quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:47 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
profeet waxxer is mijn steun en toeverlaat
Ja ja bla bla pijpen mompel mompel zanik zanikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:45 schreef Waxxer het volgende:
Ang3l, ik heb straks theatersportMaar komt helemaal goed!
Echt hartstikke bedankt!!!!!
![]()
Hey kijk nou, een level 10 Tauren in je icoonquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:47 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
profeet waxxer is mijn steun en toeverlaat
Lang genoegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:58 schreef Hans_Leeuwen het volgende:
Hoelang weten jullie al van jezelf dat jullie homosexueel zijn?
Ik schaam me dood! Waarom denk je dat ik een nickname heb en niet gewoon m'n naam en adres?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:06 schreef Hans_Leeuwen het volgende:
Toch goed te zien dat jullie je hier niet voor schamen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ja bla bla pijpen mompel mompel zanik zanik
Que? Hoe lang duurt wat ongeveer?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Hoew wang wuuwt wad wow woowe owweweeh?
Altijd alquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:58 schreef Hans_Leeuwen het volgende:
Hoelang weten jullie al van jezelf dat jullie homosexueel zijn?
Tot hoelang na de uiterste houdbaarheidsdatum...?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoooo rode bieten zijn nog best te eten
wat romantisch van je, ik zou je bijna een kusje willeng evenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
dag meneer de koekepeer
ik heb geen touwtjes meer
Hallo Excess_Allquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:15 schreef Excess_All het volgende:
hallo tech en blubber en al die andere mensjes
Hallo Vlarpquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:18 schreef Vlarp het volgende:
Hallo Excess_All, Blubberdinges, Tech en de rest
hier ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef Ryan_R het volgende:
Avond allemaal! het word hier alweer bewolkt![]()
Waar is hier?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef Ryan_R het volgende:
Ik dacht even dat je me oversloegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:23 schreef Excess_All het volgende:
oh vlarp is er ook en die stoere ryan ook
Hallo R!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef Ryan_R het volgende:
Daar ja. Vanavond komt de huisbaas, want de klusjesman heeft hem opgelicht of zoiets. En ondertussen zitten wij nog met een woonkamer die niet af is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar is hier?
In de stad waar jullie homohutje staat?
ik bedoelde wat andersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:23 schreef tech het volgende:
[..]
Flink aangelengd met melk en suiker... Vooruit dan
Wees blij en zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:26 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik bedoelde wat anders
oh en s.a.j is er ook, ik heb nog geen foto's van jou gezien :![]()
Dat zuig, want ik neem aan dat jullie er niet minder huur voor hoeven dokken?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Daar ja. Vanavond komt de huisbaas, want de klusjesman heeft hem opgelicht of zoiets. En ondertussen zitten wij nog met een woonkamer die niet af is.![]()
Hallo mildly understated irritante SAJquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En vergeet die irritante SAJ niet.
Markie's naam staat er toch ook wel op he?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:26 schreef tech het volgende:
[..]
Hallo R!!
Ik heb nog een frigide bewaardoos met jouw naam erop.
Glaasje fris, ook goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:26 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik bedoelde wat anders
oh en s.a.j is er ook, ik heb nog geen foto's van jou gezien :![]()
hoezo zijn ze uh zo pikant en heetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zuig, want ik neem aan dat jullie er niet minder huur voor hoeven dokken?
nee dat klopt, hij heeft problemen met zijn klusjesman en wij zitten ermeequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zuig, want ik neem aan dat jullie er niet minder huur voor hoeven dokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |