en zo is datquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef Sunjammer het volgende:
't Is wat.
[HOMO[quote:
jaja ik heb mijn connectiesquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:26 schreef Waxxer het volgende:
Tineke naar de Italiaan??
Zeker een leuk adresje via-via-via?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah ik ga binnenkort weer bloedneuzen krijgen door die nare-hooikoorts
wat doe jij zo laat uit bedquote:
Ik ben alweer een poos op mijn werk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wat doe jij zo laat uit bed![]()
en mn collega haalt zo een broodje gezond voor me bij 'de turk'
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:20 schreef Excess_All het volgende:
hoi lieverds allemaal, kleine schattige andijvie en sexy tech en de rest:P
nee je bent een kleine scheetquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon van normale lengte hoor (1.84)
Gelukkig levert deze (post-)vrijheid mijn baas het veelvoudige opquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus deze post kostte je baas wéér 5 pleuri
*paracetamolletje aangeef*quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
laat me sterven.. een klein kind heeft een uur lang achter mekaar gegild..
dank uquote:
Neeee neeeee neeeeee *reanimeer* *warme melk aangeef*quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
laat me sterven.. een klein kind heeft een uur lang achter mekaar gegild..
doen ze allemaal.. vooral bijstandsmoeders, die proberen door hun kinderen mee te nemen onder hun sollicitatieplicht uit te komen.. heel geraffineerd hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeee neeeee neeeeee *reanimeer* *warme melk aangeef*
Waarom neemt iemand in de godesnaam zijn/haar kind mee naar het CWI?!
vanavond beleef ik een privé moment met mijn tiramisuquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef petre86 het volgende:
[smachtend]
hoor ik iemand praten over die overheeeeerlijke watertandende smaak van tiramisu..?
Tssss.... Nog even en ze gaan luiers verschonen óp de baliequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
doen ze allemaal.. vooral bijstandsmoeders, die proberen door hun kinderen mee te nemen onder hun sollicitatieplicht uit te komen.. heel geraffineerd hoor![]()
Dat is natuurlijk weer niet klantvriendelijk, he?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tssss.... Nog even en ze gaan luiers verschonen óp de balie
Als een kind enorm stoort tijdens het gesprek zou ik zelfs die persoon wegsturen en verzoeken een nieuwe afspraak te maken en het kind niet mee te nemen... Er is altijd wel een oplossing voor, als is het een buurvrouw voor een uurtje.
het kind was zelfs niet stil te krijgen met eenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tssss.... Nog even en ze gaan luiers verschonen óp de balie
Als een kind enorm stoort tijdens het gesprek zou ik zelfs die persoon wegsturen en verzoeken een nieuwe afspraak te maken en het kind niet mee te nemen... Er is altijd wel een oplossing voor, als is het een buurvrouw voor een uurtje.
haal ik vanmiddag tiramisu ijs bij de talamini ijssalon ( bolletje tiramisu ( met cacao en cake erdoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
vanavond beleef ik een privé moment met mijn tiramisu [afbeelding]
ik ben in veenendaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
haal ik vanmiddag tiramisu ijs bij de talamini ijssalon ( bolletje tiramisu ( met cacao en cake erdoor) bolletje straciatella en slagroom er op natuurlijk
ja ik ben zo in zwolle ja
Nee, maarja, het gaat om een voorziening, een bloedserieuze zaak.... Dan moet je ook op de meest zakelijke manier langskomen, ik bedoel, je gaat ook niet met je baby naar een sollicitatiegesprek, toch??quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer niet klantvriendelijk, he?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het kind was zelfs niet stil te krijgen met eenspongebob
kleurplaat
Oow oow.... ja ik wilde net dus ff richting stad zeg maar, maar dan herken jij mij en ga je mij eng achtervolgenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
haal ik vanmiddag tiramisu ijs bij de talamini ijssalon ( bolletje tiramisu ( met cacao en cake erdoor) bolletje straciatella en slagroom er op natuurlijk
ja ik ben zo in zwolle ja
ik zit tot 15u wel in een vergadering hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oow oow.... ja ik wilde net dus ff richting stad zeg maar, maar dan herken jij mij en ga je mij eng achtervolgen [afbeelding]
Niet in het tijdelijke gemeentekantoor he?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zit tot 15u wel in een vergadering hoor
Nogal ja....Al is Purmerend of Hoofddorp wellicht nog erger dan Diemen....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]aaawww.....
Is dat erger dan..... Amstelveen?
ff lobbyen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zit tot 15u wel in een vergadering hoor
* petre86] weg is.. nog aankleden en ontbijten.. en ik moet straks speechen [insert nagelbijtsmiley
tot vanmiddag
Purmerendquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nogal ja....Al is Purmerend of Hoofddorp wellicht nog erger dan Diemen....![]()
idd soort van lobbyen.. maar dan bij een commissievergadering van provinciale staten .. nog ergerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ff lobbyen? [afbeelding]
Succes! [afbeelding]
Ok, waar moet ik uit de buurt blijven?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga vanavond misschien nog naar wageningen.. naar een playbackshow
mijn collega heeft een cliënt voor em zitten met GIGANTISCHE armen![]()
ik ga met de busquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef Waxxer het volgende:
*kwart voor een nonchalant op station sta*
haha ja ik weet et, ik ben bíjna lvl 41.. ik wil lvl 42 worden dan kan ik eindelijk hellfire (rank 2)quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet plassen
En ik wil naar huis
Ik wil mijn level 9 Druid nou eens einelijk level 10 maken zodat ik in een bere kan veranderen (Blub... tis verslavend!)
Ook al WOW aan het spelen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet plassen
En ik wil naar huis
Ik wil mijn level 9 Druid nou eens einelijk level 10 maken zodat ik in een bere kan veranderen (Blub... tis verslavend!)
Ja hallo..je moet wel doen wat ik zeg hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:45 schreef Waxxer het volgende:
Hhhhheeeyyyy goeiemorgen man!![]()
Zeg ik terwijl ik naar Mylo - In My Arms luister, vandaar dat ik het zo cool zeg
Ik ben bij de Aldi geweestHeb niet voor de héle maand eten gehaald, maar wel een heeeeleboel spullen, en ik was 15 euro kwijt
Of dat ff geld scheelt!
quote:
Amateurquote:Aantal posts: 2323 (gemiddeld 5 per dag)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef xman het volgende:
[..]
Ja hallo..je moet wel doen wat ik zeg hoor!![]()
Ik wil je niet horen zeuren dat je weer aan de Cup-a-soup zit de laatste 3 dagen.
Heb gister voor 90 euro boodschappen gedaan bij de Lidl. Het past allemaal niet meer in m'n kasten.![]()
Nee, wel dat de compu traag is als ik ook aan het downloaden ben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef Semisane het volgende:
okeeeeeee apart....heeft er hier iemand haar harde schijf zo vol gezet...dat windows niet eens meer wilt in laden.....erg bijzonder...ben ik nog niet tegengekomen...![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef Waxxer het volgende:
Waxxeriaans?!Ik dacht: alles goed, behalve wéér een engelstalige....
Heb meegemaakt dat iemand haar HD zovol had gezet met mp3's dat haar explorer/firefox/outlook niet meer in kon laden....maar het besturingssysteem zelf? Nee das ook nieuw voor mij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, wel dat de compu traag is als ik ook aan het downloaden ben.
Ja CDP! Foei!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:59 schreef Waxxer het volgende:
Nee nee nee, ik háát teksten van een chemisch opgepompte huppelkut in de TT
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb meegemaakt dat iemand haar HD zovol had gezet met mp3's dat haar explorer/firefox/outlook niet meer in kon laden....maar het besturingssysteem zelf? Nee das ook nieuw voor mij.
We denken wel aan je hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef beaverhausen het volgende:
Ow kijk! volluk!
Whateverquote:
Ik ben niet roze!!! Ik ben zilvergrijsquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
haha ja ik weet et, ik ben bíjna lvl 41.. ik wil lvl 42 worden dan kan ik eindelijk hellfire (rank 2)![]()
ik heb ook nog even in 3 uurtjes een mage (lvl 10) gemaakt.. maar die speelt toch wat saaier.. alleen maar roze balle schiete achter mekaar, wordt wel beetje slaapverwekkend
op welke realm zit je trouwens? kom ik ook even om het hoekje kijkenalleen ik weiger met de elven te spelen.. vieze roze homodingen ieww
Miss Knowles boeit me niet zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaaahhh heb jij nou Biejonsee gemist in de parfumerie??
Doe maar weer liev kijkenquote:
Zodirect..als ik AI heb gevonden!quote:
Ze heet BEYONCE! Biejonsee da's de naam van Desje/Wiz, als Skanky Shizzlequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaaahhh heb jij nou Biejonsee gemist in de parfumerie??
Wie ga je nu weer stalken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zodirect..als ik AI heb gevonden!
nee American Idol !quote:
Oke, die trut danquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heet BEYONCE! Biejonsee da's de naam van Desje/Wiz, als Skanky ShizzleBiejonsee Lataavia
Neequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, die trut dan
CDP, ben je niet naar die trut geweest die in die Rotterdamse geurtjestoko was??
Ze herkende je niet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee
Kheb Miss Knowles wel eens gezien en dat was geen hoogtepuntje
Je moet eerst langs 2 giga kleerkasten...en dan wil ze niet op de foto als ze geen make up op heb...quote:
had ze niet effe wat kunnen lenen van d'r 'sisters'quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet eerst langs 2 giga kleerkasten...en dan wil ze niet op de foto als ze geen make up op heb...
en een handtekening is een onherkenbare krabbel die zelfs mn neefje van 3 nog mooier kan doen...
Kelly is leuker
Wat is daar nou mis mee?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet eerst langs 2 giga kleerkasten...en dan wil ze niet op de foto als ze geen make up op heb...
en een handtekening is een onherkenbare krabbel die zelfs mn neefje van 3 nog mooier kan doen...
Kelly is leuker
zelfde met Tori Amos - Can't Get You Out Of My Headquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:31 schreef Ang3l het volgende:
3FM nu... geweldige piano/gitaar cover van Sabrina - Boys boys boys
Damn, zo wordt het echt een kippenvel nr
powerlevelen heet datquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet roze!!! Ik ben zilvergrijs
Je kunt je eigen huidskleur kiezen
Ik zit trouwens in Eternal Dreams, net als Manias.
In 3u level 10? Jeez. Hoe doe je dat? Continu knallen?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zelfde met Tori Amos - Can't Get You Out Of My Head
I still have a lot to learnquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
powerlevelen heet dat
als je het vaak speelt weet je waar quests te halen zijn, ik pak er dan 3 tegelijk en dan gaat het wat sneller
Ik heb m op mp3quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja heb je die gehoord ja?
Speelde ze in Australie, tijdens de Tori's Piano Bar
Maar ik vind de versie van Living on a prayer (bon jovi) nog mooier
Me2 (diagnosed sounds rules, hereinmyhead.com)quote:
Ruim 100.000quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
ben jaloers op mn cliënt.. kreeg ruim een ton vergoeding mee
weet je hoeveel McKroketten je daarvan kan kopen!![]()
Ruim 100.000quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
ben jaloers op mn cliënt.. kreeg ruim een ton vergoeding mee
weet je hoeveel McKroketten je daarvan kan kopen!![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ruim 100.000
Edit: ow dat was al geconstateerd
Vanavodn weer, van .... 18:00 tot ..... 19:30 of zo gok ik. En later misschien wel weer ffquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
op welke tijden speel je wow eigk?![]()
Je hebt m'n MSN hequote:Op woensdag 25 mei 2005 16:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
dan zit ik nog bij brunomaar ik ga je nog wel een keer lastigvallen met wow
ja hoezo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef wonderer het volgende:
Hey Petre, was dat in het vorige topic liev voor "she's got no fucking clue"?
En blub, begrijp ik het nou goed dat jij bij de CWI in Veenendaal werkt?
Ik woon in Veenendaal. Vind het grappig als ik mensen online vind die daar ook wonen/werkenquote:
Graagquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
Which reminds me dat ik nog steeds zwoel moet gaan kijken naar een verkoper bij de WE in Amersfoort.
Ik heb m'n huis de laatste dagen ook schoon zitten maken...het is wel ff wennen om weer in een rechte lijn door je huis te kunnen wandelen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:27 schreef Waxxer het volgende:
jah jah........ Uitgebreid schoonmaken is eigenlijk best leuk!!!
Ja, dus? Ik ook niet.quote:
Ik heb in die reeks in de loop der tijd toch ca 10 verschillende pics gepost, denk ik.quote:Of beter: Jij eerst..
Grmbl..quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik ook niet..
[..]
Ik heb in die reeks in de loop der tijd toch ca 10 verschillende pics gepost, denk ik.
Waaronder zelfs natte bad-foto's..
Ik heb alles binnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En is CDP inmiddels al druk aan het downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |