Met mn reserve setje gaat alles goed. Mn andere setje ligt ergens bij de bushalte uit te drogenquote:
hehe, ik heb van die half jaar dingenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met mn reserve setje gaat alles goed. Mn andere setje ligt ergens bij de bushalte uit te drogen![]()
Ik heb maandlenzen, en over een dag of 4 weer een nieuw reserve setjequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
hehe, ik heb van die half jaar dingen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:20 schreef Vigile het volgende:
Whaha, goedemorgen mensen, ik zit heerlijk thuis achter mijn pc'tje...net uit bed komen rollen en vandaag heeeerlijk vrij. Waarom zul je denken? Mijn stage begeleider is ziek en ik kan tot die tijd niets doen daar, dit zagen ze op mijn stage ook in, en aangezien ik alles al af heb en ik over 2 weken klaar ben moest ik maar dagje vrij nemen. Nu gaat iemand anders vandaag mijn rapport nakijken en dat is als het goed is morgen gedaan
Ik heb geen lenzenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
hehe, ik heb van die half jaar dingen
daaaagquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:20 schreef Vigile het volgende:
Whaha, goedemorgen mensen, ik zit heerlijk thuis achter mijn pc'tje...net uit bed komen rollen en vandaag heeeerlijk vrij. Waarom zul je denken? Mijn stage begeleider is ziek en ik kan tot die tijd niets doen daar, dit zagen ze op mijn stage ook in, en aangezien ik alles al af heb en ik over 2 weken klaar ben moest ik maar dagje vrij nemen. Nu gaat iemand anders vandaag mijn rapport nakijken en dat is als het goed is morgen gedaan
Nep stagiairquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:20 schreef Vigile het volgende:
Was het lekker?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben klaar met mtp-en
en alles schoon?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben klaar met mtp-en
is t gelukt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben klaar met mtp-en
Zit het aan de muur?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
neuh niet echt
Heb je zitten squirten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben klaar met mtp-en
ben jij nu ookal vergeten hoe je moet quotenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
neuh niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |