volgens mij is ze net 13 of 14 ofzo, zou ze er wel een beetje vroeg bij zijn niet?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:05 schreef Ymke het volgende:
Ha Pea
Let een beetje op dat er geen halve armen en schouders enzo opstaan. Licht is ook een beetje flets volgens mij . nummer 4 vind ik het prettigst om naar te kijken. Verder kijkt ze een beetje alsof ze stoned is
Halve armen en schouders heb ik een beetje expres gedaan om wat van het volume van het meisje af te halen, misschien niet genoeg als het nu storend overkomt. Flets hm...was me zelf niet zo opgevallen, maar ik kan er natuurlijk even mee spelen in PS om te kijken of het nog sprekender kan. En ja...zo kijkt ze idd hahaha...maar ze is het niet hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:05 schreef Ymke het volgende:
Ha Pea
Let een beetje op dat er geen halve armen en schouders enzo opstaan. Licht is ook een beetje flets volgens mij . nummer 4 vind ik het prettigst om naar te kijken. Verder kijkt ze een beetje alsof ze stoned is
Ze is idd 14quote:Op zondag 3 juli 2005 19:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
volgens mij is ze net 13 of 14 ofzo, zou ze er wel een beetje vroeg bij zijn niet?maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb niet op deze foto's gereageerd omdat ik eerlijk gezegd het modelletje niet uhm.......nouja, niet.....ach..nouja...de foto's zijn kwalitatief wel goed, maar ik weet dat Pea met een ander model veeeeel beter uit de voeten zou kunnen
![]()
Ik heb ietsje gelevelled, ik vind em er hier niet echt flets uitzien, misschien heb ik mijn beeldscherm instellingen niet zo best staan. In verhouding tot de foto's uit de minolta zijn deze al veel kleurrijker eigenlijk... Die ogen ja...daar heb ik nog meer lekkere sprekende foto's van proberen te maken. Is dit beter qua fletsheid?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:03 schreef Puckzzz het volgende:
Kvind 'm een beetje flets Pea, heb je al iets gelevelled of komt ie zo uit de camera?
Mooie ogen
en ja! je modelletje van de vorige serie heeft zeker een leuk snoetje, zonder meer, ze zou alleen haar ogen ietsje verder open moet houdenmaar ze is nog maar 14, dat komt nog wel
lief jah!, mooi meisje, mooie fotoquote:
Leuke foto. Goed beeldvullend, waardoor ze lekker van het scherm spat. Lekker spontaan ook. Maar waarom ZW? Volgens mij heeft ze hele mooie ogen die in kleur veel beter tot hun recht komen.quote:
neehe? niet weer!!!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuke foto. Goed beeldvullend, waardoor ze lekker van het scherm spat. Lekker spontaan ook. Maar waarom ZW? Volgens mij heeft ze hele mooie ogen die in kleur veel beter tot hun recht komen.
Ik heb 'm ook in kleur!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuke foto. Goed beeldvullend, waardoor ze lekker van het scherm spat. Lekker spontaan ook. Maar waarom ZW? Volgens mij heeft ze hele mooie ogen die in kleur veel beter tot hun recht komen.
Hang die er eens bij ter vergelijking?quote:
Dat vond ik dus ook. Ondanks dat ze helderblauwe ogen heeft, leidt die trui te veel af.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:07 schreef Shark.Bait het volgende:
zw/w is mooier, de kleuren leiden af...
save for the web?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:15 schreef Lisariya het volgende:
Jammer, ik had net in Photoshop de foto veranderd met een duotoon, maar helaas is de foto erna niet meer op te slaan als jpeg. Kan ik dat op een andere manier toch doen? Dus sepia maken en toch jpeg behouden?
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:36 schreef Lisariya het volgende:
Inderdaad Shark Bait! Save for the web. Weer wat geleerd, thanks
Wat vinden jullie van deze in vergelijking met de ZW?
[afbeelding]
Wat is USM? Unsharp Mask? Heb ik al lichtjes toegepast. Nouja, dat andere kan misschien liggen aan mijn filter: Gaussiaans VERVAGENquote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Ymke het volgende:
Probeer eens een klein beetje USM te gebrtuiken.
Foto lijkt niet helemaal scherp maar dat kan ook aan mn monitor hier liggen
Ik vind deze eigenlijk veel beter dan de oorspronkelijke...quote:
ywquote:Op maandag 4 juli 2005 13:36 schreef Lisariya het volgende:
Inderdaad Shark Bait! Save for the web. Weer wat geleerd, thanks
jaaaa.. deze 14.gifquote:
Schattig idd, maar volgens mij niet scherp helaas....quote:
ogen scherp, de rest lijkt het niet te zijn.. toppiequote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef Lisariya het volgende:
Voorlopig even de laatste van de serie.
[afbeelding]
Dank je voor je commentaar. Ik geloof dat ik nu ook snap wat ymke heeft bedoeld met slechte uitsnedes. Ik ga daar een volgende keer op proberen te letten.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:17 schreef Vliegvrager het volgende:
@pea: dat meisje van 14 heeft nogal een breed gezicht. Op zich geen punt natuurlijk maar die eerste foto benadrukt dat nogal (ik dacht in eerste instantie dat het resizen mislukt was) Die foto doet het model dus geen recht. Ik kan er niet precies de vinger achter krijgen waarom.
Over het geheel is dit een leuke serie: model, kleding en achtergrond netjes in balans, technisch netjes in orde. Het is allemaal niet zo spannend, maar ik geloof ook niet dat het spannend bedoeld was, dus dat is ook prima. Een paar kleine puntjes:
2: leuke plaat, jammer van de gecropte arm
3: lekker dromerig, past prima bij een meisje van 14
4: leuke pose, maar pas op met wat vollere modellen die naar beneden kijken: er vormen zich al heel snel plooien in de hals, en dat benadrukt het volume (hoeft geen punt zijn btw)
5: vind ik wat minder: de kleur van de kleding klopt niet met model en achtergrond en weer plooien. Te veel schaduw bij de ogen
6: komt heel natuurlijk over: caught her by surprise? De crop verpest het een beetje. Links nog te verhelpen door meer te croppen, maar rechts wordt het lastig met die hand in de nek Jammer, want dit is een leuke plaat.
7: is ook weer een leuke foto, maar ze kijkt net ff raar
Als ik jou was, zou ik 1 en 5 niet selecteren, als ik haar was, zou ik 3 (voor papa en mama) en 4 (voor zichzelf) inlijsten, of misschien toch 2.
ps: nummer ze ff, dat praat wat makkelijker.
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:21 schreef Puckzzz het volgende:
zeg dat soort dingen nou niet pea....gaat ie van naast zijn schoenen lopen
Ja, dat het een bekend gezicht is maakt het niet makkelijker...Ik vind het ook lastig om foto's uit te zoeken nu die ik kan laten zien, maar deze is door de selectie heen gekomen.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:27 schreef Offy het volgende:
Hey Pea, bekend gezicht daar
Die 2e foto is inderdaad al wat minder fletsBen benieuwd naar de rest van de serie!
Mooie foto Peaquote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat het een bekend gezicht is maakt het niet makkelijker...Ik vind het ook lastig om foto's uit te zoeken nu die ik kan laten zien, maar deze is door de selectie heen gekomen.
[afbeelding]
op groot formaat is ie mooier
http://erwtjedenkt.alsikmaarinbeeld.com/a/26Re.jpg
die is ook minder mooi, het haar zit niet echt mooi (vreemd plukje op voorhoofd) en hij kijkt een beetje zuurquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef pea4fun het volgende:
Dank je puckzzz
@ offy, ik heb hem ook met dat randje arm, maar daar vond ik de blik net weer ietsie minder. En dt knoopje...nah, dat wordt zo quasi sexy...ff die andere foto zoeken, edit hem hier wel bij zometeen.
Edit: Deze dus, die vond ik minder.
[afbeelding]
Ik vind zelf die laatste ook het best, ik moet nog wel een betere hebben met pak als die ik hierboven heb staan, ik zal kijken voor minder ruimte boven het hoofdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Die laatste vind'k het best Pea. Op de eerdere vind'k tevel ruimte boven z'n hoofd (en dat is nog een trauma dat ik aan het vak fotografie heb ovegehouden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |