Jepquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:58 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hey jij was ook de 27ste jarig toch ?
maar jij neemt hoeveel lessen per week ?
Begin maar met je theorie te leren, als je er zo tempo achter zet!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:11 schreef Avani het volgende:
[..]
Jep![]()
Ik denk dat het 3 lessen per week wordt, misschien later nog wat meer. Ik wil het in augustus hebben in principeVolgende week weer 3 keer, maar ik moet wachten tot woensdag
Ik vind het echt leuk om te doen
![]()
![]()
Ik doe een theoriecursus. Best saaiquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Begin maar met je theorie te leren, als je er zo tempo achter zet!
Bij mij was't steeds van "rustig, die theorie komt wel" en nu "zodra je het hebt kan ik examen aanvragen".
Wist je ook dat je gewoon een boekje bij de bieb kan huren, doorlezen in 2 uurtjes, en je haalt hetquote:
Hmm, daar zit wel wat in natuurlijk. Ze weten wel je tel. nr en geboortedatum, maarjah, dan geef ik de volgende keer gewoon mn mobiel op.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:01 schreef Demon-X het volgende:
[..]
volgens mij niet toch? bij theorie hoef je alleen op te geven waar en wanneer je examen wilt doen, er gaan niks van persoonlijke gegevens mee je krijgt alleen een nr
Afleren die hap, ik zit er ook nog steeds mee af en toe, dat rijd ik te dicht bij de stoeprand, komt gewoon omdat je het idee hebt dat je het best zoveel mogelijk moet afwijken voor de tegensliggers. Hiervoor wil ik mezelf wel voor het hoofdslappn, gaat gewoon automatisch dat extreem rechts rijden, tegenwoordig rijd ik wel aardig in het midden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:12 schreef BaggerUser het volgende:
vandaag me 3e rijles gehad
zit elke keer nog een beetje te dicht bij de stoeprand(teveel naar rechts)
en moet wat eerder remmen voor een bocht om rustig naar zn 2 te kunnen gaan
en ik loop de hele tijd nog een beetje te kloten met de koppeling
Ik heb het na 20 lessen ook nog heel vaak hoor, dat ik te ver rechts rij en me instructeur moet soms nog ingrijpen omdak anders een spiegel eraf rijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:55 schreef Varr het volgende:
[..]
Afleren die hap, ik zit er ook nog steeds mee af en toe, dat rijd ik te dicht bij de stoeprand, komt gewoon omdat je het idee hebt dat je het best zoveel mogelijk moet afwijken voor de tegensliggers. Hiervoor wil ik mezelf wel voor het hoofdslappn, gaat gewoon automatisch dat extreem rechts rijden, tegenwoordig rijd ik wel aardig in het midden.
same herequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Morgen weer![]()
en ik heb vakantie, dus eindelijk tijd om mijn theorie te leren, en wat vaker te lessen. Des te eerder heb ik mijn rijbewijs![]()
Toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:44 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb m al keiveul lessen achter elkaar niet laten afslaan![]()
.
Wanneer moet je ? Ik maandag...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Laatste rijles ging echt goed!Moet ook want het examen zit er weer (voor de 2e keer) aan te komen! Mn instructeur zegt dat als ik rustig blijf het nu zeker moet lukken.. ik hoop het maar!
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:40 schreef The_S het volgende:
ik mocht 1 les voor mijn examen de snelweg op en ook nog maar heel kort, omdat de snelweg erg ver uit de buurt was, daarom met het examen ook nie op snelweg geweest
maar het stelt geen drol voor snelweg, iedereen denkt dat het heel bijzonder is, maar als je er zelfstandig een paar keer rijdt stelt het ook nie veel meer voor.quote:
Hope so! 'k moet maandag, en da's ongeveer wat ik gedaan hebquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:46 schreef Boink het volgende:
Theorie haal je ook als je al die vragen van die anwb 20x oefent
Maar om er maar een les aan te besteden is wel miniem hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:53 schreef The_S het volgende:
[..]
maar het stelt geen drol voor snelweg, iedereen denkt dat het heel bijzonder is, maar als je er zelfstandig een paar keer rijdt stelt het ook nie veel meer voor.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:12 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Helemaal vergeten te vertellen dat ik ook geslaagd ben![]()
Ging daarna gelijk in de auto van m'n ouders zitten en alle regels aan m'n laars gelapt![]()
Toen ik de snelweg op ging even vol gas geven, maar ik kwam niet vooruit omdat de voorbanden spindenEn ze moeten ook maar niet weten hoe tyfus lang ik door trek in toeren (mijn ouders zijn van het type bij 50 kan ie in de 5)
![]()
Ik heb nu om de les ff 10 minuutjes snelweg ofzo, voordeel is dat je daarna in een omgeving komt die je niet zo kent (kutdorpjes) en je dus gelijk beter op de borden aan het letten bent. Daarnaast voel ik me nu ook wat prettiger met invoegen, omdat ik weet dat 't goed gaatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Maar om er maar een les aan te besteden is wel miniem hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |