ogen scherp, de rest lijkt het niet te zijn.. toppiequote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef Lisariya het volgende:
Voorlopig even de laatste van de serie.
[afbeelding]
Dank je voor je commentaar. Ik geloof dat ik nu ook snap wat ymke heeft bedoeld met slechte uitsnedes. Ik ga daar een volgende keer op proberen te letten.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:17 schreef Vliegvrager het volgende:
@pea: dat meisje van 14 heeft nogal een breed gezicht. Op zich geen punt natuurlijk maar die eerste foto benadrukt dat nogal (ik dacht in eerste instantie dat het resizen mislukt was) Die foto doet het model dus geen recht. Ik kan er niet precies de vinger achter krijgen waarom.
Over het geheel is dit een leuke serie: model, kleding en achtergrond netjes in balans, technisch netjes in orde. Het is allemaal niet zo spannend, maar ik geloof ook niet dat het spannend bedoeld was, dus dat is ook prima. Een paar kleine puntjes:
2: leuke plaat, jammer van de gecropte arm
3: lekker dromerig, past prima bij een meisje van 14
4: leuke pose, maar pas op met wat vollere modellen die naar beneden kijken: er vormen zich al heel snel plooien in de hals, en dat benadrukt het volume (hoeft geen punt zijn btw)
5: vind ik wat minder: de kleur van de kleding klopt niet met model en achtergrond en weer plooien. Te veel schaduw bij de ogen
6: komt heel natuurlijk over: caught her by surprise? De crop verpest het een beetje. Links nog te verhelpen door meer te croppen, maar rechts wordt het lastig met die hand in de nek Jammer, want dit is een leuke plaat.
7: is ook weer een leuke foto, maar ze kijkt net ff raar
Als ik jou was, zou ik 1 en 5 niet selecteren, als ik haar was, zou ik 3 (voor papa en mama) en 4 (voor zichzelf) inlijsten, of misschien toch 2.
ps: nummer ze ff, dat praat wat makkelijker.
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:21 schreef Puckzzz het volgende:
zeg dat soort dingen nou niet pea....gaat ie van naast zijn schoenen lopen
Ja, dat het een bekend gezicht is maakt het niet makkelijker...Ik vind het ook lastig om foto's uit te zoeken nu die ik kan laten zien, maar deze is door de selectie heen gekomen.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:27 schreef Offy het volgende:
Hey Pea, bekend gezicht daar
Die 2e foto is inderdaad al wat minder fletsBen benieuwd naar de rest van de serie!
Mooie foto Peaquote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat het een bekend gezicht is maakt het niet makkelijker...Ik vind het ook lastig om foto's uit te zoeken nu die ik kan laten zien, maar deze is door de selectie heen gekomen.
[afbeelding]
op groot formaat is ie mooier
http://erwtjedenkt.alsikmaarinbeeld.com/a/26Re.jpg
die is ook minder mooi, het haar zit niet echt mooi (vreemd plukje op voorhoofd) en hij kijkt een beetje zuurquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef pea4fun het volgende:
Dank je puckzzz
@ offy, ik heb hem ook met dat randje arm, maar daar vond ik de blik net weer ietsie minder. En dt knoopje...nah, dat wordt zo quasi sexy...ff die andere foto zoeken, edit hem hier wel bij zometeen.
Edit: Deze dus, die vond ik minder.
[afbeelding]
Ik vind zelf die laatste ook het best, ik moet nog wel een betere hebben met pak als die ik hierboven heb staan, ik zal kijken voor minder ruimte boven het hoofdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Die laatste vind'k het best Pea. Op de eerdere vind'k tevel ruimte boven z'n hoofd (en dat is nog een trauma dat ik aan het vak fotografie heb ovegehouden)
Hele leuk spontane foto! Lekker grove korrel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:55 schreef misterP het volgende:
laat ik er ook maar eens een posten:
[afbeelding]
wat vinden jullie er van?
whzquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:17 schreef RonaldV het volgende:
Ik vind die parasol juist wel een aardige toevoeging aan de onderste helft van de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |