, maar bij is het dus niet 1 lesje dat het zo gaat, maar de afgelopen 5/6 lessen gaat het al zoquote:Op maandag 13 juni 2005 15:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat had ik 2 weken geleden ook, ik moest een stuk rustiger aan gaan doen van de instructeur, en we zijn allemaal door kleine smalle straatjes gegaan, en nog smallere paadjes, die je in z'n 1 met slippende koppeling doet, bijvoorbeeld, dus echt rustig. Les daarna weer opgebouwd, en de les daarna zei-ie dat ik moest gaan opschieten met theorie zodat ie praktijk aan kan gaan vragen.
Dus komt vanzelf goed.
Volgens mij is mijn verhaal duidelijk en benadruk ik ook zeer expliciet dat iedere instructeur anders is. Ik geef hier gewoon mijn ervaring weer. Dit om de reden omdat een paar mensen hier zeiden dat er regels waren wanneer iemand pas de snelweg op gaat of mag. Wat dus onzin is.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:01 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Het enigste wat je duidelijk maakt met je post is dat jij een leuke les heb gehad, boven je verwachtingen uit. Door het winnen van vertrouwen vond je het helemaal geweldig.. ben blij voor je !.
Feit is wel weer dat het niets bijzonders is. De ene rijschool is geldzuchtig, de ander is zo bang dat je eerst in een simulator gepropt wordt.. het is totaal verschillend. Wel leuk dat je het vertrouwen gewonnen hebt, wie weet haal je je papiertje ook in minder lessen dan gemiddelde leerlingen nodig hebben![]()
Hmmz minder.. Daarvoor ging 't dus wel gewoon goed? Ik weet niet of je nu direct de drukke stad in gaat steeds, maar anders moet je gewoon ff op rustige plekjes de boel nog is goed oefenen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar bij is het dus niet 1 lesje dat het zo gaat, maar de afgelopen 5/6 lessen gaat het al zo
Hoe kan dat nou? Je instructeur zegt toch waar je heen moet.. of deed die dat om je te testen.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:05 schreef Gelderland het volgende:
Ik ben vandaag echt bijna alleen maar door van die 30 KM zones gereden.....(in wijken).....echt shit is dat...heel 'fijn' werk...dus goed kijken voor auto's die aankomen (en dus inhouden) steeds 'rechts' voor laten gaan wat rete irritant is omdat je vaak pas op het laaste moment kán zien of er iets aan komt etc. etc...
Wel paar keer ingreep gehad, en keer motor af laten slaan (na 16 lessen nog steeds) maar verder ging het opzich wel lekker.....
ALLEEN ik moet meer op de borden letten....heb ook al meerdere malen ingreep gehad, dat mijn instructeur vol op de rem ging staan (om me te laten 'schrikken') omdat er een bord stond waar je niet in mag![]()
nou er komt een splitsing, dus als dat bord er niet had gestaan had ik inderdaad gewoon rechtdoor gemoeten, maar omdat dat bord er stond, dan zegtie niets (dus ik dacht rechtdoor) maar dan moet je gewoon naar links (met de bocht mee)quote:Op maandag 13 juni 2005 22:21 schreef Varr het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je instructeur zegt toch waar je heen moet.. of deed die dat om je te testen.
sommige dingen gebeuren mij ook nog wel eensquote:Op maandag 13 juni 2005 13:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Koppeling te snel op laten komen, koppeling vergeten in te trappen, vergeten op te schakelen, in de verkeerde versnelling door bochten, te laat remmen, niet goed kijken, te gehaast rijden, motor af laten slaan, vergeten hoe je bijzondere verrichtingen moet uitvoeren, niet goed invoegen enzovoort, enzovoort, enzovoort![]()
Oftewel, ik moet eerder, bewuster en beter handelen en kijken
succesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:15 schreef Silverado het volgende:
morgen op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |