Open er een topic overquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
http://www.cnn.com/2005/W(...)rid.blast/index.html
staat wat meer
maar idd 1 lichtgewonde
Thx @ complex voor url nog
Heb net me oom gesms'ed maar hij was daar nog niet eens in de buurt...
Klote eta altijd.... fijn he ... eta en catalonie werken jaren samen.. eta doet zowat nooit wat in barca...
kutflikkers![]()
Je bent aan het MTP-enquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat komt ook vaak voor, maar ben nu bezig voor mijzelf
owjah dingen voor mezelf doen, dat is ook zeer bekent hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat komt ook vaak voor, maar ben nu bezig voor mijzelf
Ik heb al veel geleerd in dit topic hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
Zo, leren jullie nog iets.
Je dacht toch niet dat ik die hele lap tekst ging lezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
neequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
Je er dan niet hier over hoeft te zeikenquote:
Is wel interessant, en er volgen er meer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik die hele lap tekst ging lezen
hier leren we te boerenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
goedzo tearquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je er dan niet hier over hoeft te zeiken
Over MTP-enquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:17 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb zin om een topic te openen.....waar zal ik het eens over doen?
je MTP ervaringen natuurlijk.. hallo!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:17 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb zin om een topic te openen.....waar zal ik het eens over doen?
Vind KLB zo dom... nee dus.... Mja is gewoon altijd gekloot daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |