quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:37 schreef Nory het volgende:
Even mijn vorige post herhalen:
Ik dacht, Britney is ook nog niet voorbij gekomen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goedkope post.quote:
Zoek zelf maar eens foto's en mekker eens wat minderquote:
Nee, ik kom ze niet tegen en bovendien doe jij het o.a. al.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:02 schreef SEMTEX het volgende:
Zoek zelf maar eens foto's
Ik mekker me suf in dit leven, heerlijk.quote:en mekker eens wat minder
quote:
I know, maar de goede man is onderhand ook alweer 46, dan komt de onderkin opzettenquote:
42.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Spindizzy het volgende:
Michael zijn zus is wel mooi ouder gewordenEn die is ondertussen toch ook al een endje in de 40?
We zitten niet in B&H of US, hier mag best geklept worden over de betreffende foto's.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:34 schreef cpcpb het volgende:
die paris heeft toch geen schoenmaat 44? Kijk es goed naar die voeten?
Natuurlijk, maar als een thread binnen no time vol zit omdat er alleen maar gelul staat over geplaatste foto's, vind ik dat zonde. Het kost me soms best veel tijd en moeite om foto's te vinden en dan vind ik het jammer als zo'n thread dan weer helemaal volgeblaat wordt met vrij oninteressant geneuzel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:34 schreef static het volgende:
[..]
We zitten niet in B&H of US, hier mag best geklept worden over de betreffende foto's.
Begrijp ik, maar het is nou eenmaal een topic waar men in kan reageren zoals men wil; er zijn iig geen regels voor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als een thread binnen no time vol zit omdat er alleen maar gelul staat over geplaatste foto's, vind ik dat zonde. Het kost me soms best veel tijd en moeite om foto's te vinden en dan vind ik het jammer als zo'n thread dan weer helemaal volgeblaat wordt met vrij oninteressant geneuzel.
Hij is toch dood?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef SEMTEX het volgende:
Rodney Dangerfield (als je niet weet wie dat is, ben je gewoon te jong en ga je maar lekker googlen)
[afbeelding]
quote:
Right on.quote:
Inderdaad! Apart om te zien dat Kurt Cobain nog in iemand voortleeftquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:04 schreef N.icka het volgende:
T meiske lijkt op dr vader
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ze is ws wel clean, maar ze is er niet op vooruit gegaan: Courtney Love again
[afbeelding]
(haar dochter ziet er wel lief uit)
Ik lees net in een blad dat Madonna nooit van die kant gefotografeerd wil worden omdat die kant van haar gezicht 'doorleefder' is en meer hangtquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Madonna en de zwaartekracht [afbeelding]
Ja dat is ook duidelijk te zien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik lees net in een blad dat Madonna nooit van die kant gefotografeerd wil worden omdat die kant van haar gezicht 'doorleefder' is en meer hangt
Ja, George Michael wil álleenmaar met zijn linkerkant naar de camera toe. Kijk maar eens naar zijn clips, foto's of interviews. Altijd zie je zijn linkerkant, vind ie mooierquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:57 schreef Duiveltja het volgende:
Celebs hebben het wel vaker dat ze alleen maar van hun "goede" kant gefotografeerd willen worden.
*proest*quote:
quote:
En dan te bedenken dat ik dat vroeger een lekker ding vond , wat is er in hemelsnaam met hem gebeurd?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
Robert Smith en de tand des tijds
[afbeelding]
Zij was toch juist heel veel afgevallen? Of zit het er allemaal al weer aanquote:
Dat verschilt bij haar per week geloof ik. Grootste voorbeeld van een jo jo dieetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:26 schreef rena het volgende:
[..]
Zij was toch juist heel veel afgevallen? Of zit het er allemaal al weer aan?
nee hoor, dit is gewoon een oude fotoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:31 schreef kultivate het volgende:
[..]
Dat verschilt bij haar per week geloof ik. Grootste voorbeeld van een jo jo dieet
Hahaha! Tis dat je t zegt, had hem niet herkend!quote:
Dit is toch niet 'onflateus'?quote:
Prima, maar prop jezelf dan niet in zo'n jurk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit is toch niet 'onflateus'?
Zo is Aretha nou eenmaal, lekker stevig.
En alweer deeltje 5.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:51 schreef MissBliss het volgende:
Pagina 4 al en ik zie het topic nu pas!
Harvardquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:52 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
Lekkere foto weer Britney !
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:34 schreef popolon het volgende:
[..]
ET is iets dikker, voor de rest 100% gelijk.
Oh my .......quote:Op zondag 29 mei 2005 17:07 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 580px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 820 * 900 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Lindsay Lohan, net een kamper met die kop die ze trekt.
Ziet eruit alsof ze hard voorover valt met die laptop in d'r handquote:Op zondag 29 mei 2005 17:07 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
Lindsay Lohan, net een kamper met die kop die ze trekt.![]()
Ja, dat wist ik wel hoorquote:
Serieus? Weet je dat echt niet? Dat is Mary-Kate of Ashley Olsen.. Heeft o.a. gespeeld in Full House en New York minute.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:21 schreef keizerpinguin het volgende:
wie is dat kind?? en mag ze al wel roken?
oh echt één van hun??? tja had ze niet herkend!!! wat een vermomming!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Nory het volgende:
[..]
Serieus? Weet je dat echt niet? Dat is Mary-Kate of Ashley Olsen.. Heeft o.a. gespeeld in Full House en New York minute.![]()
en waar zie je dat aan?!!! wie wie is aan haar linkse knots knie?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:00 schreef Copycat het volgende:
Het is dus Mary-Kate OIsen. Met Ashley gaat het zo te zien stukken beter dan met d'r zus...
Da's heel makkelijk. MK heeft bruin haar, Ashley blond. MK is anorexic, Ashley gewoon slank. MK draagt tafelkleden, Ashley kleren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en waar zie je dat aan?!!! wie wie is aan haar linkse knots knie?!![]()
haha op die foto dat ze verkleed is als ET lijkt ze toch meer een kleuter.... zijn hun zo klein dan?!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:28 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Links MK, rechts Ashley.
De haarkleur is al een makkelijke give away, natuurlijk.
En daarnaast ziet Ashley er een stuk gezonder uit.
Oh, dat wist ik ook niet. Ik dacht dat ze beide zo waren..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:25 schreef Toeps het volgende:
Da's heel makkelijk. MK heeft bruin haar, Ashley blond. MK is anorexic, Ashley gewoon slank. MK draagt tafelkleden, Ashley kleren.
Ik vind het verschil hier anders bijzonder klein.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:28 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Links MK, rechts Ashley.
De haarkleur is al een makkelijke give away, natuurlijk.
En daarnaast ziet Ashley er een stuk gezonder uit.
Dat is wel te zien aan haar bovenarmen, haar baby zal daar wel gelijk verslaafd aan zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Britney staat echt bijna altijd op de foto met zo'n milkshake-achtig drankje![]()
borstvoeding met klontjes en aardbeiensmaakquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:26 schreef kultivate het volgende:
[..]
Dat is wel te zien aan haar bovenarmen, haar baby zal daar wel gelijk verslaafd aan zijn.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
borstvoeding met klontjes en aardbeiensmaak
Is niks mis mee maar het is niet meer zoals het was. Logisch ook omdat ze zwanger is maar ja geeft toch weer aan dat die clips en fotoshoots altijd flink geretoucheerd zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:24 schreef _Arual_ het volgende:
Wat is er mis met de armen van Britney?
*staart naar eigen armen
Plastic Surgery?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Jessica Simpson:
[[url=http://img172.echo.cx/img172/7056/jessicasimpsontoplip1jh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Iew!quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:57 schreef SEMTEX het volgende:
Geert Wilders die een ijsje heet. Brrrr....
[afbeelding]
Lindsay daarintegen... Die ellebogen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef DarkElf het volgende:
nee ze heeft ineens iets wat op wangen lijkt en die armen zijn meer dan botjes alleen
brr ranzige gluiperige kop heeft die vent tochquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:57 schreef SEMTEX het volgende:
Geert Wilders die een ijsje heet. Brrrr....
[afbeelding]
Van Lindsay? Vind ik wel mooi juistquote:
Ik dacht even dat dit Kelly Clarkson was.quote:
Die wenkbrauwstreepjes van d'rquote:Op zondag 5 juni 2005 11:57 schreef Modus het volgende:
Hier is het net iets beter te zien:
[afbeelding]
Hoeveel kilo makeup heeft ze wel niet op zeg..
Die had ze er toch op laten tatoëren?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die wenkbrauwstreepjes van d'rZe heeft echt geen enkel haartje, zo jammer...
Ik vind dat zó lelijk...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:41 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Die had ze er toch op laten tatoëren?
Ik meen dat ik dat ooit eens gelezen heb.
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:41 schreef Mirjamke het volgende:
Die had ze er toch op laten tatoëren?
Ik meen dat ik dat ooit eens gelezen heb.
Nope... krijg daar ook dezelfde melding.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Plak dit: http://img59.echo.cx/img59/1229/js23vh.jpg in een nieuw venster en je ziet m wel![]()
![]()
En daarna op F5 drukken.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope... krijg daar ook dezelfde melding.
OMGquote:Op maandag 6 juni 2005 17:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Plak dit: http://img59.echo.cx/img59/1229/js23vh.jpg in een nieuw venster en je ziet m wel![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:Men opent een nieuw venster Men gaat naar de url-balk (of hoe dat ook mag heten) U plakt de volgende link http://img59.echo.cx/img59/1229/js23vh.jpg in die balk Men ziet een plaatje dat u niet mag hotlinken. U drukt op de toets F5 Et voila. Daar ziet u Jessica Simpson
Dude!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:Men opent een nieuw venster Men gaat naar de url-balk (of hoe dat ook mag heten) U plakt de volgende link http://img59.echo.cx/img59/1229/js23vh.jpg in die balk Men ziet een plaatje dat u niet mag hotlinken. U drukt op de toets F5 Et voila. Daar ziet u Jessica Simpson
Een oranje opblaaspopquote:
Whehequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:15 schreef Lexeflex het volgende:
[..]
Viggo Mortensen? Da's gewoon Johan Derksen!![]()
Mooie kleur juist!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:03 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ashlee, verf je haar weer bruin! Nu!
Kijk eens naar de topictitel. De flatteuse foto's horen thuis in B&Hquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Niet allemaal even onflatteus, maar iig allemaal mooie resolutie:
De definitie blijkt toch te moeilijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
Wat is er onflatteus aan ?
Of zit ik in het verkeerde topic ?
Zeg dat wel, niet allemaal onflatteus, de meesten zijn hardstikke normaal of heel mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Allemaal van http://web4.minden040.server4free.de/mittemixedp.htm met 700 gratis high res foto's![]()
Euh... Bedoel je niet Manneke_Pils...?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Nory het volgende:
Halloo, bijna al die foto's vind ik wel flatteus hoor Chanty87
Kruisjesquote:
Aaaarghhquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
KLIK VOOR GROOT PLAATJE
van .... Jessica Simpson
Ze heeft anders nog steeds een dikke kop vind ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:19 schreef Toeps het volgende:
Ze heeft duidelijk wat babyvet uit haar gezicht verloren. Meestal is dat jammer, maar bij haar is het een goeie zaak.
Die kop van haar vriendjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef beatmeisje het volgende:
Een ehm... grazende Kirsten Dunst..
[afbeelding]
Die ziet er daar dan juist weer lekker uitquote:
Ik had het over de manier waarop hij naar haar kijkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die ziet er daar dan juist weer lekker uit![]()
hoe jake gyllenhaal kijktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef beatmeisje het volgende:
[afbeelding]
Ja nu je het zegtquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef beatmeisje het volgende:
[afbeelding]
Jep.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:47 schreef Nory het volgende:
Lisa Marie Presley. Volgens mij ziet ze er altijd zo onflatteus uit..
[afbeelding]
Smack that piñata!quote:Goldie Hawn. Tja, wat valt hier over te zeggen?
[afbeelding]
Dit zijn geen onflatteuze foto's, dit zijn dikke tieten foto's!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn ook flink gegroeid trouwens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal van http://web4.minden040.server4free.de/mittemixedp.htm met 700 gratis high res foto's![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:24 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Heeft Kate nou herpes gekregen van mister Cruise
Shiiiiit!quote:Op maandag 13 juni 2005 01:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ze lijkt hier wel 40, La Lohan:
[afbeelding]
Zo, die hebben ze op de C&A-posters (die nu overal in de bushokjes hangen) mooi digitaal opgepoetst, zeg!quote:
Hahaha, inderdaad!quote:Op maandag 13 juni 2005 09:22 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Zo, die hebben ze op de C&A-posters (die nu overal in de bushokjes hangen) mooi digitaal opgepoetst, zeg!
Komt denk ik ook wel doordat ze bewoog op het moment van de foto.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:22 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Zo, die hebben ze op de C&A-posters (die nu overal in de bushokjes hangen) mooi digitaal opgepoetst, zeg!
Het is een professionele sporter. Haar vetpercentage zal ver beneden het gemiddelde liggen, daarentegen zijn haar spieren weer heel goed ontwikkeld en ja dat ziet er dan zo uit. Niks mis met een afgetrainde body, vind ik dan.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:05 schreef rena het volgende:
[..]
Komt denk ik ook wel doordat ze bewoog op het moment van de foto.
En moeder van 4/5 kinderenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:59 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Sadie frost, de ex van jude law en b-actrice. En cokehoofd
Tering, wat ziet die er tegenwoordig ranzig uit zeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:27 schreef Spindizzy het volgende:
Anna, Anna, Fabulous Anna...
Anna Nicole
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Oe!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
[[url=http://img277.echo.cx/img277/7383/kdunstvampire4tt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kirsten Dunst als vampier....
Of is dit ook niet erg genoeg? Ik vond het wel een leuke/rare foto![]()
Terug naar haar rol als Claudia in Interview With The Vampire?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
[[url=http://img277.echo.cx/img277/7383/kdunstvampire4tt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kirsten Dunst als vampier....
Of is dit ook niet erg genoeg? Ik vond het wel een leuke/rare foto![]()
Hantuchova had anorexia in het verleden, maar ze is hier al van hersteld. Ze ziet er nu weerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Hantuchova de tennister
Zou die echt zijn? hij komt van een Tjechische site (volgensmij), dus wat er bij staat, kan ik niet helemaal lezen...
In het echt als ze tennist is ze wel 'een zak met botten', maar zo erg...?
Ter vergelijking een normale:
[afbeelding]
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:39 schreef Nory het volgende:
Van die tennister had ik een paar topics terug ook al wat geplaatst:
Tennister Daniela Hantuchova
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ze zo nog kan tennissen met die armpjes![]()
![]()
Edit: Oh, dus van haar anorexia probleem is ze af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |