klikquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
WTF is de bron van die aanslag in madrid?
sorry niet gelezen...quote:
zou ze willenquote:
daarom heb ik dat ook niet vernoemdquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Stel je nou voor he dat er een stagebegeleider op fok komt en toevallig op dit topic terecht komt.... sommige mensen hebben het bedrijf + afdeling erbij staan waar ze stage lopen (in de OP)....
Zou wel lache zijn
Daar heb ik nou ook last van, alleen dan andersomquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben bezig met mn swot en vergeet steeds dat dit topic er ook nog is![]()
Was 1 gewone, what are the odds...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
sorry niet gelezen...
zoek me rot op internet nu :S heb daar een oom wonen
Mijn stagebegeleidSTER is op vakantie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Stel je nou voor he dat er een stagebegeleider op fok komt en toevallig op dit topic terecht komt.... sommige mensen hebben het bedrijf + afdeling erbij staan waar ze stage lopen (in de OP)....
Zou wel lache zijn
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zou wel lache zijn
hehe, mijn stagebegeleider is m'n oom en kent dus m'n nickquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zou wel lache zijn
Mijn stagebegeleider weet dat ik hier post hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zou wel lache zijn
foto'squote:Op woensdag 25 mei 2005 11:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleidSTER is op vakantie.
Dus je hoeft geen fuck te doen op je stage en krijgt alsnog een voldoendequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, mijn stagebegeleider is m'n oom en kent dus m'n nick
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van, alleen dan andersom![]()
Ik ben bezig op dit topic en vergeet dat mijn werk er ook nog is![]()
zoietsquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus je hoeft geen fuck te doen op je stage en krijgt alsnog een voldoende![]()
Omdat je lui bent?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
zoietswaarom denk je dat ik hier zit en dat ik steeds zo hoog sta met postings
Omdat je geen flikker doet ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
zoietswaarom denk je dat ik hier zit en dat ik steeds zo hoog sta met postings
http://www.cnn.com/2005/WORLD/europe/05/25/madrid.blast/index.htmlquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Was 1 gewone, what are the odds...
Desondanks blijft het spannend
wij vergeten jou iig nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben bezig met mn swot en vergeet steeds dat dit topic er ook nog is![]()
dat komt ook vaak voor, maar ben nu bezig voor mijzelfquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van, alleen dan andersom![]()
Ik ben bezig op dit topic en vergeet dat mijn werk er ook nog is![]()
Open er een topic overquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
http://www.cnn.com/2005/W(...)rid.blast/index.html
staat wat meer
maar idd 1 lichtgewonde
Thx @ complex voor url nog
Heb net me oom gesms'ed maar hij was daar nog niet eens in de buurt...
Klote eta altijd.... fijn he ... eta en catalonie werken jaren samen.. eta doet zowat nooit wat in barca...
kutflikkers![]()
Je bent aan het MTP-enquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat komt ook vaak voor, maar ben nu bezig voor mijzelf
owjah dingen voor mezelf doen, dat is ook zeer bekent hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat komt ook vaak voor, maar ben nu bezig voor mijzelf
Ik heb al veel geleerd in dit topic hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
Zo, leren jullie nog iets.
Je dacht toch niet dat ik die hele lap tekst ging lezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
neequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
Je er dan niet hier over hoeft te zeikenquote:
Is wel interessant, en er volgen er meer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik die hele lap tekst ging lezen
hier leren we te boerenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
goedzo tearquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je er dan niet hier over hoeft te zeiken
Over MTP-enquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:17 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb zin om een topic te openen.....waar zal ik het eens over doen?
je MTP ervaringen natuurlijk.. hallo!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:17 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb zin om een topic te openen.....waar zal ik het eens over doen?
Vind KLB zo dom... nee dus.... Mja is gewoon altijd gekloot daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |