@pea: dat meisje van 14 heeft nogal een breed gezicht. Op zich geen punt natuurlijk maar die eerste foto benadrukt dat nogal (ik dacht in eerste instantie dat het resizen mislukt was
![]()
) Die foto doet het model dus geen recht. Ik kan er niet precies de vinger achter krijgen waarom.
Over het geheel is dit een leuke serie: model, kleding en achtergrond netjes in balans, technisch netjes in orde. Het is allemaal niet zo spannend, maar ik geloof ook niet dat het spannend bedoeld was, dus dat is ook prima. Een paar kleine puntjes:
2: leuke plaat, jammer van de gecropte arm
3: lekker dromerig, past prima bij een meisje van 14
4: leuke pose, maar pas op met wat vollere modellen die naar beneden kijken: er vormen zich al heel snel plooien in de hals, en dat benadrukt het volume (hoeft geen punt zijn btw)
5: vind ik wat minder: de kleur van de kleding klopt niet met model en achtergrond en weer plooien. Te veel schaduw bij de ogen
6: komt heel natuurlijk over: caught her by surprise? De crop verpest het een beetje. Links nog te verhelpen door meer te croppen, maar rechts wordt het lastig met die hand in de nek Jammer, want dit is een leuke plaat.
7: is ook weer een leuke foto, maar ze kijkt net ff raar
Als ik jou was, zou ik 1 en 5 niet selecteren, als ik haar was, zou ik 3 (voor papa en mama) en 4 (voor zichzelf) inlijsten, of misschien toch 2.
ps: nummer ze ff, dat praat wat makkelijker.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegvrager op 04-07-2005 11:28:45 ]
Mijn DeviantART gallery,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd