Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:10 schreef Nepthys het volgende:
Best wel lastig dat examen. Ik wist niet eens dat ze bij die cikeldiagrammen op van die kleine dingetjes zoals de plaats waar het grootste deel begint letten. Bij sommige opgaven heb ik verder een beetje verkeerd geredeneerd, maar ik verwacht met al die behaalde puntjes hier en daar toch nog wel ruim boven de 3.4 uit te komen...
Zouden ze opgave 14 trouwens goedrekenen als je daar iets over vermindering van het wegverkeer hebt ipv vermindering van het vliegverkeer?
ik heb vermindering weg & vliegverkeer.. want sommige gaan ook met de auto naar brussel/parijs toch? Lijkt me wel dat het goedgerekend wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:10 schreef Nepthys het volgende:
Best wel lastig dat examen. Ik wist niet eens dat ze bij die cikeldiagrammen op van die kleine dingetjes zoals de plaats waar het grootste deel begint letten. Bij sommige opgaven heb ik verder een beetje verkeerd geredeneerd, maar ik verwacht met al die behaalde puntjes hier en daar toch nog wel ruim boven de 3.4 uit te komen...
Zouden ze opgave 14 trouwens goedrekenen als je daar iets over vermindering van het wegverkeer hebt ipv vermindering van het vliegverkeer?
weet niemand antwoord op mijn vraag??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:55 schreef roze-meisje het volgende:
trouwens, bij die laatste 2 vragen dacht ik dat door ontbossing er meer CO2 in de lucht komt waardooor het warmer wordt etc. waarom is dit fout eigenlijk??
Ik had dat ook, maar de nerd van de klas vond van niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:35 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
weet niemand antwoord op mijn vraag??![]()
![]()
Heb ik ook ingevuld ... en volgens mij is dit wel een goede redenering ... alleen weet ik niet of het in directe zin wat te maken heeft met de stralingsbalans ...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:35 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
![]()
quote:
Cijfer : tussen de 5.9 en de 7.4
Conclusie : een voldoende gehaald
Ik had dat ook als antwoord gegeven, trouwens.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:35 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
![]()
Hmm, nog een die het zo heeft beantwoord.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:58 schreef Ronno het volgende:
door ontbossing neemt de CO2 toe, dus toename broeikaseffer (CO2 is een broeikasgas), en dus is er minder uitgaande straling, onevenwichtigheid in de stralingsbalans...
Kaartje was even groot als die doorsnede die je moest maken toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:22 schreef B4kst33n het volgende:
tsja, om die lijn goed te tekenen, 1.4 cm op de kaart was iets van 180km in het echt, LAAT AARDRIJKSKUNDE STERFEN:(:(:(:(:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |