en zo is datquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef Sunjammer het volgende:
't Is wat.
[HOMO[quote:
jaja ik heb mijn connectiesquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:26 schreef Waxxer het volgende:
Tineke naar de Italiaan??
Zeker een leuk adresje via-via-via?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah ik ga binnenkort weer bloedneuzen krijgen door die nare-hooikoorts
wat doe jij zo laat uit bedquote:
Ik ben alweer een poos op mijn werk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wat doe jij zo laat uit bed![]()
en mn collega haalt zo een broodje gezond voor me bij 'de turk'
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:20 schreef Excess_All het volgende:
hoi lieverds allemaal, kleine schattige andijvie en sexy tech en de rest:P
nee je bent een kleine scheetquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon van normale lengte hoor (1.84)
Gelukkig levert deze (post-)vrijheid mijn baas het veelvoudige opquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus deze post kostte je baas wéér 5 pleuri
*paracetamolletje aangeef*quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
laat me sterven.. een klein kind heeft een uur lang achter mekaar gegild..
dank uquote:
Neeee neeeee neeeeee *reanimeer* *warme melk aangeef*quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
laat me sterven.. een klein kind heeft een uur lang achter mekaar gegild..
doen ze allemaal.. vooral bijstandsmoeders, die proberen door hun kinderen mee te nemen onder hun sollicitatieplicht uit te komen.. heel geraffineerd hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeee neeeee neeeeee *reanimeer* *warme melk aangeef*
Waarom neemt iemand in de godesnaam zijn/haar kind mee naar het CWI?!
vanavond beleef ik een privé moment met mijn tiramisuquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef petre86 het volgende:
[smachtend]
hoor ik iemand praten over die overheeeeerlijke watertandende smaak van tiramisu..?
Tssss.... Nog even en ze gaan luiers verschonen óp de baliequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
doen ze allemaal.. vooral bijstandsmoeders, die proberen door hun kinderen mee te nemen onder hun sollicitatieplicht uit te komen.. heel geraffineerd hoor![]()
Dat is natuurlijk weer niet klantvriendelijk, he?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tssss.... Nog even en ze gaan luiers verschonen óp de balie
Als een kind enorm stoort tijdens het gesprek zou ik zelfs die persoon wegsturen en verzoeken een nieuwe afspraak te maken en het kind niet mee te nemen... Er is altijd wel een oplossing voor, als is het een buurvrouw voor een uurtje.
het kind was zelfs niet stil te krijgen met eenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tssss.... Nog even en ze gaan luiers verschonen óp de balie
Als een kind enorm stoort tijdens het gesprek zou ik zelfs die persoon wegsturen en verzoeken een nieuwe afspraak te maken en het kind niet mee te nemen... Er is altijd wel een oplossing voor, als is het een buurvrouw voor een uurtje.
haal ik vanmiddag tiramisu ijs bij de talamini ijssalon ( bolletje tiramisu ( met cacao en cake erdoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
vanavond beleef ik een privé moment met mijn tiramisu [afbeelding]
ik ben in veenendaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
haal ik vanmiddag tiramisu ijs bij de talamini ijssalon ( bolletje tiramisu ( met cacao en cake erdoor) bolletje straciatella en slagroom er op natuurlijk
ja ik ben zo in zwolle ja
Nee, maarja, het gaat om een voorziening, een bloedserieuze zaak.... Dan moet je ook op de meest zakelijke manier langskomen, ik bedoel, je gaat ook niet met je baby naar een sollicitatiegesprek, toch??quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer niet klantvriendelijk, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |