quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:37 schreef Nory het volgende:
Even mijn vorige post herhalen:
Ik dacht, Britney is ook nog niet voorbij gekomen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goedkope post.quote:
Zoek zelf maar eens foto's en mekker eens wat minderquote:
Nee, ik kom ze niet tegen en bovendien doe jij het o.a. al.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:02 schreef SEMTEX het volgende:
Zoek zelf maar eens foto's
Ik mekker me suf in dit leven, heerlijk.quote:en mekker eens wat minder
quote:
I know, maar de goede man is onderhand ook alweer 46, dan komt de onderkin opzettenquote:
42.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:18 schreef Spindizzy het volgende:
Michael zijn zus is wel mooi ouder gewordenEn die is ondertussen toch ook al een endje in de 40?
We zitten niet in B&H of US, hier mag best geklept worden over de betreffende foto's.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:34 schreef cpcpb het volgende:
die paris heeft toch geen schoenmaat 44? Kijk es goed naar die voeten?
Natuurlijk, maar als een thread binnen no time vol zit omdat er alleen maar gelul staat over geplaatste foto's, vind ik dat zonde. Het kost me soms best veel tijd en moeite om foto's te vinden en dan vind ik het jammer als zo'n thread dan weer helemaal volgeblaat wordt met vrij oninteressant geneuzel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:34 schreef static het volgende:
[..]
We zitten niet in B&H of US, hier mag best geklept worden over de betreffende foto's.
Begrijp ik, maar het is nou eenmaal een topic waar men in kan reageren zoals men wil; er zijn iig geen regels voor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als een thread binnen no time vol zit omdat er alleen maar gelul staat over geplaatste foto's, vind ik dat zonde. Het kost me soms best veel tijd en moeite om foto's te vinden en dan vind ik het jammer als zo'n thread dan weer helemaal volgeblaat wordt met vrij oninteressant geneuzel.
Hij is toch dood?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef SEMTEX het volgende:
Rodney Dangerfield (als je niet weet wie dat is, ben je gewoon te jong en ga je maar lekker googlen)
[afbeelding]
quote:
Right on.quote:
Inderdaad! Apart om te zien dat Kurt Cobain nog in iemand voortleeftquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:04 schreef N.icka het volgende:
T meiske lijkt op dr vader
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ze is ws wel clean, maar ze is er niet op vooruit gegaan: Courtney Love again
[afbeelding]
(haar dochter ziet er wel lief uit)
Ik lees net in een blad dat Madonna nooit van die kant gefotografeerd wil worden omdat die kant van haar gezicht 'doorleefder' is en meer hangtquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Madonna en de zwaartekracht [afbeelding]
Ja dat is ook duidelijk te zien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik lees net in een blad dat Madonna nooit van die kant gefotografeerd wil worden omdat die kant van haar gezicht 'doorleefder' is en meer hangt
Ja, George Michael wil álleenmaar met zijn linkerkant naar de camera toe. Kijk maar eens naar zijn clips, foto's of interviews. Altijd zie je zijn linkerkant, vind ie mooierquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:57 schreef Duiveltja het volgende:
Celebs hebben het wel vaker dat ze alleen maar van hun "goede" kant gefotografeerd willen worden.
*proest*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |